Naujai įsikūrusi lietuvių studija „Membranos“ pristato savo debiutinį žaidimą „DeadEnd: Cerebral Vortex“.
Žaidėjas bus nukeltas į siurrealistinį pasamonės pasaulį, o pagrindinis tikslas čia irgi bus labai konkretus – atgauti savo prarastą sielą. Tai bus daroma renkant sielos dalis ir taip pereinant į kitus pasamonės lygmenis. Anot kūrėjų, svarbiausias žaidimo akcentas – dvi persidengiančios realybės, tarp kurių žaidėjas turės keliauti, siekiant įveikti iškilusias problemas.
Šiuo metu „DeadEnd: Cerebral Vortex“ yra beta stadijoje. Žaidimą asmeniniams kompiuteriams ruošiamasi išleisti 2012 pradžioje, o vėliau kūrinys pasirodys ir iPhone bei „Android“ platformoms. Studijos „Membranos“ puslapį rasite štai čia, na, o pristatomasis debiutinio žaidimo filmukas – žemiau.
Savo ruožtu džiaugiamės dėl Lietuvos žaidimų kūrėjų ir linkime jiems sekmės!
24 Komentarai
zygisx2
Smagu, kad atsiranda lietuvių kurie ryžtasi kurti žaidimus. Sekmės jiems!
wwemoderis
Subsconciuos ka jis gal padeda psichologijai? As nesuprantu kokia to zaidimo esme??
killeriuxxx
FAIL
Atrodo toks nubodus. Geriau tegul bandytų šaudyklę.
Stifis
Visada reikia nuo kažko pradėti ir manau, kad lietuviams tai puikiai sekasi. Labai tikiuosi, kad kada nors pasieksim lenkų lygį ir galėsim pasauliui pasiūlyti ką nors didelio kaip „Witcher“ serija. 🙂
Matthew
atrodo kad ziureciau 15 metu atgal :N
-MoDZas-
Malonu matyt Lietuvoje atsidarancias zaidimu studijas. Tikrai linkiu jiem kuo didziausios sekmes!
SoulTaker
Visi gudragalviai kurie sako, kad lievas žaidimas, prasta grafika, dar vienas „atrodo kad ziureciau 15 metu atgal „. Davai siūlau eiti kurti žaidimų su tokiu biudžetu kurį turi lietuviai. Ir be to linkiu sėkmės kūrėjams, ir džiaugiuosi kad lietuviai pradeda tai daryti.
Dizzee
Atrodo gan įdomus ir unikalus žaidimas.
Kampinis
Nu blemba.. jeigu man pasiseks, turėčiau prisidėti prie lietuvių žaidimų kūrimo 🙂
BigMen
Man patinka kai lietuviai kuria zaidimus.
Xanthus
gieb real textures pl0x
mindzaza
geriau veliau negu niekados, bet manau pagal pristatyma, kad cia yra bereikalingas laiko svaistymas pavluota 10 metu. Lenkai pramone kaip pletoja litovzai dar jums toli toli iki normalaus zaidimo.
BigMen
na toli tai taip.bet nereikia noreti kad is karto sukurtu perla,po biski po biski ir mes pasieksim toki ligi kaip ea ir panasiai
vVheris
Gal galima suzinot kiek zmoniu dirba prie projekto
specter
Jauciu nedaug, kokie 4 speju
specter
Beje nemanau kad lietuviam butina nusileisti iki EA ar Ubisofto lygio.
Geriau jau tegu buna 15 metu atgal negu tuscias komercinis slamstas
(anotha military FPS with even more high end graphics (and health regeneration)).
O dauguma indie geimu net ne lietuviu ir ne lenku atrodo kaip 30+ metu senumo. Specialiai zmones vargsta kad isgautu ta auksiniu laiku estetika.
vVheris
Patikek, galima isgauti geresne grafika, nenusiritant, netgi bunant 2se
proDJ
Zaidime labai idomiai paliestas pasamones lygmens supratimas, o zaidimo erdvine kompoza yra tam tikra inovacija labirintu zanre. Manau Lietuvos zaidimu bendrovems (taip pat ir zaidejams) butent visumos supratimo ir truksta, mes tuoj pat gilinames ar Lietuviu isleistas zaidimas neatitinka Ubisofto grafiniu technologiju lygio pvz : nera motion bluro, viskas zaidimas blogas. Esam sugadinto supratimo apie „geimus“ zmones. Netolerantiski stuobriai. Nesugebantys ivertinti situacijos is virsaus. Manau tokios visybes supratimo kurejai kaip „membranos“ ir turi daugiausiai potencialo sukurti originaliausius zaidimus. O zaidimo grafika visada liks tik raiskos priemone, kuri priklauso nuo begales dalyku.
aezakmi
(u) Jus visiskai teisus.
O zaidimo kurejai su siuo zaidimu gali daug pasiekt, nes jau atsobodo visokie „Call of BattledutyField Modern Super Duper War 123“
togero
mm, smagu kad Lietuviai kuria žaidimus bet tikrai labai prasta grafika nemanau kada žaidimas bus įdomus tikriausiai net Lietuviu kalbos nebus. . . tikėkimės kad jie greitai tobulės ir pradės kurti vis rimtesnius žaidimus