Prieš pustrečių metų „iOS“ ir „Android“ operacinėse sistemose debiutavęs kortų žaidimas „Dragon Ball Z: Dokkan Battle“ leidėjai „Bandai Namco Entertainment“ atnešė per milijardą dolerių pajamų, skelbia mobiliųjų aplikacijų rinkos tyrimų bendrovė „Sensor Tower“.

Daugiau negu pusė iš jų   60 % –  sudarė japonų išlaidos. Antroje vietoje likę amerikiečiai išleido tris kartus mažiau. Didesnis kiekis pajamų – 54 % – gautas iš „App Store“ negu „Google Play“ klientų.



„Sensor Tower“ duomenimis, kitam ta pačia frančize paremtam nemokamam kortų žaidimui „Dragon Ball Legends“ sekasi ne ką prasčiau. Nuo gegužės pabaigos žaidėjai jam jau išleido 40 mln. dolerių.

Puikiai sekasi ir dar vienam kortų žaidimui – 2015-ųjų „Fate/Grand Order“. Po pernykščio debiuto už Japonijos ribų metinės jo leidėjos „Aniplex“  pajamos padvigubėjo iki 1,8 mlrd. dolerių. Įmonė priklauso kompanijai „Sony“.

Palyginimui, šią vasarą 2016-ųjų „Pokemon GO“ pajamos peržengė 1,8 mlrd., o tų pačių metų „Clash Royale“ ir 2012-ųjų  „Clash of Clans“ – atitinkamai 2 ir 6 mlrd. dolerių slenkstį.