„Crysis“ be jokių abejonių turi įspūdingą grafiką, o gal net ir geriausią žaidimų istorijoje. Visa tai yra „Crytek“ nuopelnai. „Crytek“ visuomet buvo ta kompanija, kurios žaidimai atrodydavo bene gražiausiai.
„FarCry“ – žaidimas naudojęs „CryEngine“ varikliuką. Šis atrodo padoriai net dabar. „Crysis“ – žaidimas, kuris naudojo „CryEngine 2“ ir rezultatas yra stulbinantis. Dabar „Crysis“ yra vizualinis stebuklas. Šiuo aspektu su „Crysis“ gali lygintis retas žaidimas.
Praėjo mažiau nei 2 metais, o „Crytek“ per „GDC“ parodą ( kovo 25 – 27 d. ) anonsuos „CryEngine 3“. Tik šį kartą jis bus naudojamas ir konsolėms. Jeigu „Crysis“, naudojantis „CryEngine 2“ yra beveik nepralenkiamas… Sunku įsivaizduoti kaip atrodys žaidimai naudojantis „CryEngine 3“.
50 Komentarai
Eon
Crysis kol ant Very High nežaidei tol negali nieko sakyt apie grafiką iš tikro.. skirtumas tarp High ir Very High įspūdingas. Far Cry 2 tikrai neprilygsta Crysis vizualine prasme.
Gigagnome
tas naujas engine turetu palaikyti Direct x11 kuris yra win7
Wolfy
Tai gali reiksti,kad naujasnis varikliukas bus gal geriau optimizuotas;)
Bulllet666666
Daug kas klaus manes kaip tokios silpnos konsoles paveza siulaikinius zaidimus? 1.Paveza nes jos neturi Windows’u , kurie velniskai daug ryja. 2. Ten viskas zymiai labiau optimizuota , kad paveztu ant jusu konsoliu , kai kur nesugeba taip smarkiai optimizuoti tai priesingu atveju arba neisleidzia to zaidimo , arba pamazina grafikas:) . Vsio , protingas nieko nerasys ir susivoks , kad tai tiesa bet didziausias fanboius (kury minejau) , tikrai turetu parasyti , nebent susivoktu.. Kas butu labai netiketa 🙂
DIESELIS
ziauri tma juokas per asaras 😀
gor
Nezinau kaip ant nauju komputeriu tai geras grafinis variklis bet kaip ant senu kompu tai geriau Source:-]:-) bent jau man bet cia aisku ne tame esme buvo:-]
Pinky
o koki varikliuka naudoj gothic3 ?? unreal ar sava koky,nes zaidima grafika irgi ne prasta.
Chrono
Faktas kad crysis konsoles nepavestu (nebent ps3 ) kuris pakankamai techniskai stiprus tokiam darbui , konsolem zinoma labiau aoptimizuoja taciau.kartais bando gudrybem uzmaskuot juk negalyt gincytis jog konsole isleista 2005 (x360) techniskai gali lygintis su dabartiniu high-end pc ir buk koks nori stebukladaris optimizavime kazko nepaaukojas stulbinanciu rezultatu grafikoj nepasieksi.(!)
Gooru_is_Back
Kaip kai kurie jūsų nesupranta, kad konsolių architektūra skiriasi nuo PC? Galų gale, kūrėjai konsolėms pripranta dirbti prie to pačio Hardware, tad išspaudžia daug ką. Ir tarp kitko, kas sakė, kad PS3 nepalaiko AA? Cituoju iš vikipedijos(tiems, kas angliškai supranta): As with many other titles published by SCE, including LittleBigPlanet and inFamous, Killzone 2 uses a deferred shading engine which enables far greater control over the game’s characteristic lighting palette, while maximising processor throughput and limiting shader complexity. Other games to use similar approaches include Rockstar Games’ Grand Theft Auto IV and GSC Game World’s Stalker: Shadow of Chernobyl. However, this approach does create some additional problems; notably with respect to anti-aliasing and transparencies. The former was solved using a MSAA Quincunx (multisample anti-aliasing) solution, and the latter by the addition of a standard forward rendering path.
Paladinaz
AA naudojamas padenkti teksturu klaidas kurias padaro kurejai.
Del papildomu 10mb RAM X360 galima labai lengvai padaryti 2x AA. PS3 ta pati galima padaryti, kadangi kuriami zaidimai ant X360 pirma taip ir yra kad portinant sunku ideti AA i PS3.
Zaidimas kaip Mirrors Edge turi AA nes buvo kurtas ant PS3, o ne portintas.
O tiem kas tik yra skaites apie tai kad PS3 GPU yra 7800 taskais – taip.
PS3 GPU yra identiska 7950, o 7950 yra padaryti pagal 7800.
SONY pasirase kontrakta su Nvidia, kuri dirbo toliau 7900 plokstes ir sukure RSX kuri yra identiska 7950.
Netrynkit mano komentaru… Nieko blogo nesakau as. Jei jus est skaite reportazu kur bet koks zurnalistas paraso straipsnyje kad PS3 turi 7800 panasia GPU, ir taip galvojate tai tikrai klystate. Reikia dometis papildomai jei norit suzinoti tiesa…