„Epic Games“ „E3 2012“ parodoje pademonstravo naujos kartos „Unreal 4“ variklio galimybes.
„Elemental“ demonstracijoje daug dėmesio skiriama visiškai naujai dinaminei globalaus apšvietimo sistemai bei grafinių procesorių apdorojamoms dalelėms.
Taip pat išleistas vaizdo įrašas, kuriame varikliuko kūrėjai komentuoja „Unreal 4“ naujoves. Vienos didžiausių naujovių iš žaidimų kūrimo pusės yra „UnrealScript“ programavimo kalbos panaikinimas ir didžiosios programavimo dalies perkėlimas į „Kismet“. Tai leidžia kūrėjams lygių redaktoriaus lange iškart matyti visus jų daromus žaidimo pakeitimus. Paties varikliuko programavimas paliktas „C++“ kalboje.
Daugiau naujienų iš E3 2012
12 Komentarai
forsak3n
GT.TV kaip GTA V pasirode..fuck
Cybreras
Cinematic nelabai nustebino, kas labiausiai patiko tai kaip patogiai bus galima developeriams kurti ant šios platformos
Bottle
Taip nekantrauju, kol padarys sita varikli prienama eiliniam zmogui nemokamai!
beecool
Esmė ta ir yra, kad čia „real time“ cinematic’as, o ne „prerender’intas“. Sėkmingai veikia su viena VGA, tik neatskleidė kokia 🙂
Cybreras
antro ekrano wallpaperis demo klipe kužda kad greičiausiai GTX 680 🙂 na taip iš tech pusės gan įspūdinga, bet vizualine prasme nebuvo tokio „WOW is this real life?“ nebent jei real time taip atrdo tai pre renderent tikrai tokę nuostabą išgaus 🙂
zygisx2
Man Samaritan filmukas labiau patiko nei šis ir jam labiau pavyko parodyti Unreal variklio galimybes nei šis naujasis filmukas.
[DGX]XBEAST
Taip, viskas yra 100% real-time. Ir net ne galutiniame iškeptame žaidime, o UnrealEd’e. Real-time GI apšvietimas įspūdingas. Milijonai dalelių irgi neblogai atrodo.
Atnaujinta UE3 Samaritan versija, naudojanti ne MSAA, o FXAA, veikia su viena GTX 680. Versijoje su MSAA reikėjo berods trijų ar dviejų GTX 580.
auriumis
Kai kazkas is epic sake kad UE4 privers Samaritan tech demo atrodyti pasenusia labai daug tikejausi is UE4 po situ zodziu bet tikrai taip neatrodo man Samaritan labiu patiko nei UE4 tech demo bet aisku gal tikram zaidime pasimatis tikroji UE4 galai o sitas real time filmukas ganetinai nuobodus.O cia dar vienas next gen zaidimu valriklis irgi real time kuris mane labiau suzavejo nei UE4
EIMA
U3 patiko tuo, kad gan dailiai atrodo, o pc nereikejo suprerinio, kad galetum zaisti 🙂
Develop32
Pagaliau ištaisė viena didžiausių Unreal problemų – nepatogų kūrimą. O taip tai nereik žavėtis cinematic filmais, kas kad real time, visgi ten yra kontroliuojama erdvė ir juos kuriant iš anksto žinoma kas vyks, ko reikės tam tikram kadrui… Kai gameplay neaišku ką žaidėjas krės, pridėkit dar kad žaidimas negali turėt tiek detalių – ne dėl galios, dėl kūrėjų, trailerius ne per dieną sukuria… Žaidimam iš vis kiek reik detalumo, nelabai kas samdys tūkstančius dailininkų tam 😀
Taip tai šitie filmukai tiesiog parodo kad kompiuteriai tapo pakankamai galingi kad pasiektų tokią grafika, kai kas laiko Epic ar Square Enix burtininkais dėl jų – nereikia, žmonės žinojo kaip generuot tokius kadrus jau prieš dešimt metų.
Agraba
idomu kada reliai ant pc bus tokia grafika losiant ?
DancingWind
Variklis ne galutinis produktas, variklis tik irankis. su UE3 tikriausia glai padaryti kad butu taippat kaip IE4. Klausimas kiek tau reikes laiko ir kiek galios. UE3 yra DX9 pagrindo variklis (nevisai teisingas apibudinimas, jis multiplatforminis bet bazines technologijos suprojektuotos mazdaug dx9 irangai) o UE4 taiko i DX11. DX11 nors ir netuturi bling bling nauju savybiu labai daug yra optimizacijiu ir pokyciu taip sakant „po kapotu“.
Kitas momentas tech demo lygio grafika reikalauja LABAI DAUG juodo dailininku darbo, UE4 zada palengvinti gamyba bet vistiek .. jei norite kad graziai atrodytu reikes labai daug darbo ideti o tai kainuoja pinigus tad tokio grozio tiketis nebent is uber AAA zaidimu (halo, COD, BF ? serijos ) o mazesnio biudzetozaidimams teks apsiriboti apetita. Ash zinoma tikiuosi kad klystu (pvz masishkas Tesselation naudojimas turetu labai supaprastinti modeliu kurimą, ir pagerinti jų kokybę)