PASTABA: Kiekvieną kartą lankydami Duomenų valdytojui priklausančią interneto svetainę, sutinkate su sąlygomis, aprašytomis šioje Privatumo politikoje. Prašome atidžiai ją perskaityti ir susipažinti.
Jei nesutinkate su toliau nurodytomis sąlygomis, prašome nesilankyti mūsų svetainėje, nesinaudoti mūsų turiniu ir/ar paslaugomis ir mums neteikti savo asmens duomenų.
Asmenys, kurie yra jaunesni negu 16 metų, negali teikti jokių asmens duomenų per mūsų svetainę. Jei esate asmuo, kuris yra jaunesnis negu 16 metų, prieš pateikdami asmeninę informaciją, turite gauti savo tėvų arba kitų teisėtų globėjų sutikimą.
1. Bendrosios nuostatos:
Games.lt, (toliau – Duomenų valdytojas arba Mes), teikiame informaciją apie video žaidmus. Norime, kad bendradarbiaudami su mumis žinotumėte, kaip mes naudojame informaciją, ir būdus, kuriais galite išsaugoti savo privatumą.
Šioje Privatumo politikoje paaiškinama, kokius asmens duomenis renkame ir kodėl, kaip juos naudojame, kokius pasirinkimus siūlome, įskaitant tai, kaip tokius duomenis pasiekti ir atnaujinti.
Games.lt rūpi jūsų privatumas, todėl skirkite laiko susipažinti su mūsų praktika ir, jei kils klausimų, susisiekite su mumis.
Patvirtiname, kad Duomenų valdytojo svetainės lankytojų duomenys bus renkami laikantis galiojančių Europos Sąjungos bei Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimų bei kontroliuojančių institucijų nurodymų. Taikomos visos protingos techninės ir administracinės priemonės tam, kad mūsų surinkti duomenys apie svetainės lankytojus būtų apsaugomi nuo praradimo, neleistino naudojimo ir pakeitimų.
Taisyklėse vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos yra apibrėžtos Bendrajame duomenų apsaugos reglamente Nr. 2016/679.
2. Kokiu tikslu renkame ir tvarkome informaciją apie jūsų asmens duomenis?
Mes užtikriname, kad informaciją, susijusią su fiziniu asmeniu, pagal kurią galima tiesiogiai ar netiesiogiai Jus identifikuoti (toliau - asmens duomenys), naudojame tik teisėtais tikslais, įsitikinę, kad jūs suteikėte savo sutikimą naudoti šiuos asmens duomenis mūsų nustatytiems tikslams arba turėdami kitą teisinį pagrindą tvarkyti Jūsų asmens duomenis (pvz., vykdydami sutartį su jumis, teisės aktų reikalavimų pagrindu teikdami duomenis teisėsaugos institucijoms ir kt.). Duomenis tvarkome laikydamiesi Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (toliau – BDAR), Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo, taip pat kituose teisės aktuose nustatytų asmens duomenų tvarkymo reikalavimų, galiojančių pagrindinių duomenų tvarkymo principų, ypač duomenų minimizavimo principo ir kitų norminiuose aktuose pateiktų reikalavimų.
Renkame duomenis, siekdami veikti efektyviai ir siūlyti Jūsų poreikius geriausiai atitinkančius paslaugas, bendradarbiavimo tikslais, dėl Games.lt vykdomų projektų, siekdami pradėti ar tęsti jau vykdomą veiklą. Asmens duomenys gavus jūsų sutikimą arba patiems juos pateikus taip pat tvarkomi siekiant pateikti pasiūlymus prisijungti prie mūsų kolektyvo (darbo pasiūlymai ir kitos bendradarbiavimo formos), tam pasitelkiant trečiuosius asmenis arba atrankas vykdant patiems. Informaciją apie jūsų asmens duomenis taip pat naudojame informavimui apie mūsų veiklą ar naujienas, komunikacijos tikslais, reklamos pateikimui per socialinių tinklų platformas, paieškos sistemas ar kitas reklamos platformas, priskiriant reklamą tikslinei auditorijai.
3. Kaip gauname jūsų asmens duomenis?
Mes renkame Jūsų asmens duomenis tiesiogiai keletu būdų, pvz., kai Jūs pateikiate mums savo asmeninę informaciją, el. paštu, telefonu, registruodamiesi mūsų svetainėse, naudodami mūsų programėlėmis, iš mūsų pirkdami paslaugas, teikdami užklausas, pateikdami savo gyvenimo aprašymą ar motyvacinį laišką, bendraudami socialinių tinklų svetainėse (pvz., LinkedIn, Facebook, Twitter, Instagram).
