2004 metų rugpjūčio mėnesį „Electronic Arts“ įsigijo Jungtinėje Karalystėje įsikūrusią studiją „Criterion Games“. Ir jau po didžiosios kompanijos sparnu buvo sukurti tokie žaidimai, kaip (giliai įkvėpkim) „Burnout 3: Takedown“, „Burnout Revenge“, ‘Black“, „Burnout Paradise“, „Need for Speed: Hot Pursuit“, „Burnout Crash!“ ir „Need for Speed: Most Wanted“.
Rugsėjį buvo paskelbta, kad studijoje teliko tik 17 darbuotojų. Visas likęs personalas perėjo į „Need for Speed“ seriją valdančią studiją „Ghost Games“. Tuomet „Criterion Games“ vadovas Alex’as Ward’as pareiškė, kad studija imsis naujo žaidimo, kuris niekuo nebus susijęs su lenktynėmis.
Tačiau vakar „Electronic Arts“ paskelbė, kad pats Alex’as Ward’as ir kita studijos įkūrėja Fiona Sperry palieka savo postus „Criterion Games“ studijoje ir traukiasi iš kompanijos. Kūrėjai nori pabandyti viską pradėti iš naujo ir ketina įkurti naują žaidimų kūrimo studiją.
Naujuoju „Criterion Games“ vadovu tapo Matt’as Webster’is, kuris iki šiol vadovavo naujo projekto kūrimui.
4 Komentarai
Špyžius
Man Criterion Need for Speed’ai nelabai… Kažkaip net liūdna, kad Ghost games yra praktiškai tie patys Criterion’ai.
-ToXic
Tai, kad dabar daugumoje studijų populiarėja pinigu kasimas. T.y viena serija, kuri turi užsitarnavus žinoma vardą yra beperstojo sunkiama. Išskirtinis atvėjis, tai gal GTA. Kuri kūrėjai tikrai reitai išleidžia ir turi savo charizmą. Pavyzdžiui dėl PC. O visi tie EA ir t.t yra tokie suknisti atsiprašant pinigu vergai, kad eina jie :)) taip pat ir visos call of duty serijos. Vergai pinigėliu. O štai čia atsirado keletas žmonių, kuriems tikrai rūpi žaidimai ir jų vardo išsaugojimas. Kuriems nėra pinigai svarbiause. Tikrai meniški žmonės. Todėl ir išėjo iš kompanijos, nes suprato jog nieko viena ar du žmonės nepakeis. Bėja ne visiem durniems suprast, kad vardo saugojimas uždirba daugiau pinigu, negu kas puse metu išleidžiamas žaidimas ar naujas DLC. Bet kaip ir visur taip ir čia nesamonės vyksta.
Špyžius
Norėtųsi aišku tuo ir tikėti, kad kokybė uždirba didžiausius pinigus, bet tarkim esu MGS fanas ir MGS4 PS3 ekskliuzyvas yra pardavęs 4 milijonus kopijų (ar tai 5), bet esmė ta, kad COD per dieną pasiekia šį rezultatą, o MGS serija iš esmės yra viena stipriausių Konami serijų.
Personazas
Šaip dauguma gal net per daug žmoniu mėgsta fps žaidimus ir įpač karinius tai daugiau pasirinkimo nėra be cod ir bf…. Arma per sunkus paprastiems žaidėjams. Taip įšeina, kad fps žaidimai daug populiaresni negu kitos ( Pliusas didelis, kad tai karinio tematika.).