Ilgametis pagrindinio „Metal Gear Solid“ serijos herojaus Snake balso aktorius David Hayter prakalbo apie savo problemiškus santykius su jo paslaugų galiausiai atsisakiusiu frančizės autoriumi Hideo Kojima.

Paskutiniame „Metal Gear Solid“ serijos žaidime „Metal Gear Solid V: The Phantom Pain“, kaip ir jo prologe „Metal Gear Solid V: Ground Zeroes“, Big Boss vaidmenį anglų kalba atliko Kiefer Sutherland (aktorius japonų kalba liko tas pats – Akio Otsuka). Tai nustebino ir papiktino nemažai frančizės gerbėjų. Atsisveikinti su senu vaidmeniu buvo sunku ir pačiam D. Hayter.

„Tai mane suerzino, nes maniau, jog daug daviau serijai ir padėjau ją išpopuliarinti. Tuo pat metu nuoširdžiai jaučiau, kad mano, kaip Snake, pasirodymas buvo puikus. Jei tai pasitaiko bent kartą karjeroje, tai nuostabu. Nelaikau jokio pykčio ar ko nors panašaus Kiefer Sutherland. Visas šis reikalas galėjo būti išspręstas geriau ir garbingiau, bet dėl to neketinu verkti“, – duodamas interviu „Game Informer“ apie pirmosios ir kitų „Metal Gear Solid“ dalių įgarsinimo užkulisius sakė jis.

Aktorius teigia, kad pamainą jam pirmąsyk bandyta surasti dar kuriant 2004-ųjų „Metal Gear Solid 3: Snake Eater“, kuriame jis turėjo vaidinti Snake genetinį tėvą.

„Norėdamas vaidinti Naked Snake „Metal Gear 3″, turėjau iš naujo praeiti atranką. Ją turėjau praeiti ir gauti Old Snake (iš „Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots“, – Games.lt past.) vaidmeniui. Jie visą laiką ieškojo, kuo mane pakeisti. Girdėjau, jog Kojima paprašė vieno iš „Metal Gear 3″ prodiuserių, kad šis paklaustų Kurt Russel, ar jis nenorėtų užimti mano vietos. Jis jos nenorėjo“, – prisimena D. Hayter.

Kurt Russel 1981-ųjų filme „Escape from New York“ suvaidintas buvęs JAV specialiųjų pajėgų karys Snake Plissken buvo akivaizdus įkvėpimo šaltinis kuriant Solid Snake personažą pirmajam „Metal Gear Solid“ žaidimui. Filmo režisieriaus John Carpenter teigimu, vienas iš teisių į „Escape From New York“ savininkas už panašumus netgi ketino paduoti leidėją „Konami“ į teismą.

D. Hayter nuomone, H. Kojima jo galėjo nemėgti dėl savo egocentriškumo.

„Niekada nejaučiau jo esant dideliu mano gerbėju. Man atrodo, kad jam nepatiko faktas, jog aš sulaukiau dėmesio dėl vaidmens, kai jis pats norėjo būti laikomas visa ko žvaigžde. Nejaučiu Kojima jokios meilės. Nejaučiu jokio poreikio grįžti ir vėl su juo dirbti“, – atviravo aktorius, pastaraisiais metais atlikęs vaidmenis tokiuose žaidimuose kaip „Dragon Age: Inquisition“ ir „Star Wars: The Old Republic“.