Jau nedaug liko iki to laiko, kol atsivers pragaro durys ir galėsime įžengti į „Dante’s Inferno“ žaidimo pasaulį. Bet ar daug bus ten žengiančių? Sunku pasakyti. Štai, todėl EA šį kartą bando apkerėti visus paslėptais tekstiniais paveikslėliais populiariuose tinklalapiuose.

Visus šiuos tekstinius paveiksliukus galima rasti žvilgtelėjus į kai kurių populiaresnių tinklalapių išeities kodus (pvz. pažiūrėkite į Digg.com arba Kotaku.com). Kiekviename iš šių paveiksliukų yra įterptas ir slaptažodis bei vieno tinklalapio adresas, į kurį nuėjus ir suvedus visus 6 slaptažodžius galima gauti gausybę išskirtinės medžiagos, susijusios su šiuo žaidimu.

Įdomu, kad pati EA nieko oficialiai nesakė apie šią reklaminę kompaniją. Ji prasidėjo gana tyliai ir netikėtai.

Prisiminę praėjusių metų gale vykdytą „Mass: We Pray“ tyzerinę reklamos kampaniją, mums nelieka nieko kito kaip tik uždėti didelį pliusiuką EA marketingo specialistams už kone originaliausią pastarojo meto originaliausias žaidimų reklamos kampanijas.