Portalas „Game Informer“ neseniai ėmė interviu iš studijos „Criterion Games“ vice-prezidento Alex’o Ward’o. To interviu metu buvo paskelbta, jog šiuo metu studija yra visiškai perėmusi „Need for Speed“ seriją ir yra atsakinga už visus būsimus žaidimus.
Į klausimą, ar jis nemano, jog „EA“ planas kasmet išleisti vis po naują „Need for Speed“ serijos žaidimą atvedė prie žaidimų kokybės suprastėjimo, buvo duotas toks:
„Galbūt taip ir nutiko praeityje, tačiau šiais metais viskas pasikeitė. Dabar mūsų ženklas pasirodys visuose „Need for Speed“ ir „Burnout“ žaidimuose, kurie bus išleisti ateityje. Nuo šios akimirkos su serija nedirbs kelios studijos, dabar „Criterion“ valdo „Need for Speed“.
Ward’as nepatikslino, ar dabar visos būsimos „Need for Speed“ dalys bus kuriamos „Criterion“ pajėgomis, ar studija tiesiog prižiūrės kūrybos procesą.
Jis taip pat užsiminė, jog studija norėtų sukurti žaidimą, kuris savyje apjungtų geriausius „Shift“, „Most Wanted“ (neaišku, kurio), „Underground“ ir „Hot Pursuit“ elementus.
Kodėl „Need for Speed“ vardas buvo perduotas iš „EA Black Box“ rankų „Criterion“, iš tiesų, nestebina. Jau seniai buvo kalbama apie serijos nuosmukį. 2010 metais „Criterion“ sukurtas „Need for Speed: Hot Pursuit“ buvo tarsi defibriliatorius prie serijos krūtinės. Praėjusiais metais pasirodęs „The Run“ vėl atnešė sąstingį. Tačiau jei vis tik viena „Criterion“ imsis kas metus kurti po naują žaidimą, tai gali ir neatnešti naudos.
Beje, o kad buvo paminėtas „Burnout“ vardas, verta pasakyti, jog „Criterion“ tikrai nepamiršo šios serijos. Serijos gerbėjai neturėtų nuleisti rankų ir toliau laukti anonso. Kad jis gali įvykti, įrodo ir E3 2012 parodos metu parodytas „Need for Speed: Most Wanted“ filmukas. Jame automobilių valstybinius numerius puošė užrašas „BURNOUT“.
51 Komentarai
Grandpapa
Prostreet buvo dar nieko (v)
dviveidis
Pro street tikrai buvo neblogas, nes turėjo gerą tiuningą ir smagų driftą :-)(u)
AngryBird
Mano manymu vieninteliai geri dalykai jame yra tai tiuningas , dragas ir driftas …
vVheris
Eh, jau skubat EA laidot. Meshqi, jau toks antifanas pasidares, kad jeigu zaidimas ne tobulas tai jis jau yra visiskas slamstas.
Sako Need For Speed Hot Pursuit nera need for speed, vietoj alaus gauni vandeny… Tai kaip tada apibudintum NFS Underground? Most Wanted? ProStreet, Undercover, Shift, Nitro? Jie yra visi visiskai skirtingi zaidimai nuo senesniu NFS. Kiekvienas buvo kitoks. Hot Pursuit irgi buvo kitoks. Dabar jus pykstat kad Criterion pereme NFS. kodel gi taip ivyko? Nes kazkokiu mistiniu budu EA gauna daugiau pinigu? Taip, EA gauna taip daugiau pinigu, bet kodel? TODEL kad NFS Hot Pursuit yra yvertintas geriau negu visi NFS isskyrus NFS Hot Pursuit 2, kuris kaip ir NFS HP’10 metacritic’e turi 89/100, todel kad ta zaidima gerai perka, todel kad criterion sugeba netik sukurt idomias lenktynes, bet ir gerai atrodanty zaidima. NFS HP netgi dabar atrodo kaip vienas geriausiu sios kartos zaidimu.
