Kalbėdamasis su „Xbox Live“ programų direktoriumi Lawrence‘u Hrybu, „Far Cry 4″ kūrimui vadovaujantis „Ubisoft Montreal“ studijos darbuotojas Alexas Hutchinsonas pareiškė, kad šaudyklė „Xbox One“ ir „PlayStation 4″ konsolėse pasižymės tokio paties lygio grafika, kaip ir asmeniniams kompiuteriams skirta versija „ultra high“ nustatymais.

„Mes visų pirma kuriame asmeniniam kompiuteriui, kas yra neįprasta. „Assassin‘s Creed“ atveju, mes kuriame konsolei, ir nuo čia kiek tik galime plečiame jos ribas. Bet kadangi dabar kuriame asmeniniam kompiuteriui, jūs iš tikrųjų anksčiau dar nesate matę, kaip konsolėje atrodo „ultra-high“ AK versija, – A. Hutchinsoną cituoja „Softpedia“.

Nėra aišku, ar žaidimo vadovo minimi „ultra-high“ nustatymai AK versijoje bus patys aukščiausi. Aukščiausi „Far Cry 3″ grafikos nustatymai vadinosi „ultra“.

„Nuo pat pradžių, jau pačią pirmąją dieną tiesiog perkėlėme žaidimo kodą į konsoles ir galėjome atsukti viską iki pačio galo. Konsolių žaidėjai iš karto gaus pačią geriausią versiją, kokią tik turime“, – tikino A. Hutchinsonas.

Vis dar nežinoma, kokia raiška ir kadrų kaita „Far Cry 4″ veiks „Xbox One“ ir „PlayStation 4″ konsolėse. Palyginimui, „Assassin’s Creed 4: Black Flag“ pirmojoje konsolėje buvo atvaizduojamas 1600×900, o antrojoje – 1920×1080 raiška bei naudojo „anti-aliasing“ vaizdo nuglūdinimą. Abi versijos veikė 30 kadrų per sekundę greičiu.

„Far Cry 4″ taip pat kuriamas praėjusios kartos konsolėms „Xbox 360″ ir „PlayStation 3″. Visose platformose jis debiutuos vienu sykiu, lapkričio 18 dieną.