„Fallout 4“ yra toks didelis, jog vienam iš kūrėjų, pražaidusiam apie 400 valandų, vis dar turi ką parodyti.
„Aš pražaidžiau apie 400 valandų, bet vis dar atrandu dalykų, kurių nemačiau“, — sakė vyresnysis prodiuseris Jeff’as Gardiner E3 2015 parodos metu tinklapiui „Gamesradar“.
Žaidimai ima siūlyti vis daugiau ir daugiau turinio bei veiklos. Kas nutiks netolimoje ateityje? Bus siūloma nebe šimtai, o tūkstančiai valandų turinio?
„Fallout 4“ pasirodys šių metų lapkričio 10 dieną. Pristatymą iš E3 2015 parodos galite pamatyti čia.
Dar daugiau naujienų iš E3 2015!
12 Komentarai
LiaM_PlayStation
Turiu Fallout 3 pati GOTY leidima labai senokai, bet zaidimas guli kolekcijoj nepereitas. Butu noras, senai ji buciau perejas. Yra daugybe zaiidmu su daugybe valandu perejmais ir laiko suedimais. Palosi lenktynes, pasaudai, paeini kokia misija, dvi, pavaikscioji ir uztenka malonumo iki soties.
J0keR
Manau čia jau per daug. Asmeniškai buvau sužavėtas, kai pasakė, kad Witcheris duos iki 100h veiklos. Buvo tiesiog nuostabu ir tai, kad per map’ą pereiti reikia 45min ir t.t. Tačiau pradėjus žaisti Witcherio pasaulis, bent man, pasirodė šiek tiek per didelis. Tačiau, čia gal tik man taip. Ir kai dabar pagalvoju apie 400h veiklą, šiek tiek šiurpas nukrato.
tx_acid
Ne tau vienam su Witcheriu 3 taip pasirodė. Aplamai su atviro tipo pasauliais yra didelė bėda, kad kuo didesnis pasaulis tuo mažiau yra įsimenamamos vietoves t.y. atejai misija įvygdei ir slides patepei užmiršes tą vietovę. Taip nutiko ir man su Witcheriu 3, ko nepasakyčiau apie antrąją dalį, iki dabar atsimenu kur ir kas nutiko. Nu bet kaip yra taip yra nieko čia nepabezdėsi :-]
1Tomas666
Nu geras, tokio dar negirdėjau, kad per daug contento blogai:-). Per daug nebūna. Ir witcher 3 pažadėta iki 200h veiklos ir panašu, kad pažadas išpildytas.
ZoleN
Kokias nesąmones kalbat, kad per daug :D? Be šių content nebūtų nei Fallout nei Elder Scrolls užsitarnavę savo vardą tokį, koks yra dabar. Jūs gal nesuprantat, kad tokiems dalykams reik itin daug darbo.
Na, bet yra išimtis, eikit COD, kurį pereisit per 5h ir sėdėkit laimingi, vis gi, ten ir mokyklinukų grupei ir skirta, kur nereik jokių pastangų, mastymų, eini ir spaudai vieną knopkę.
Neoner
ne pirmiem trim komentatoriam open world žaidimai. Eikit call of duty koridoriaus šaudyklės žaisti.
tx_acid
Šiaip 4,5,6 komentatorius visiškai nesuprato ką aš pasakiau. Aš sakiau, kad kontento kiekyje yra esmė, bet žemėlapio dydis viską gadiną (per didelis). iš vienos vietovės juoti su arkliu 5 min, ar 10 min peščiomis, ir aplinkui tuščia ir nėra ka veikti yra beprasmiška ir nelogiška. Man geresnis variantas yra kaip žemėlapis 2x karto mažesnis, bes tas pats kontento kiekis paliktas, viskas daugiau sukoncentruota mažesnėje vietovėje ir įvykiai turi daugiau reikšmės ir įtakos. Ko pasekoje man geriau Gothic 1 > Gothic 2, žemėlapio atžvilgiu.
P.S. nekiškit tos šiukšlės COD’o, ne apie tai yra kalbama.
1Tomas666
Puikiai mes viska supratom. Jeigu jodinėji tik nuo vieno main q iki kito, tai aišku, kad žemėlapis per didelis. Bet tu pažiūrėk klaustukų ir kitų elementų tankį žemėlapyje. Įdomu kur juos visus sugrūstų, jeigu žemėlapiai būtų dvigubai mažesni. Jau įsivaizduoju kaip banditų camp’as ir monstrų nest’as vienas šalia kito stovi.
WMD
yra dvi spektro puses open worlduose. vienoj pusej yra tokie pasauliai kaip watch dogs ar far cry, kuriuose yra simtas sauktuku ir tu tikrai varai is vieno point of interest i kita, nubraukdamas dalykus is didziulio „to do“ list’o. kitoj spektro pusej – tokie worldai kaip GTA V, kurie gal neturi simto sauktuku, bet turi aibes mazu detaliu ir budu, kaip zaidejui susikurti veiklos paciam. isijungti first person mode’a, iseiti i gatve ir siaip stebeti ir geretis visom mazom detalem, kurios sudaro si worlda – vien tas dalykas vertas zaidimo kainos.
witcheri statyciau tarp siu dvieju. pasaulis gana organiskas ir ivairus, bet „bucket list’o“ principas kazkiek irgi jauciasi.
kas del Fallout – gerai kad yra tiek daug veiklos. as zinau, kad as tikrai neturiu 400 valandu laiko praleisti prie vieno zaidimo, bet tai as manau turiu opcija to ir nedaryti. tikrai nemanau kaip main story bus arti net 100 valandu, taigi all good, pasirinkima visad turim – ir tie, kurie norime zaidima tiesiog pereiti, ir tie, kurie nori pasauli pazinti skersai isilgai
Akmenskaldys
Turbūt kalba apie 50+ minimaliai vienas nuo kito besiskiriančių požemių/pastatų. Betsoftas visada dalija grandiozinius pažadus, bet retai kada jie išpildomi.(Fallout 3 300 skirtingų pabaigų)
J0keR
Oj kaip jūs mane ne taip supratote.. Aš labai mėgstų open world žaidimus ir beveik vien tik juos žaidžiu. (Kodėl COD ir mąstymą kišot, tai tikrai nežinau :D). Witcheri’s man labai patinka, tyrinėjų viską ir viskas yra įdomu( 43h praleidęs esu, o tik Novigard’e), tačiau manau, kad jeigu tas žėmėlapis ir būtų mažesnis, nuo to žaidimas tikrai netaptų prastesnis, o kai kuriems žaidėjams būtų šiek tiek patrauklesnis.(nekalbu apie gameplay ar istoriją)
Fooxas
Kažkaip jūs čia ponai analizes rašot nematytdami esmės… Bet koks žaidimas gali būti įdomus šimtus ar net tūkstančius valandų. Kiek Borderlands 2 esu praleidęs, tai baisu net pagalvot, DMC4 esu perėjęs gal 4 kartus visais sunkumo režimais, tą patį Fallout 3, nors ir „perėjau“ tikrai greitai, prisukęs esu minimum 2 savaites realaus laiko.
Žodžiu nesitikėkit, kad ten tiek daug turinio bus, tiesiog šitam žmogeliui taip patinka Fallout 4, kad net perėjus grindint vis dar smagu.