Nemažai triukšmo rinkoje sukėlęs „Destiny“ startavo jau šiek tiek daugiau, nei prieš mėnesį. Būtent pasinaudodami šia proga buvę „Halo“ kūrėjai „Bungie“ paskelbė atnaujintą žaidimo statistiką.
Žaidimas vis gali pasigirti nemenku populiarumu. Kiekvieną dieną „Destiny“ yra žaidžiamas 3.2 milijono žaidėjų. Vidutinis vieno žaidėjo laikas, per dieną praleistas žaidime, yra trys valandos. Vidutiniškai vienas žaidėjas per dieną „Destiny“ įsijungia 1.8 karto, o bendras žaidimo įsijungimas yra 23 kartai.
„Bungie“ taip pat informacija papildė pranešdami, kad per paskutines tris savaites „Destiny“ žaidė daugiau žaidėjų, nei per tą patį laikotarpį žaidėjų sulaukė „Halo 3“ ir „Halo: Reach“ kartu sudėjus. Tačiau taip pat neverta pamišti, kad šie žaidimai žaidėjams siūlo dar ir vieno žaidėjo kampaniją neprisijungus prie interneto, tuo tarpu „Destiny“ net ir žaidžiant vienam žaidėjas yra prijungtas prie tinklo.
27 Komentarai
gedunex
kad tas bioshock infinite panasaus lygio kaip kad watch dogs,bet viena statai auksciau kita zenkliai zemiau.dvigubi standartai.
galiu eile isvardinti zaidimu kurie isejo geri:Alien Isolation,Divinity,Sherlock Holmes,The Vanishing of Ethan Carter,Valiant Hearts: The Great War ir t.t.
taip jie nera AAA,iskelti i virsu,bet geri zaidimai.tad sakyti kad siais metai nieko gero neisejo,tai ka zinau.o ir laukia dar visas spalis su lapkriciu.
WMD
atsiprasau, bet nei pro kur negalima lyginti Bioshock Infinite su Watch Dogs. Taip, infinite nebuvo toks geras (bent jau pirmojo bioshocko tikrai neperspjove), bet jis bent jau turejo idomu pasauli, puikia istorija, gerus veikejus ir solidu (nors ir gana monotoniska, ilgainiui) geimpleju. Watch Dogs neturi nieko isvardinto virsuj, nes vienintele geimplejaus kategorija, kuria galeciau vadinti solidzia – tai stealth/hacking/combat sinteze puolant priesu bazes. visa kita buvo meh: vairavimas, side misijos (a.k.a. „atlik 40 identisku fixer misiju“), istorija, veikejai, pilkas ir nuobodus miestas kuriame nera ka veikti… taip, dar yra idomi online integracija…
nesupraskit klaidingai – nesu kazkoks super pesimistas, nurasantis visus is eiles zaidimus ir neduodamas jiems sanso. taciau, as prazaidziau pakankamai zaidimu, kad atskirciau vidutiniska ir solidu zaidima (t.y. tavo isjuoktos mano „kategorijos“ 2 ir 3/4). tikiuosi spalis-gruodis siuos metus isgelbes, ir tokie zaidimai kaip AC:Unity, Far Cry 4 ir Dragon Age: Inquisition pateisins i juos dedamas viltis
cryska
Shin Megami Tensei IV isvisa mazai kas zaide ira dar loab lietuvoje geda tesiog:-]
Fooxas
WMD, Transistor’iaus jei nežaidei, tai bėk. Visom keturiom. Vien soundtrack’as vertas laiko.
Šiaip nėra blogi šie metai, jie nepasisekę tik AAA tarpe. Ten taip, daug bullshit’o marketingo ir neišpildytų pažadų bet šiaip ką žaist tai tikrai yra. Ypač džiugu, kad old schoolin’ių RPG padavė kaip šieno.
LiaM-
Kam reik visi dirbam, kam cia issiskirt.
Tai kad tos „vidutinybes“ yra puikus zaidimai, priklauso kaip i juos nusistates. Reiki keist mastyma, tai yra save keist.
as pats mp nemegstu, tik sp, juk pats zinai.
keisk mastyma, bet man atrodo tau patirties truksta kad ji pakeist. Pradek zaist konsoles zaidimus.
LiaM-
Matai WMD, o skonis tai tavo mastymas, kuris turi daug neistirinetu spalvu.
LiaM-
As nieko neaukstinau, tau pasirode. Manes nepazisti.