Tarptautinės video žaidimų kūrėjų asociacijos atlikta apklausa parodė, kad daugiau kūrėjų norėtų dirbti „Valve“ negu patys sau, skelbia puslapis gamesindustry.biz. Apklausoje dalyvavo 2200 žaidimų kūrėjų. Jų buvo klausiama, kokiam leidėjui ar studijai labiausiai norėtų dirbti.
Trokštamiausių darbdavių dešimtukas:
1. „Valve“
2. Mano paties kompanija
3. „Activision Blizzard“
4. „BioWare“
5. „Ubisoft“
6. Dabartinis darbdavys
7. „Nintendo“
8. „Naughty Dog“
9. „Double Fine“
10. „Bethesda Game Studios“
22 Komentarai
WMD
(u) kalba nelabai eina apie tai ar darbo salygos „nesiekia normos“. skaudi realybe yra ta, kad tu turi projekta, ir turi ji uzbaigti iki tam tikros dienos. dazniausiai laikas buna lb agresyvus, ir zmones persidirba. tai nera kazkoks tai stebuklas, tiesiog darbas turi buti pabaigtas ir tiek.
pavyzdziui, as dirbu finansu industrijoj, ir mano kontraktas sako 35 valandos per savaite, bet jei turi aisku deadline, nera neiprasta dirbti net ir 100 valandu per savaite, ar per „gera“ busy perioda neturet iseigines kokias tris-keturias savaites is eiles.
ir realybe tokia, kad projektu dominuojamose industrijose tas dalykas yra lb paplites, ir zaidimu industrija viena tu kurios labiausiai pasizymi neiprastu ir nepastoviu darbo grafiku. vienos kompanijos su tuo susidoroja lengviau, kitos sunkiau (zr. – Team Bondi). ir tai net labai lemia tavo pasitenkinima darbo vieta. kai gryzti namo tik pamiegot ir nusipraust po dusu ir net nepabendrauji su zmona/vaikais del laiko stokos, tai tas nuostabus naujas zaidimas, ant kurio tu dirbi, nebeatrodo toks jau ir nuostabus.
as aisku nesakau kad Rockstar ar Crystal Dynamics taip yra, bet zinant agresyvia R* deadline politika, visai nenustebciau kad tai butu viena prastesniu vietu dirbti (is work-life balance puses) jei esi zaidimu developeris
VirgilHilts
(u) Labai detalus paaiškinimas. Kaip ir rašiau ankstesniame komentare: