Nors „Creative Assembly“ nepavyko išlaikyti žaidimo pavadinimo paslaptyje, kitos „Shogun 2: Total War“ įdomybės tapo žinomos tik dabar.
Ką mums pasiūlys feodalinė Japonija?
• 9 valdomus klanus, kurių vieni bus ypač galingi, o kiti nors ir atrodys menkiau, turės išskirtines strategines pozicijas.
• Generolams grąžinamos balso stygos! Dauguma mūsų, dar nuo Rome: Total War ilgimės ugningų generolų prakalbų. Jos grįžta! Žaidime bus daugiau nei 100000 prakalbų variacijų, kurių turinys priklausys nuo generolo patirties, mūšio lauko vietos, priešininkų ir t.t.
• Visiškai nauja apgulties sistema. Japonų apgulties technikos smarkiai skyrėsi nuo naudojamų Europoje. Tai įtakoja tiek karo meno doktrinų skirtumai, tiek unikalus Japoniškų pilių dizainas. Kiekviena pilis primena savotišką vidinių kiemelių ir koridorių labirintą, tad gynėjai noriai atverdavo miestų vartus, vien tam, kad įvilioti priešus į kruopščiai paspęstus spąstus.
• Keturi sezonai mūšio lauke. Pirmą kartą žaidimo istorijoje, mūšio lauke atsispindės kiekvienas iš keturių metų laikų. Japonijos kraštovaizdžiai išties unikalūs ir nuolat kintantys. Ši savybė ne tik pakels žaidimo generuojamus vaizdus į naują lygį, bet ir atsilieps karių elgesiui mūšio lauke.
• Total War enciklopedija. Galų gale žaidime bus įdiegtas ir per meniu langus pasiekiamas žinynas, su išsamiais karių aprašymais, istoriniais faktais, technologijų apibūdinimais ir t.t.
• Moralę įtakojantys pastatai. Pirmą sykį serijos istorijoje, mūšio lauke bus galima aptikti starteginių pastatų tiesiogiai įtakojančių armijos moralę. Pavyzdžiui šventyklos galės būti puolamos, ginamos ar sudeginamos, nelygu kokio rezultato sieksite.
• Pakrančių mūšiai. Galų gale sulauksim ir jūros bei sausumo mūšio mišinio. Nuo šiol laivynas galės pridengti sausumos pajėgų išsilaipinimą, ar sudėtingesnių kautynių metu, tiesiog lydėti ir pridengti pakrante žygiuojančius karius.
• Unikalūs herojai. O kaip gi be jų? Galingi, priešams siaubą varantys samurajai dominuos mūšio lauke. Tiesa jie nebus visų galų meistrai ir turės išskirtines savybes. Pavyzdžiui samurajus tobulai pjaunantis pėstininkus bus visai prastas kovotojas su raiteliais ir t.t. Tikėtina, kad jie bus sunkiau valdomi, nes teigiama, kad mūšio laukę išvydę kitą herojų, jie stengsis žūt būt jį sumedžioti.
Dar daugiau naujienų iš E3!
7 Komentarai
Wonderman
Wow… lieka tik laukt tikrai gero geimo:) o dar daug kas pezejo kad nieko gero… 😐 laukiu tu ikvepianciu kalbu pries musi (i) 😀 o apie vaizdus akiai net nekalbu 🙂 beje tas heroju noras medziot kitus herojus tikrai idomus, suteiks jiems induvidualumo 🙂 oi nekantrauju….. 😀
Comrade_911
Įtariu, kad tos „įkvepiančios“ kalbos bus su labai durnu japonišku akcentu… 😀
drakas
Dar labiau laukiu sio zaidimo. Tikiuosi reikalavimai nebus per aukšti. Ta heroju medžioklė tai, kaip kai kuriuose filmuose pagrindinis veikėjas mūšio metu susikauna dvikovoje su kokiu nors blogiuku generolu. Kalbos jega, jos labai pagyvina žaidima.
Ryuk
O tie CA bent išleido multiplayer co-op Empire’ui?
Assaultas
Tiesa sakant nelabai kas naujo ir yra nuo praejusiu daliu, ir seniau budavo vasara, ziema
Wonderman
(u) jai neskaitei, tai bus netik ziema ir vasara, o keturi metu laikai 😉
LIZDEIKA001
Pirmasis shogun buvo ir vis dar yra geriausia TW dalis. Tikiuosi shogun2 perims si titula, juk japonai karo mena iskele auksciausiai is visu, samurajai asocijuojasi su tobulu kariu: nuozmiu, negailestingu ir kartu istikimu, garbingu draugu. Nors losiau visas kitas TW dalis pirmoj vietoj tas pats pirmasis senasis gerasis shogun.
Shogun2=amazing news