Pasirodė nauja informacija apie nesenai anonsuotą „Techland“ siaubo/išlikimo žaidimą „Dying Light“. Kaip žinia šiame žaidime žaidėjai kaip jau įprasta kovos su infekuotais, tyrinės aplinkas, ieškos atsargų ir stengsis išlikti… Stojus nakčiai, infekuotieji taps gerokai vikresni ir agresyvesni, tad iš visų aukščiau vardintų veiksmų liks tik išlikimas iki ryto, kai vėl bus galima eiti ieškoti koncervų.

 


Pagrindiniai „Dying Light“ akcentai:

• Išgyventi naktį — dienos metu žaidėjai galės daugiau ar mažiau saugiai tyrinėti aplinkas, rinkti ginkluotę ir atsargas, bet stojus nakčiai žaidimo pasaulis radikaliai transformuosis, ieškotojas taps medžiojamuoju.


•Laisvas judėjimas po aplinkas — tiek persekiodami grobį dienos metu, tiek sprukdami nuo infekuotojų, galėsime mėgautis nevaržoma judesio laisve, šokinėti per kliūtis, kabarotis namų sienomis ir t.t.


• Žadamas atviras ir margas žaidimo pasaulis kurio gyventojai pasižymės turtinga klasių įvairove. Pasak kūrėjų, tokia atmosfera padės jiems preteikti istoriją apie beviltiškus mėginimus išlikti, minima, kad infekuotieji nebus vienintelis pavojaus šaltinis.


• Brutali artimos kovos sistema praturtinta tam reikalui skirtu inventoriumi. Žaidime rasim viską, nuo kišeninio peiliuko iki kirvių, lazdų, kuvaldų ir t.t. Kiekvienas žaidimo herojus galės būti lavinamas ir vystomas taip, kad atitiktų žaidėjo stilių.


• Ginklų gamyba, bene labiausiai viliojantis elementas, kol nežinome kaip jis bus įgyvendintas. Kol kas žadama laisvė fantazijai pritaikant šen bei ten rastas spygliuotos vielos atraižas. Pagyvensim, pamatysim… Jei išgyvensim.


Dying Light startas numatomas 2014–aisiais, pasirodys Xbox360/Xbox One, PlayStation 3/ PlayStation 4 ir asmeniniam kompiuteriui skirtos versijos. Žaidimas suderinamas su DirectX11 ir varomas Chrome 6 varikliuko.