Nors E3 2014 baigėsi jau praėjusią savaitę, prireikė šiek tiek laiko peržvelgti visas naujienas ir susidėlioti mintims. Ir kuomet visi trailer‘iai peržiūrėti, visos naujienos perskaitytos ir išsirinkti favoritai, keli Games.lt komandos nariai, stebėję parodą, dalinasi savo mintimis.

Valtel:
Tiesą sakant, paroda mano akyse nebuvo itin pompastiška, tačiau vienok smagių netikėtumų pažėrė į valias. Visiškai netikėtai ir nelauktai dar vos įsibėgėjus pirmąjai „MS“ konferencijai sužavėjo „Assassin’s Creed: Unity“, kuris taip ir liko geriausias matytas žaidimas E3 parodoje. Tiesiog, niekaip negalėjo nepriblokšti itin turtingas grafinis apipavidalinimas, sklandesnis gameplay‘us ir vis dar užburianti „Ubisoft“ šamanų pasirinkto laikmečio, kuriuo šį kartą tapo Prancūzijos revoliucija, atmosfera. Po gan pilko „Black Flag“, serija tik įrodė, kad dar turi parako ir „Unity“ be didesnės konkurencijos tampa bene labiausiai laukiamu šių metų žaidimu. Visa kita medžiaga, sukaupta per veik ištisą 11 valandų stebint konferencijas tik vienaip ar kitaip užlopė skyles ir sąžiningai atsakinėjo į jau kuris laikas galvoje glūdinčius klausimus. Taigi, sumažėjo klaustukų. Vis dar žavi daug žadantis Shinji‘o Mikami‘o „The Evil Within“ projektas ir vis dar kausto jo klasikinis survival siaubas. Į bene didžiausią klausimą „kas tas „Project: Beast“ audringai atsakė groteskiškasis Hidetakos Miyazakio „Bloodborne“, iš kurio laukiu geriausių „Demon’s Souls“ ir „Dark Souls“ elementų. Tuo tarpu, lenkai tik įrodė, kad jie yra tikri gilaus RPG meistrai ir, aišku, „The Witcher 3“ nepaliko jokių abejonių – vis dar gyvas ir brandus raganius žavės toliau! Labai maloniai nustebino begalybę lauktas „Doom“ pristatymas. Tikrai žinau, kad ID ir vėl nepasišiukšlins. Laukiame Quace-con’o. Iš kitų, verta paminėti naująjį „Tomb Raider“ (tikrai nesitikėjau), dar baltesnį nei bet kada „Mirror’s Edge 2“ ir „Dragon Age: Inquisition“, kuris turėtų sąžiningai suryti marias mano laiko. Ir tai toli gražu ne visi sudominę pavadinimai, taigi reziumuojant galima teigti, jog paroda buvo itin vykus, gausi ir netikėta, nors milžiniškų netikėtumų ir nebuvo.

Hoonable:
Šiaip nežinau ar reikėtų apie kiekvieną („Sony“, Microsoft“ bei „Nintendo“) konferenciją rašyt atskirai, bet kadangi visas mačiau tik dalinai, tai pasakysiu, kad šių metų E3 man patiko labiau nei praėjusių metų, nes E3 2013 visas dėmesys buvo skirtas next-gen‘ui, o šiemet viskas labiau perėjo prie mūsų mylimų frančizių tęsinių, kurių pabiro kaip iš dangaus! Dar šiurkštesnis bei tamsesnis „Rise of the Tomb Raider“ tęsinys, „Mortal Kombat X“, „Uncharted 4“, „Far Cry 4“, „Bayonetta 2“, „Metal Gear Solid 5“ ir skaičiukai auga toliau… Aišku, nereikia pamiršt ir kitų siurprizų: kad ir naujojo „Limbo“ kūrėjų žaidimo „Inside“ ar „The Chinese Room“ kompanijos, sukūrusios „Amnesia“ tęsinį, paslaptingojo „Everybody’s Gone to the Rapture“ debiuto. Visgi, kaip PC žaidėjo, niekas labiau negalėjo nudžiugint nei „Rockstar“ sprendimas „GTA 5“ perkelti ir į PC, kas vis vien turėjo kažkada įvykti, bei, aišku, „Dead Rising 3“ atvykimas į PC žaidimų kolekcijos gretas… I’m out!