Mes taip pat galime gauti Jūsų asmens duomenis iš kitų šaltinių, įskaitant komercinio sektoriaus duomenų šaltinius, pvz., viešas duomenų bazes ir duomenų bazes bei informaciją iš trečiųjų šalių. Jei nenorite, kad gautume Jūsų asmens duomenis iš kitų šaltinių, atitinkamiems šaltiniams nurodykite savo pageidavimus.
Naujienlaiškiams siųsti naudojame „Mailchimp“ platformą. Sutikdami gauti naujienlaiškius, kartu perduodate ir leidžiate apdoroti savo duomenis pagal „Mailshimp“ privatumo politiką.
„Mailshimp“ Privatumo politika.
4. Kokius asmens duomenis mes renkame ir naudojame?
Bendrai mūsų renkami duomenys gali būti skirstomi į šias duomenų kategorijas:
- Informacija, kurią mums pateikiate. Pagrindiniai duomenys, tarp jų vardas, pavardė, kontaktinis telefono numeris, e. pašto adresas. Duomenys, gauti remiantis Jūsų sutikimu ir apibrėžti tuo metu, kai sutikimas buvo pateiktas: gimimo data, pareigos, darbovietės adresas, Skype ar kitų komunikacinių kanalų naudotojo vardas;
- Jūsų naudotojo vardas, el. pašto adresas, pareigos ir bet kokia kita informacija, kurią sutinkate bendrinti naudodamiesi trečiųjų šalių svetainėmis (pvz., socialinių tinklų svetainės, kuriuose Games.lt turi savo oficialias ir viešas paskyras);
- Informacija apie Jūsų naudojamą naršyklę, kai lankotės mūsų svetainėse, Jūsų IP adresas ir įrenginio adresas, pažymėtos nuorodos. Išsiuntę naujienlaiškį, galime rinkti statistinius duomenis apie jūsų elgesį su pranešimu, pavyzdžiui, ar atidarytas el. laiškas, kokios nuorodos paspaustos.
Mes naudojame slapukus t. y. nedideles teksto rinkmenas, kurios apsilankius svetainėje išsaugomos Jūsų kompiuteryje arba judriojo ryšio įrenginyje, todėl svetainė gali tam tikrą laiką „atsiminti“ jūsų veiksmus ir parinktis (toliau - slapukai) ir panašias technologijas, kad pagerintume savo produktus ir Jūsų patirtį mūsų svetainėse, rinkdami informaciją apie tai, kaip naudojatės mūsų svetainėmis. Dalis naudojamų slapukų reikalingi pagrindinėms svetainės funkcijoms, pvz., siekiant suteikti saugų prisijungimą; tačiau slapukus mes taip pat naudojame ir analizuodami naudojimąsi svetaine (kad galėtume įvertinti ir pagerinti jos veikimą).
Mūsų svetainėse naudojami slapukai:
Būtini ir analitiniai:
Slapuko pavadinimas
|
Aprašymas/
Naudojimo tikslas
|
Sukūrimo momentas
|
Galiojimo laikas
|
Naudojami duomenys
|
JSESSIONID
|
Naudojami tinklapio veikimo užtikrinimui, saugojamas sesijos ID
|
Įeinant į puslapį
|
Sesija
|
HTTP slapukas
|
_ga
_gid
|
Naudojami statistinei informacijai apie interneto svetainės lankomumą rinkti. Gauti duomenys naudojami ataskaitoms rengti ir siekiant patobulinti puslapį.
|
Įeinant į puslapį
|
2 metai
24 valandos
|
Apskaitai naudojai IP adresai ir unikalūs ID numeriai. Apskaitos rezultatas statistinis. Apskaita vykdoma per “Google analytics”
|
Funkciniai arba tiksliniai:
Slapuko pavadinimas
|
Aprašymas/
Naudojimo tikslas
|
Sukūrimo momentas
|
Galiojimo laikas
|
Naudojami duomenys
|
_hjIncludedInSample
|
Naudojami sekti vartojo egseną svetainėje
|
Viso apsilankymo metu
|
1 metai
|
HTTP slapukas
|
NID
|
Užregistruojamas lankytojo kompiuteris arba judriojo ryšio įrenginys, skirtas pateikti personalizuotą informaciją.
