„PC Gaming“ renginio metu E3 2015 parodoje „Tripwire Interactive“ prezidentas John’as Gibson’as pademonstravo „Killing Floor 2“ žaidime naudojamą technologiją „PhysX Flex“, perkelsiančią kraujo efektus į naują realistiškumo ir pasišlykštėjimo lygmenį.
Išsiropštęs iš „Early Access“ stadijos, „Killing Floor 2“ bus pirmasis žaidimas, naudojantis šią „Nvidia“ technologiją. Žaisdami žaidimą, kraują matysime didžiąją laiko dalį, todėl kūrėjams labai svarbu sukurti kuo realistiškesnius ant žemės besimėtančius mėsgabalius bei tekančius kraujus.
Žaidimą numatoma išleisti šiais metas „PC“, „Linux“ ir „PS4“ platformose.
Dar daugiau naujienų iš E3 2015!
4 Komentarai
ChinaDoll
Aš vis persiskaitau portale publikuojamas naujienas ir neretai sutrinku. Rodos, kad rašo 8 klases baigę moksleiviai. Sakinių formuluotės tragiškos, pateikiama ne naujiena, o kažkokia inviduali nuomonė, skyrybos, o dar baisiau ir rašybos klaidos, kurių rasi kiekvienoje, nors kiek didesnės apimties, naujienoje.Susiimkite, labai gadina portalo įvaizdį.
Fallenexe
PhysX Flex… ( ͡° ͜ʖ ͡°)
WMD
(u)(u) nu skelk tada. kas butent blogai sitoj temoj?
Gerach
Tai come on, prisijunk prie games.lt komandos ir rasyk gramatiskai taisyklingas naujienas. Kiekvienas gali skustis del bet kokio atsiprasant „sudo“, bet ne kiekvienas sugeba padaryt kazka geresnio.