Špyžius
Hot Pursuit 3 buvo grafiškai atsilikęs. Juk ten naudojamas senas Burnauto varikliukas, kuris jau išleidimo dieną atrodė prasčiau nei metais ankščiau išleistas Shift ar po jo išleisti Shift 2 bei The run (su Frostbite2 varikliuku). Aš nemanau, kad HP3 buvo toks jau blogas žaidimas, tačiau pripažinkime grafika tenais atsilikusi, o fizika ten arkadinė, kitaip tariant tokius žaidimus padaryti paprasičiau. Criterion technologiniu požiūriu tiesiog nejuda priekin, kodėl jie laikosi įsikibę į savo seną burnauto varikliuką užuot padarę kažką su EA priklausančiu Frostbite2? Nes tiek HP3, tiek dabar ateinantis MW2 bus tik burnauto modifikacija, o ne naujas projektas – taip pigiau ir paprasčiau. Dar aš ant Criterion pykstu, nes jie nenaudoja skaičių žaidimo pavadinime. Toks žaidimas kaip NFS HP jau buvo (NFS3 HP), o Most wanted yra 2005 metų žaidimas. Negi jiems sunku skaičių 2 prirašyti?
Grandpapa
(u) Jie naudojasi nfs ir mw vardu. Šis ateinantis mw, nei kiek nepanašus į senąjį mw. Mano nuomonė galėjo uždėt kitą pavadinimą, nes įtariu taip sugalvoja, kad senus žadėjus pritraukti…pigus triukas
vVheris
NFS Hot pursuit vel ta pati istorija kaip ir The run, tik tiek, kad draw distance yra dar didesnis, yra ir kitu niuansu.
Zodziu, bent jau dabar, dazniausiai kurejai pasidaro tai kas reikalinga ju poreikiams. Beto, jus neretai painiojat ka padaro dizaineriai ir tai ka gali atkurti variklis.
Fizika, cia irgi lenkiat i sona, fizikos simuliacijos ant arkadiniu zaidimu paprastai buna paprastesnes bet tai neturi nieko bendro su tuo ar zaidimas yra simuliatorius ar arkada.
Kaip jau minejau, siuo metu [sioje konsoliu kartoje] kurejai pasidaro tai kas jiems reikalinga. Jeigu tai yra nereikalinga, to zaidime ir nebus. nes kiekviena dalykas kainuoja pinigus. didelius pinigus.
galu gale, stai jums pavizdys ka gali UE3.[ir tai tikrai nera geriausias pavizdys, pvz kad ir Samaritan Demo]
bet stai ka su juo padaro tie, kas nelabai moka naudotis UE yrankiais.
Cia naudojamas tas pats UE3 variklis ir yrankiai.
Taigi, vel sakau, kaip atrodo zaidimas neretai neturi nieko bendro su varikliu, tiesiog juo reikia moket naudotis ir jy geriausiai isnaudot.
vVheris
Špyžiau. Na nezinau gal ir dauguma jusu taip galvoja. Kad engine senas, tai visiskai nereiskia kad jis prastas. Ka dauguma jusu vadina varikliuku realiai yra zaidimo grafikos rendereris. Zmones neretai nesupranta skirtumo tarp to kas yra variklis, ir atskiros jo dalys. NFS Hot Pursuit atrodo prasciau negu Shift 2. Taip. bet zmonems tai yra jau taskas. Kodel taip yra, jau nebelabai suprantama. Todel ir sako kad variklis. Ne, po velniu, tikrai ne!. Tikri zaidimu varikliai tokie kaip Frostbite2, Madness ar Chameleon yra daugiau maziau yra labai gerai parasyti. Ka mato zaidejas yra tai ka nupiesia renderis, visu siu isvardytu varikliu renderiai yra geri ir pritaikyti tam tikroms paskirtims.
Shift 2 turi uzdaras trasas. tai reiskia tai, kad nera pasaliniu masinu, zaidimo aplinka yra dazniausiai projektuojama taip, kad detali buna tik vaziuojamoji dalis. Tas reiskia kad gali buti naudojamos detalesnes masinos, detalesnes trasos, geresni shaderiai ir t.t.