|
Pirmo apsilankymo metu
|
6 mėn
|
HTTP slapukas
|
fr
|
Užregistruojamas lankytojo kompiuteris arba judriojo ryšio įrenginys, skirtas pateikti personalizuotą informaciją.
|
Pirmo apsilankymo metu
|
3 mėn
|
HTTP slapukas
|
Slapukus galite valdyti ir (arba) pašalinti savo nuožiūra naudodamiesi savo naršyklės nustatymais. Galite ištrinti visus jūsų įrenginyje jau esančius slapukus, o daugumą naršyklių galite nustatyti taip, kad slapukai jūsų įrenginyje nebūtų įrašomi. Tačiau tokiu atveju kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, jums gali reikėti iš naujo nustatyti kai kurias parinktis, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.
Mūsų svetainėje gali būti nuorodų į kitų asmenų, įmonių ar organizacijų interneto tinklalapius. Atkreipiame dėmesį, kad Duomenų valdytojas nėra atsakingas už tokių interneto tinklalapių turinį ar jų naudojamus privatumo užtikrinimo principus. Tad jei paspaudę nuorodą iš Duomenų valdytojo interneto svetainės pateksite į kitus tinklalapius, turėtumėte atskirai pasidomėti jų Privatumo politika.
Mes specialiai nerenkame ir netvarkome asmeniškai identifikuojamos informacijos iš asmenų, kurie yra jaunesni nei norminiuose aktuose nustatyto amžiaus, suteikiančio teisę dirbti savarankiškai. Mes gerbiame tokių asmenų teises ir, prireikus teikti Paslaugas, prašome su mums susisiekti to asmens tėvus ar globėjus.
5. Kaip mes saugome Asmens duomenis?
Mes naudojame tinkamas technines ir organizacines priemones, leidžiančias apsaugoti Jūsų pateiktus asmens duomenis nuo atsitiktinio ar neteisėto sunaikinimo, praradimo, pakeitimo, neteisėto atskleidimo ar neteisėtos prieigos prie Jūsų asmens duomenų.
Surinkta informacija yra laikoma tik tiek, kiek to reikalauja teisės aktai ir tik tol, kol įgyvendiname pirmiau minėtus tikslus, kuriems rinkome arba gavome Jūsų asmens duomenis. Surinkta informacija yra reguliariai peržiūrima ir trinama, jei tampa neaktuali. Nuasmenintų duomenų saugojimui netaikomi apribojimai, tačiau ir juos mes saugome tik tol ir tik tiek, kiek reikia.
Galime dalintis surinkta informacija su kompetentingomis institucijomis, kaip to reikalauja teisės aktai. Informacija gali būti teikiama valstybės institucijoms ar atitinkamoms tarnyboms. Informacija yra pateikiama ir tais atvejais, kai yra pagrindas manyti, jog asmeninė informacija yra pateikiama neteisėtai.
Mūsų tikslas yra užtikrinti, kad informacija apie Klientą būtų teisinga ir aktuali. Todėl skatiname Klientus informuoti mus apie bet kokius pateiktos informacijos pasikeitimus.
6. Kam galime perduoti (bendrinti) Jūsų asmens duomenis?
Jūsų duomenis galime perduoti patikimoms trečiosioms šalims:
- sėkmingam įmonės atstovavimui įmonės paslaugų/produktų pardavimo tikslais
- jei yra jūsų sutikimas asmens duomenų atskleidimui;
Teisėsaugos ir kitoms institucijoms, jeigu atskleisti Jūsų asmens duomenis reikalaujama pagal įstatymus, teisėtą valdžios institucijų/pareigūnų nurodymą ar teismo sprendimą.
7. Kokios jūsų teisės?
- Susipažinti su savo asmens duomenimis, kreipdamiesi su prašymu patvirtinti, kad tvarkome jūsų asmens duomenis, norėdami gauti duomenų kopiją ar suteikti informaciją;
- Prašyti ištaisyti Jūsų asmens duomenis ir (arba) sustabdyti tokių asmens duomenų tvarkymo veiksmus, jei nustatote, kad duomenys yra neteisingi, neišsamūs ar netikslūs;
- Prašyti sunaikinti asmens duomenis ar sustabdyti tokių asmens duomenų tvarkymą, jei yra tvarkomi neteisėtai, nebėra reikalingi įgyvendinti tikslams, kuriems buvo surinkti, kai nebenorite, kad su jumis susiję asmens duomenys būtų tvarkomi;
- Turi teisę į duomenų perkėlimą (teisė perkelti);
- Nesutikti, kad būtų tvarkomi Jūsų asmens duomenys, kai šie duomenys tvarkomi ar ketinami tvarkyti tiesioginės rinkodaros neteisėto intereso tikslais.
