„Microsoft“ už 7,2 milijardo JAV dolerių (apie 19 milijardų litų) įsigijo „Nokia“ įrenginių bei paslaugų verslus, licenzijas patentams ir žemėlapių tarnybą.
Dabartinis „Nokia“ vadovas Stephen Elop taps vykdančiuoju vyriausiuoju prezidentu naujame „Microsoft“ kompanijos „Įrenginių bei paslaugų“ padalinyje. Kartu su juo ten dar dirbs 32 tūkstančiai, kurie pereis iš ankstesnio savo darbdavio.
„Tai drąsus žingsnis ateičiai. Laimėjimo situacija tiek darbuotojams, tiek akcininkams, tiek pirkėjams tiek ir abiem kompanijoms. Sujungiant abi šias komandas bendrai padidins „Microsoft“ akcijų vertes ir pelnus iš telefonų bei sutvirtins bendras galimybes tiek „Microsoft“ tiek ir mūsų partneriams visoje mūsų šeimoje įrenginių bei paslaugų“ – šį žingsnį pakomentavo šį žingsnį Ballmer’is.
Julie Larson-Green kol nebus baigtas abiejų kompanijų susijungimas, ir toliau vadovaus „Įrenginių bei Studijų“ komandai. Taip pat ir toliau vadovaus reikalams, susijusiems su „Xbox One“ paleidimu. Vėliau ji prisijungs prie naujos Stephen Elop vadovaujamos komandos.
Be dabartinio „Nokia“ vadovo prie „Microsoft“ prisijungs taip pat ir Jo Harlow, kuris toliau vadovaus „Išmaniųjų įrenginių“ komandai, Timo Toikkanen, kuris vadovaus „Mobilių telefonų“ komandai, Stefan Pannenbecker, kuris ir toliau bus atsakingas už įrenginių dizainą.
Planuojama, jog abiejų kompanijų susijungimas bus baigtas 2014-ųjų metų pirmą ketvirtį.
44 Komentarai
FanTaz
Mek, os stabdymas yra optimizatcyjos aspketas , tarkim mano zte blade andoirdas lagyna, bet ne delto kad pac andoridas lagyna o todel kad as uzdejas stypru arybojima kad minimaliai soc telefonas naudosi andriode, del akumo laiko, tuo tarpu mano tablet kur akumas mizlinkas mano androidas eina ant stabyliu 60 fps, tai pasakymas kad ta ar ana os stabdo pats is saves yra kvailokas, dabar tokie soc eina kad nera os kuris lagyntu jai soc ant 100% suktusi.
tai kad android skitinti shopai neturi skirtingu appsu, tas pac apsas yra submitinimas ir viskas, realai visi apsai kurie eina ant 4.x yra taip padaryti kad palaiko beveik visas imanomas rezoliutcijas ir vysus imanomus soc.
beja wtf del open gl es 3.0 levumo ? juk open gl es 3.0 yra nukapryta OpenGL 4.3 versija ir pagrindinis nukarpymas yra legacy suportas, plius dienas kitas dalykas
o OpenGL 4.3 yra visisikai visom prasmes geresni API nei kad direct x 11.
FanTaz
Mek, man atrodo tu ne apie tai apie ka as sneku.
as pilnai suprantu kad jai kuri pc zaidima, direct x yra patogenis ir geresni del bendru toolsu ir suporto ir delto kad didziuma geimeriu naudoja windows , ms varzo open gl kaip tik gali.
bet ziurynt grynai is technines puses tai 4.3 open gl yra daug syk pranasenis, o geriause dabar kurti yra ant open gl es 2 arba 3, tu paziurek i dabartiniu mobiliu zaidimu grafikas, kaip kad apshalt 8 ir panasius, jie ziauriai grazus , labai gerai suoptimizuoti, o realai galetu eiti kad ir ant laikrodzio, dabar pakures open gl es 3.0 zaidima, gali eiti i apple store, google play, steam ir facebook , ir is vysur gauti pinigu , kai su direct x gali tik wp8 i ir windows pc buti.
dabar labai stypriai populereja open gl platforma ir kuresi labai daug cross platform zaidimu , o is paskos ir suportas ir draiveriai gereja, juk tarkim serios sam 3 irgi ant open gl sukasi.
labai didelis direct x bootsas buvo del xbox 360 , kada kurejai kure zaidima ant xbox 360 ir tada portino o ps4 , delto i pc portindavo dirtect x versija, dabar kurejai zada orentuotis ant ps4 open gl, ir portinti i xbox 360 direct x versija, bent jau as manau kad delto open gl zaidimu turetu labai padideti 🙂
Mek
FanTaz, nėra skirtumo šioje vietoje. Carmack’as taip pat ant PC daro stebuklus su OpenGL’u, nors nemažai developerių ir naudoja ten DirectX. Su abiems galima sukurti velniškai gražius žaidimus. Ir ne tools’uose čia esmė, o su kiek kodo eilučių galima pasiekti panašius rezultatus. Deja, tiek su 4 tiek su 3 OpenGL’u nutiko panaši bėda The Khronos group neužteko ryžto kardinaliems, bet daugelio programuotojų norimiems API struktūros pakeitimams, kurie labiau atitiktų šių laikų programavimo madas/tendencijas. Žinoma, yra programuotojų, kurie kaip išmoko programuoti praito amžiaus paskutiniame dešimtmety kai OpenGL’as atsirado tai ir nori taip programuoti (tiesa, dabar yra šiokių tokių pokyčių, bet pagrindas vis dar tas pats), bet aš nesu jų šalininkas.
almioras
Tikėkimės Nokia nuo to nenukentės.Išties stambus sandoris.