Vykdantysis „Dragon Age: Inquisition“ prodiuseris Mark’as Darrah’as „BioWare“ tinklaraštyje paskelbė, kad kūrimo darbai pagaliau baigti ir žaidimas tapo auksiniu. Jau lapkričio 21 dieną galėsime pasinerti į didingiausią ir smagiausią šio rudens RPG nuotykį. Inkvizitoriau, ar tu pasiruošęs vesti savo ištikimų karžygių komandą į pergalę? Vesk arba krisk.

„BioWare“ kurti trečiąją dalį pradėjo prieš ketverius metus, 2010-siais, dar prieš užbaigiant „Dragon Age II“. „Nuo tada, mūsų tikslas buvo paprastas: padaryti viską ką galime, kad galėtume papasakoti didingiausią istoriją „Dragon Age“ visatoje“, – rašė Darrah’as.

Žaidimas sukurtas pasitelkus nuostabųjį „Frostbite 3“ grafinį variklį. Turbūt net nereikia sakyti ką jis sugeba – jo grožis buvo pademonstruotas tokiuose žaidimuose kaip „Battlefield 4“ ir „Need for Speed: Rivals“. Ant šio variklio taip pat veiks ir tokie būsimi žaidimai kaip „Battlefield Hardline“, „Star Wars: Battlefront“, ateinantis „Mass Effect“ bei naujoji „Mirror’s Edge“ dalis.

„Dragon Age: Inquisition“ iš pradžių buvo planuojama išleisti 2013-siais, tačiau vėliau projekto išleidimo data kelis kartus buvo atidėta. Galiausiai buvo nuspręsta, kad blogis į Thedas pasaulį pradės plūsti šį lapkritį.

Inkvizicija atkeliauja į asmeninius kompiuterius bei senos ir dabartinės kartos konsoles.