Vieną kartą per metus informacija apie asmens duomenis pateikiama nemokamai. Užklausą galima pateikti elektroniniu paštu arba registruotu paštu įmonės buveinės adresu. Jeigu kreipiamasi daugiau nei vieną kartą per metus dėl tokios informacijos pateikimo, mokestis už šios informacijos pateikimą negali viršyti tokios informacijos pateikimo sąnaudų. Apie mokesčio privalomumą informuosime jus iš anksto, prieš atsakant į jūsų pateiktą atsakymą ar užklausą.
8. Kaip galima sužinoti apie šios Privatumo politikos pasikeitimus?
Esant poreikiui, mes galime keisti šią Privatumo politiką, paskelbdami atnaujintą informaciją mūsų interneto svetainėje ir kituose mūsų komunikacijos kanaluose. Maloniai prašome Jus aplankyti šią skiltį ir susipažinti su aktualia Privatumo politikos redakcija prieš naudojantis mūsų interneto kanalais.
9. Kaip su mumis susisiekti?
Paklausimai dėl informacija apie tvarkomus duomenis gali būti teikiami gamesltmail@gmail.com, taip pat kitais aukščiau nurodytais kontaktais. Atsakymą stengsimės pateikti kuo greičiau, tačiau ne vėliau kaip per vieną mėnesį nuo prašymo gavimo, jei tik dėl klausimo apimties nebus reikalingas papildomas laikas. Jei toks laikas būtų reikalingas, jus nedelsdami informuosime ir nurodysime to priežastis.
22 Komentarai
ZASAS
O bus mokamas
Wyxzzer
Ziurejau grafika tai kad nelbai kokia ji pasenusi tokia 🙂 aisku gal geras bus ne grafikos atzvilgiu
FanTaz
jau ruosiu pinigus , beja kiek zynau kovos bus ne 200 o apie 600 gal net daugiau zmoniu, beja ekonomika ten didele galima tureti visa maximu tipo tinkla per pilis , tik aisku jai tu pilius kas nenugriaus, o naujas statyti ir sargus samdyti brangu.
seip bent as zaidime planuoju statyti savo laivyna ir plesykauti 😛
Blogiz
Nekantriai lauksiu 🙂 tik kazin ar vel nenukels datos
Vendigoo
Sis zaidimas nukonkuruos visus L2 , AIOn , WOW ir t.t , nes sitame zaidime laisves bus gal netgi per daug! galesi daryti viska ko tik troksta sirdis … ir tie nuostabus pvp , castle siege , clan wars … Tiesiog OMFG!!!
vwgolf3
kitais etais:?ir kuremas 7metus:-/ bus lasves:Obus mokamas su bloga grafika!-) nelabai manau ar bus mokamas
Kuroneko
bus mokamas. 🙂
HellFrost
Dedu 0 vilciu i sita zaidima. Ir galiu savo nuomone argumentuoti:
Clan war = shit(taip ar taip galesi visus zudyti)
Corpse loot = kam isvis jie idejo epici itemus?
‘Biski’ outdated, kiek ji laiko kur 7 metus?
No safe zones = net norint nusimysti reikes log off daryti…
Kas dar mane labai juokina, tai yra tai kad closed bet buvo baiga greiciau nei per menesi. Tai yra nerealiai trumpas laiko tarpas… Kas is kart veda link poros teiginiu: 1. Zaidimas yra taip tobulai sukurtas, ir turi toki gera dev team kad jie viska padare beveik idealiai. (bet is cia kyla klausimas, kodel ji kure 7 metus?)
2. Closed beta visai neuztruko, nes zaidimas tiesiog neturi ko pasiulyti.
Vienaip ar kitaip as nedadu vilciu i darkfall, nes tikrai nemanau kad pasieks bent AOC lygi.
Fury_eX
Pats atsisakei į savo klausimą. Beta neužtruko, nes viskas gerai veikė ir 7 metų darbas pasiteisina. Šiaip nė kiek nesidomėjau, bet paimant tik tokius logiškai paaiškinamus dalykus galiu teigti, kad nežymiai ir nesusikrovusiai milijardinių fondų iš ankstesnių žaidimų kompanijai toks laiko tarpas būtų skirtas žaidimą sukurti gerai, o ne belenkaip, kaip buvo AoC atveju. Čia pavyzdžiu tiktų blizzard, kuri netgi po tokių pasisekusių ir dar šiandien populiarių žaidimų kaip Diablo, Warcraft, Starcraft susikrovusi milžiniškus pinigus WoW kūrė tikrai ne pusę metų. Aš nesakau, kad būtinai yra kaip teigiu, nes gali būti visokių faktorių, kaip pagrindinių dev pasikeitimai, lėšų trūkumai ir pan., bet pesimistiškai žiūrėti dėl kūrimo laiko yra nesąmonė.