Gediminas:
E3 paroda, kaip visad, kelioms dienoms privertė pasilaikyt dietos ir nemiegot. Mano mylimiausi žaidimai iš parodos buvo: „Assassin’s Creed: Unity“,  ech, tie „Ubi“ moka daryt treilerius, bei „The Witcher 3“ – kaimynėlių žaidimas, vertęs truputį susijaudint savo kompo pajėgumais. Bet visiškai neradau informacijos apie kitą savo laukiamą, labai labai laukiamą žaidimą „Kingdom Come: Deliverance“. Na, bet ką padarysi, gal kitą kartą. Šiaip išties šaunus renginys bent trumpam atitrūkti nuo sunkaus gyvenimo momento. Ir, žinoma, daug daug įspūdžių, kuriems prireiks nemažai laiko juos suvirškinti, ką atvemti, tada vėl praryti ir virškinti, nes smegenys tiesiog nespėjo apdoroti iš dangaus krintančių nuostabių žaidimų filmukų bei apžvalgų!

Tagio:
Tiesą pasakius, aš nemėgstu E3. Dėl nemenko laiko skirtumo esu priverstas aukoti arba miegą, arba tiesiogines transliacijas. Deja šiemet dėl kelių priežasčių visus filmukus ir kitas naujienas mačiau tik tuomet, kai praeidavo kelios valandos po jų paviešinimo. Šiemet parodai skyriau minimalų dėmesį. Tačiau vis viena sekiau naujienas. Man buvo įdomu, ką parodys didieji leidėjai „EA“ ir „Ubisoft“. Tikėjaus, kad pirmieji parodys ko galima tikėtis iš „DICE“ kuriamo „Star Wars: Battlefront“. Neparodė. Ir, regis, teks laukti dar metus. Tačiau vos tik gavęs progą pažvelgiau į tai, ką mums žada „Battlefield: Hardline“ ir „Dragon Age: Inquisition“. Pastarojo laukiu nuo pat anonso ir viliuosi, kad tai bus „Origins“ dalies vertas žaidimas. Tačiau „Hardline“… Ar kas nors atsimenate taip pat „Visceral“ kurtą „Army of Two: The Devil‘s Cartel“, kuris buvo visiškas šlamštas? O štai naujasis jų produktas primena „Battlefield 4“ ir „The Devil‘s Cartel“ benkartą. Man neatrodo, kad tai bus pasisekęs žaidimas. Galbūt pereisiu prie „Ubi“ žaidimų. Žinoma, man svarbiausia buvo pamatyti, kaip atrodys „Unity“. Ir pamatęs pagalvojau, ar nebus nuskriausti tie, kurie žais žaidimą vieni? Man tiesiog pasirodė, kad kūrėjai ketina visą žaidimą sudėlioti kaip co-op nuotykį, o vienam žaidėjui atiduoti trupinius, kurių nebeturės kur dėti. Taip pat „Ubi“ mane nuvylė ir tuo pačiu nudžiugino anonsuodama „Rainbow Six: Siege“. Kodėl nuvylė? Nes aš iki paskutinės akimirkos vis dar laukiau nužudyto Rainbow Six: Patriots“. Kodėl nudžiugino? Nes „Rainbow Six: Siege“ man labai primena kažkada žaistą vieną iš senesnių serijos žaidimų. Paroda taip pat suteikė ir keletą malonių siurprizų. Vienas tokių – paskelbimas „Grand Theft Auto V“ atvyksiant ne tik į naujos kartos konsoles, bet ir į PC. Na o kito aš visiškai nesitikėjau, nors kažkur internete ir mačiau sklandantį gandą – „Rise of the Tomb Raider“ anonsas.

Visos E3 2014 parodos naujienos!

Games.lt