NFS the run jau yra pusiau atviro pasaulio zaidimas. Jis reikalauja jau didelio Draw Distance [piesimo atstumo], pasaliniu automobiliu, [kas jau yra dinamini modelis, turintis savo teksturas, shadow mapus, atspindzius, geometrija [kuri gali keistis, nes gali buti sudauzyta], tas automobilis reikalauja kazkokio dirbtinio intealekto, dirbtiniam intealektui velgi reikia vektoriu kad zinotu kur vaziuoti ir t.t.. Dabar pridek tai kad reikia tokiu masinu ne vienos o bent jau 10ties. Trasa yra padaryta in engine, tai jau reiksia kad ji nebus taip gerai optimizuota kaip galetu but. Taigi, viskas susideda ir gaunasi tai, kad jie jau nekazka galejo padaryt. taigi, jie naudojosi tuo faktorium, kad zaidejas reciau pravaziuos pro ta pacia vieta, todel tolimesni modeliai nera detalus, naudoja tilintas teksturas [lietuviskai tai reiskia kad tiesiog maziau skirtingu teksturu], del to, zinoma jie dar idejo postprocesu ir gaunam gan nebloga paveiksliuka.
Meshqis
Špyžiau, nejaugi burnout paradise ir HP sukasi ant to pačio varikliuko? Jei taip, tai kodėl BP eina kaip per sviestą ant PS3, o HP yra grynų gryniausias lagynas. OK, ten tie spec efektai akį džiugina, bet aš tame žaidime nieko gero nemačiau. Ką pamatė kritikai? Krovimo laikai žiauriai ilgi (ir dar kažkas drysta tuom kaltinti GT5? ). HP events žiauriai mažai. Mažiau negu outlaw lenktynių. Na o įvairovė irgi neblizga. Išvis, tikro hot pursuit (ne kokių time trial kitu pavadinimu ir pan) gal kokie 25proc. visame žaidime. Nekalbu apie mechaniką, kai mašinos skiriasi savo inercija. T.y. Kiek labiau „ping pong’ą“ nuo sienos galėsi padaryti. Dar pridėsime tas bulių kautynes. Juk čia need for speed, o ne destruction derby. Akis taip pat badė labai daug burnout elementų. Bet jei to žaidimo norėčiau, tai jį pirkčiau. Neverta minėti to jau man (manau ne tik) nusibodusio Rubber AI. Ir taipogi vieno labai šaunaus „bugo“ (įdomu, ar pažvalgininkai tai pastebėjo). Jei nesi atsirėmęs į oponentą (nepamenu tiksliai, gl net ir to nepakanka), tai jo sulaikyti negali. Absurdas totalus. Juk buvusiose dalyse ~75proc visų pažeidėjų taip ir sugaudavau. Reikėdavo juos sulėtinti iki minimalaus greičio.
O aš tobulumo ir nereikalauju iš EA. Aš reikalauju nors normaliau apvarkytų žaidimų, nes pastovųs kibinėjimai, lūžinėjimai tikrai nervina. nekalbu apie juokingas optimizacijos problemas ir t.t. Kartais žaidimas atrodytų gerai, bet jis yra toks griuvena, kad neįmanoma žaisti.
Kodėl kitos kompanijos šiek tiek ilgiau kūrusios žaidimą jį sugeba išleisti tikrai geros kokybės, su normaliais, bei savo kainą atitinkančiais DLC. Taip, taip šiais laikais būna.
Simplo
Anonimas va tau keli simuliatoriai: Operation Flashpoint, Arma. O dabar taip tavo prasomi argumentai. Simuliacija- ko nors imitavimas siekiant kuo didesnio realistiskumo. Arma 2- viena kart pataiko i tave ir tu lavonas. B3 tave saudo kaip nori, o zala kaip gaunant is dazasvydzio sautuvo. Ir pasakyk nuo kada GRAFIKA ir GARSAS parodo realistiskuma? Mane moke gerbt kitu nuomone bet tu arba kvailas mazametis arba trolis (arba du viename)!-)
Špyžius
vVheri ir Meshqi, aš nežinau ar Burnautų ir NFS HP3 grafiniai varikliukai yra tie patys, tačiau iš pažiūros HP3 man žiauriai priminė Burnautą.