HellFrost
Na jaigu matei mano argumentai buvo ne vien del kiek ilgai zaidimas buvo kuriamas. Ir faktas lieka vistiek, nesvarbu kiek jis butu kuriamas, nesukursi tobulai. Menesis closed beta tikrai mane nustebino. Jau nekalbu apie zaidimo features, kurios pasirodys kaip ever quest(pvz full corpse loot) kai zmones tiesiog masiskai mete nes nebuvo prasmes testi taip toliau. Arba no safe zone.. Na neskamba sitas labai gerai.
O jaigu dar toliau paminint, tai cia pirmas kompanijos MMO(o gal net aplamai zaidimas), o kuriamas buvo ilgai del ne per didziausios dev team ir mazo biudzeto.
Asmeniskai man, as geriau pazaisiu CS, nes zaidejai CS’e juda bent tikroviskiau. Kaip jau minejau yra nemazai outdated content sitam zaidime. Jis tikrai nenukonkuruos siuo metu esanciu lyderiu.
FanTaz
HellFrost na visu pirma closed beta yra ilgiau nei menesi :), antra kaip ir patys dev idejo forumo ir t.t. linkus, beveik visi neturi prie ko prikipti, zaidimas buvo slifuojemas 7 metus.
matai darkfall nera MMORPG , ten net lvl nera :D, ten yra zaidimas panasus i second life , gali statyti pilis, jas grauti, pelyskauti, kariauti laivuose, juos statyti ir t.t. , viskas zaidime yra ranku darbo, zodziu zaidimas yra labai organiskas, labai socialus. full loot ir kad nera safe zonu padaro zaidima labai realistika, net full loot yra gerai nes tada gear yra usless , tada esme yra chebra nes net belenkaip gerai pasirenges zaidejas gali buti nugankintas grupes zmoniu ,beja tai kad pvp yra fps lygio yra isvis gerai , nes geri taiklus zaidejai gales nudeti noobus ir greit gauti gera apranga, zodziu zaidimas yra reliauses MMO koki imanoma gauti is fantazy tipo zaidimu.
seip as nemanau kad jis nudes wow, tesiog nera tokios reklamos ir t.t. , bet kiek sneku su zmonems butent darkfall trauke tuos zmones kurie visokiu wow ar l2 ar aion ir t.t. nemegsta, zodziu darkfall yra kita MMO medalio puse ir ka gali zynoti jai zaidimas bus geras jis gal net nukonkuruos wow su visiskai kitokio tipo zaidejais, nes kad ir kaip keista darkfall trauke visokius cs losejus ir t.t. , zmones kurie MMO laiko nerdu zaidimu.
beja del grafikos , ji labai labai gera, kurejai sake kad gali padaryt jum kad ir AoC grafika , bet jai mass kovu metu fps sokynes tai nebus losimas, ju tikslas buvo sukurti grafika kad kai musasi 500 zmoniu jum fps nesokynetu ir gal net apie 60 graziai stovetu, juk tenka pripazynti kad cia panasi i wow ideja tik priejimas kitas.
Xanthus
Ambiciju ir pasitikejimo savim kurejam nestinga, bet zaidimo verte pamatysim tik pabande. Man sunku patiket, kad tokios neiprastos ir idomios idejos bus bent pusetinai igyvendintos.
Frostas
Klanu karo metu geriau tyliai pasitraukti i sona, nes jei tu nuzudysi bent viena prireiks dar vienos armijos norint is ten isnesti tavo lavona.
Paukštis
Neįgyvendinami tikslai ištikro.Na bus kaip bus , ras savo žaidėjų nišą , bet kad pasieks world wide fame , tai abejoju:).
FanTaz
as ir tuo abejoju bet cia labai priklauso nuo zaidimo kokybes, jai jis tikrai bus toks geras kaip kurejai nori ir tikrai pasisieks tai ji minios siaurakiu uzpuls, o tada zadimas iskils i topa MMORPG, o jau tada viskas priklausys nuo kureju marketingo politikos 🙂
seip bent as tai zaidime matau esmini pliusa kad nera loading time , tai gal jam reik maziau servu , o delto galbut kurejai gali tu servu prideti po visa pasauli.
