E3 2012 parodos metu „Crystal Dynamics“ parodė, kaip šiuo metu atrodo jų kuriamas ilgametės serijos „Tomb Raider“ atgimimas. Tuojau pat pasigirdo kalbos, jog „Tomb Raider“ tapo pernelyg panašus į „Naughty Dog“ kurtus ir tik PlayStation konsolėse pasirodžiusius serijos „Uncharted“ žaidimus. Tačiau „Crystal Dynamics“ vadovas Darrell’as Gallagher’is pareiškė, jog šie žaidimai turės daugiau skirtumų, nei panašumų.

„Taip, abu žaidimai priskiriami veiksmo-nuotykių žanrui, todėl jie bus lyginami, nuo to niekur nepabėgsi. Tačiau iš karto verta prisiminti, jog „Uncharted“ pasiskolino kai kuriuos elementus iš ankstesnių „Tomb Raider“ žaidimų, tad panašumų neišvengsi. Tačiau kai jūs pabaigsite žaidimą, suprasite, jog „Tomb Raider“ ir „Uncharted“ ne tokie jau ir panašūs.“

„Kaip palyginimą, galime paimti du filmus, kuriuose vaidina skirtingi aktoriai, skirtingi siužetai ir skirtingos kuriamos nuotaikos. Taip ir čia, žaidimo atmosfera, istorijos pasakojimas ir pagrindinis veikėjas – visa tai skiriasi.“

„Jei kalbėsime apie žaidimo procesą, Larai teks išgyventi pasinaudojant išradingumu, jai teks medžioti, kad gautų maisto. Žaidimo pasaulio struktūra kur laisvesnė, pas mus daugiau atvirų teritorijų, jūs galėsite grįšti į jau aplankytas vietas.“

„Panašių skirtumų, iš tiesų, labai daug ir jie daro žaidimus nepanašiais vienam į kitą.“ dėstė Gallagher’is.

„Tomb Raider“ bus išleistas kitų metų kovo 5 dieną. O jei dar nematėte žaidimo pristatymo, įvykusio praėjusią savaitę, tai galite padaryti dabar.

Tomb Raider – Parachute gameplay