„Electronic Arts“ plečia savo imperijos valdas – kompanija pranešė pasirašiusi susitarimą, pagal kurį jos žinion pereis bendrovė „VG Holding Corp.“, valdanti įmones „Pandemic Studios“ ir „Bioware Corp“.
860 mln. JAV dolerių vertės sandėris turėtų praplėsti EA siūlomų žaidimų portfelį apie dešimčia naujų pavadinimų, daugelis iš kurių – RPG žanro žaidimai. Rinkos ekspertai prognozuoja, kad „Bioware“ ir „Pandemic Studios“ įsigijimas turės ženklią įtaką EA apyvartoms per artimiausius tris metus. Apyvartos prieaugis, beje, planuojamas nemažas – daugiau nei 300 mln. JAV dolerių tiek 2009, tiek ir 2010 metais.
EA prezidento Frank Gibeau teigimu, sandėris padės kompanijai sustiprinti pozicijas tose srityse, kur ji tradiciškai nebuvo labai stipri.
Bendrovių perėmimo formalumus planuojama pabaigti iki 2008 metų pradžios. Per pastaruosius finansinius metus EA yra gavę tikrai nemažai – 3,1 mlrd. JAV dolerių pajamų.
„Pandemic Studios“ ir „Bioware“ šiuo metu dirba daugiau nei 800 darbuotojų. „BioWare“ bene geriausiai žinomi dėl savo „Neverwinter Nigts“ žaidimų serijos. „Pandemic Studios“ yra sukūrę „Destroy All Humands“ ir šiuo metu dirba ties „Mercenaries 2“.
35 Komentarai
Witcher
Tai WoW RPG???Kasdien vis daugiau naujo suzinau :V
JellyStar
Už 10-20 metų bus tik viena žaidimų kompanija.EA:D.Bet nemanau, kad tai blogai.Bet ir nepernelyg gerai.Kaikurie žaidimai pablogės, o kaukurie tik pagieries.
Jelly
Xanthus
MMORPG=/=RPG. Del balanso, technologiniu apribojimu ar tiesiog kureju tinginystes bet koks MMORPG yra labai smarkiai atskiestas tikro RPG atvaizdas. Ar gali MMORPG sprest problemas be combato? ne. Ar gali mmorpg lygintis storytelling’o sudetingumu su oldscholiniais rpg? ne. Galeciau dar test, bet pereisiu prie svarbiausio: MMORPG zaidejo veiksmai turi 0 itakos ji supanciam pasauliui ir aplinkos reakcijai i ji, taigi sitam zanrui dar tobulet ir tobulet.
Judam toliau. Black and White ir apskritai visi Molinieux ir jo saikos kurti geimai vercia ziaukciot, Spore dar neisleistas, o Simcity issigimsta (societies). Bene vienintele dabar po EA sparnu kazka originalaus kepanti studija yra Maxis. Todel Bioware galima pradet laidot, galimybes is ju isvyst ka nors originalaus labai mazos.
TheKeeper
Gal gerb. kolega Artojas norėtu man neišmaneliui paaiškinti, ką būtent turite omėnyje teikdamas, kad studijos „nusivaziavo“?
Tačiau nemažai po tuo pačiu EA „sparneliu“ žaidimų serijų buvo sugadinta, tokių kaip Ultima ar Wing commander serijos. O dar kiek mažesnių žaidimų studijų, išleidusių dabar jau klasika tapusius žaidimus ir turėjusių didelį fanbase’a, „suvalgyta“ EA – Bullfrog, Origin, Westwood studios. Nereiktų pamiršti, kad EA su savo išleidimų grafikais yra labai griežta, todėl kad suspėtum su „dead-line“ tenka žaidimų kūrėjams dirbti nežmoniškus viršvalandžius(už ką iš EA buvo jau prisiteista keletos milijonų suma) arba atsisakyti tam tikro žaidimo turinio, o blogiausiu atvėju išleisti nelabai apdirbtą žaidimą. Taip pat EA turi prastą reputaciją dėl žaidimų patchinimo-turinio praplėtimo (Battlefield žaidėjai turėtų paliūdyti) bei klientų aptarnavimo prastumo. Aš nesuprantu, kaip atsižvelgus į šiuos faktus, galima teigti, kad EA įsigijimas BioWare yra jega, ypač kai pastaroji yra vieną iš nedaugelių žaidimų studijų, kurios dar leido padoresnius, gilesnę prasmę turinčius single-player RPG…
Artojas
Witcher
Kas tiesa tas nemelas
Oblivion tikras nuvaziavimas i pievas
Šliauka
Dabar nebent belieka laukt kokio naujo „rpg“, gerai isreklamuoto ir su „go alone and save the world“ siuzetu.
Neatsimenu kada EA ka nors gero padare pastaraisiais metais.
O kas del RPG, tai taip, jis praktiskai mires, normaliu RPG nera, tik visokie kvailo diablo klonai.
Witcher
Du kazka zadantys RPG zaidimai yra : The Witcher ir RPB
Alkemichas
O kuo tau Diablo nepatiko. Suprantu, kad tėra tik RPG hibridas, tačiau pačio žaidimo nenuvertink. Geresnio žaidimo nei Diablo serija savo RPG-Action žanre nėra.
Xanthus
Diablo savo laiku buvo gana inovatyvus zaidimas, ir kaip action-rpg jis neabejotinai virsuneje. Problema tame kad po jo pasirodymo nematom nieko kito tik action rpg.
Artojas
Hmm.. Tas pats Baldurs Gate jei teisingai pamenu isejo po Diablo. Ir buvo visai ok miksuotu RPG projektu kaip kad Vampire Bloodlines, Deus EX tas past TES Morrowind. As nesuprantu is kur pretekstas bambet. Bioware patys parsiduoda. Jei jus mylit ir gerbiat Bioware, mylekit ir gerbkit ir ju sprendimus. Kaip ne kaip EA negalejo priversto Bioware jungtis jei jie patys to nenoretu.
MuSsE
Ne per dažnai?:N
Xanthus
AS myliu gerus vakarietiskus cRPG. Man nusispjaut kas juos gamina, svarbu galutinis produktas atitiktu mano keliamus reikalavimus. Sitos naujienos esme tame, kad po EA isikisimo Bioware (jei sis vardas apskritai isliks) kurs tai, kas paklausu, taigi, greiciausia ne tai ko as tikiuosi (think Oblivion). Taigi tragedijos nera, bet sansu sulaukt daugiau geru RPG sumazejo.
xxxkamikaze911
!-)!-)!-)!-)
nukular
cRPG žaidėjų viltimi telieka Obsidian (bei kiti nepriklausomi smulkesni kūrėjai, pvz., ilgai laukiamas Age of Decadence iš Iron Tower Studios), kurio paskutinis kūrinys NWN2 – Mask of The Betrayer (NWN frančizė priklauso Atari ir WotC, tad ji ‘saugi’ :]) man yra geriausias cRPG po Fallout’o.
Bioware vienas pagrindinių darbų buvo žaidimų variklių kūrimas (kuriuos naudoja ir Obsidian), to EA tikrai nepakeis, nepaisant kokios kokybės istorijas ir gameplay’us BW išleis.
O dėl KotOR3, tai frančizė priklauso LucasArts ir Wikipedijoj rašoma, kad Obsidian yra pasiruošę jį kurti, kai tik LucasArts to panorės, bet LA gali pasirinkti ir $$$ :).