Stump
„matai darkfall nera MMORPG “ – Klysti. MMORPG kuriuos mes esame prate matyti, tai yra ThemePark’ai, statiskas pasaulis. Dark Fall yra Sandbox MMORPG. Tai kaip palyginus statinius Bioware RPG zaidimus su Elder Scrolls RPG zaidimais.
„Neįgyvendinami tikslai ištikro.“ – Klysti. Dar ir kaip igivendinami, deje kad tai igivendint, tam reikia tikrai geru programuotoju, nes sukurti pasauli Dinamiska, kuriame viskas keiciasi automatiskai priklausomai nuo situacijos yra daug sunkiau nei statiski MMORPG kurious mes priprate matyti, kur kurejai ideda Pasauli, kvestus, padaryta ir turi kas kazkiek laiko vis atnaujinti zaidima, ideti naujos istorijos kitaip zmonems tai pabos.
„regis žaidimas seka „EVE Online“ pėdomis.“ – Septynis metus kuria (butent kad kuria, kiek dar laiko truko idejos pletojimas, tikrai ne du ar tris metus), man idomu kas cia seka kieno pedomis. Tiesa sakant niekas cia niekieno pedomis neseka, tiesiog abu kurejai turejo ideja Sandbox zaidimui, abu kuria. Ir tikrai ne vietoj sita fraze imesta, visi kiti MMORPG kurti seka vienas paskui kita, L2 arba WoW klonai.
Tiesa sakant labai siuo zaidimu nesidomejau, nes domiuosi kitu SandBox, taciau „big Picture“ zinau, ir linkiu sekmes. Tikekimes ismus is topu visa sita dabartini MMORPG slamsta is topu.
Xanthus
Neismus is topu jis nieko. Jei releaso metu zaidimas nebus katastrofiskai bugovas, su laiku gal pasieks EVE subscriberiu skaiciu. Dauguma MMORPG zaideju yra dundukai ir jiem reikia, kad zaidimas nurodytu, ka jiems daryt. Pavyzdziu toli ieskot nereikia – paziurim i WoW sekme. Visgi hardcore MMORPG truksta, ir sitas gali uzpildyt nisha. Sekmes kurejams.
FanTaz
Stump as ta ir noriu pasakyti , kad darkfall nera tas MMORPG kuruos matome , ir laikyti darkfall dar vienu MMORPG yra klaida , man patiko kureju apibudimas, darkfall yra RTS/FPS/RPG/MMO.
Xanthus ka gali zynoti kaip ir pac sakai hardcore MMO nera , tai i topus jis gali islisti vien delto kad yra mesos gabalas alkanai rinkai, kaip kad wow savo laiku.
Fury_eX
Hardcore mėgėjų tikrai yra, bet ne tokia didelė dalis, kad nukonkuruotų WoW carebear’us. Taip taip, kažkaip papuolė įvairius forumus paskaityt, wow kitaip ir nevadinamas, kaip World of Carebears.
HellFrost, tavo argumentai grynai kaip kokio pop žaidimo gerbėjo, kuris be PvE nieko gero neturi. Dėl tokio požiūrio ir GW nesulaukė populiarumo. Kalbėjau su vienu lietuviu Gw žaidėju, tai sakė, kad vos vienas kitas tautietis pritampa ten, nes dauguma įsijungę pasižiūri, kad set’as tavo beveik nieko nereiškia ir leavina, nes jiem labiau patinka viską gaut užmušant keletą tūkstančių ar kelis galingus mobus ir sau ramiai jaustis stipriam prieš kitus, kurie tingėjo grindint. Vnž tai, kad itemai nėra labai svarbu, mano manymu, yra pats didžiausias privalumas, nes grindo žaidimuose dažniausiai būna botas on ir tiek.
Dėl clan war, tai manau daug maloniau žinoti, kad turi užnugarį, kuris yra už tave taip pat, kaip tu už juos, prideda socialinių įgūdžių tobulinimą. Be to kai žinai, jog niekas už tave nieko nepadarys, kad tu esi tik su saivm ir kiti tau nereikalingi, žaisti pasidaro nebeįdomu. Safe zone nebuvimas nereiškia, kad bet kur ir bet kada tave pastoviai kas nors puldinės.
nosfis
o bus mokamas ar ne taip ir nesuprataU?