Jau gan senokai tapo įprasta, o gal vertėtų sakyt madinga kurti žaidimus su itin didelėm erdvėm veiksmui. Tačiau praktikoje ne visada gaunasi tai, ko yra tikimasi iš tokių atvirų pasaulių.

„Far Cry“ žaidimų serija taip pat pagarsėjo savo didžiulėm erdvėm, taigi trečioji „Far Cry“ dalis nežada būti išimtimi. Viename savo interviu vyriausiasis „Far Cry 3“ žaidimo dizaineris papasakojo kaip jiem pavyko pagerinti atvirą žaidimo pasaulį:


„Far Cry 2“ pasaulis buvo didelis ir labai įdomus, tačiau susidarydavo šioks toks neužbaigtumo jausmas. Dirbant prie „Far Cry 3″ mums labai svarbu, kad žaidėjams visada būtų ko siekti ir kuom užsiimti. Mes norim, kad žaidėjai jaustų, jog žaidžiant jie visą laiką gali kažką daryti ir kas svarbiausia norėtų tai daryti. Žaidimas nuolat siūlo daugybę galimybių.“


„Mums taip pat nesinorėtų, jog žaidėjams atsirastų uždarumo bei apribojimo pojūtis. Jeigu jūs norite kažkur greitai papulti, jūs tuoj pat galite tai padaryti. Jeigu turite noro paprasčiausiai važinėtis ir mėgautis maloniais jūsų akims vaizdais – prašom. Norite šokti nuo olos – be problemų. Mes norime, kad kiekvienas žaidėjas susidurtų su tokia situacija, kai jis pasakys: „Būtų super, jei tik galėčiau taip padaryti.. Palaukit! O juk aš iš tiesų galiu tai padaryti!“ Būtent tai mums yra išties svarbu.“

„Far Cry 3“ turėtų pasirodyti šių metų rugsėjo 6 dieną asmeniniams kompiuteriams, „Xbox 360“ bei „PS3“.