PASTABA: Kiekvieną kartą lankydami Duomenų valdytojui priklausančią interneto svetainę, sutinkate su sąlygomis, aprašytomis šioje Privatumo politikoje. Prašome atidžiai ją perskaityti ir susipažinti.
Jei nesutinkate su toliau nurodytomis sąlygomis, prašome nesilankyti mūsų svetainėje, nesinaudoti mūsų turiniu ir/ar paslaugomis ir mums neteikti savo asmens duomenų.
Asmenys, kurie yra jaunesni negu 16 metų, negali teikti jokių asmens duomenų per mūsų svetainę. Jei esate asmuo, kuris yra jaunesnis negu 16 metų, prieš pateikdami asmeninę informaciją, turite gauti savo tėvų arba kitų teisėtų globėjų sutikimą.
1. Bendrosios nuostatos:
Games.lt, (toliau – Duomenų valdytojas arba Mes), teikiame informaciją apie video žaidmus. Norime, kad bendradarbiaudami su mumis žinotumėte, kaip mes naudojame informaciją, ir būdus, kuriais galite išsaugoti savo privatumą.
Šioje Privatumo politikoje paaiškinama, kokius asmens duomenis renkame ir kodėl, kaip juos naudojame, kokius pasirinkimus siūlome, įskaitant tai, kaip tokius duomenis pasiekti ir atnaujinti.
Games.lt rūpi jūsų privatumas, todėl skirkite laiko susipažinti su mūsų praktika ir, jei kils klausimų, susisiekite su mumis.
Patvirtiname, kad Duomenų valdytojo svetainės lankytojų duomenys bus renkami laikantis galiojančių Europos Sąjungos bei Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimų bei kontroliuojančių institucijų nurodymų. Taikomos visos protingos techninės ir administracinės priemonės tam, kad mūsų surinkti duomenys apie svetainės lankytojus būtų apsaugomi nuo praradimo, neleistino naudojimo ir pakeitimų.
Taisyklėse vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos yra apibrėžtos Bendrajame duomenų apsaugos reglamente Nr. 2016/679.
2. Kokiu tikslu renkame ir tvarkome informaciją apie jūsų asmens duomenis?
Mes užtikriname, kad informaciją, susijusią su fiziniu asmeniu, pagal kurią galima tiesiogiai ar netiesiogiai Jus identifikuoti (toliau - asmens duomenys), naudojame tik teisėtais tikslais, įsitikinę, kad jūs suteikėte savo sutikimą naudoti šiuos asmens duomenis mūsų nustatytiems tikslams arba turėdami kitą teisinį pagrindą tvarkyti Jūsų asmens duomenis (pvz., vykdydami sutartį su jumis, teisės aktų reikalavimų pagrindu teikdami duomenis teisėsaugos institucijoms ir kt.). Duomenis tvarkome laikydamiesi Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (toliau – BDAR), Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo, taip pat kituose teisės aktuose nustatytų asmens duomenų tvarkymo reikalavimų, galiojančių pagrindinių duomenų tvarkymo principų, ypač duomenų minimizavimo principo ir kitų norminiuose aktuose pateiktų reikalavimų.
Renkame duomenis, siekdami veikti efektyviai ir siūlyti Jūsų poreikius geriausiai atitinkančius paslaugas, bendradarbiavimo tikslais, dėl Games.lt vykdomų projektų, siekdami pradėti ar tęsti jau vykdomą veiklą. Asmens duomenys gavus jūsų sutikimą arba patiems juos pateikus taip pat tvarkomi siekiant pateikti pasiūlymus prisijungti prie mūsų kolektyvo (darbo pasiūlymai ir kitos bendradarbiavimo formos), tam pasitelkiant trečiuosius asmenis arba atrankas vykdant patiems. Informaciją apie jūsų asmens duomenis taip pat naudojame informavimui apie mūsų veiklą ar naujienas, komunikacijos tikslais, reklamos pateikimui per socialinių tinklų platformas, paieškos sistemas ar kitas reklamos platformas, priskiriant reklamą tikslinei auditorijai.
3. Kaip gauname jūsų asmens duomenis?
Mes renkame Jūsų asmens duomenis tiesiogiai keletu būdų, pvz., kai Jūs pateikiate mums savo asmeninę informaciją, el. paštu, telefonu, registruodamiesi mūsų svetainėse, naudodami mūsų programėlėmis, iš mūsų pirkdami paslaugas, teikdami užklausas, pateikdami savo gyvenimo aprašymą ar motyvacinį laišką, bendraudami socialinių tinklų svetainėse (pvz., LinkedIn, Facebook, Twitter, Instagram).
Mes taip pat galime gauti Jūsų asmens duomenis iš kitų šaltinių, įskaitant komercinio sektoriaus duomenų šaltinius, pvz., viešas duomenų bazes ir duomenų bazes bei informaciją iš trečiųjų šalių. Jei nenorite, kad gautume Jūsų asmens duomenis iš kitų šaltinių, atitinkamiems šaltiniams nurodykite savo pageidavimus.
Naujienlaiškiams siųsti naudojame „Mailchimp“ platformą. Sutikdami gauti naujienlaiškius, kartu perduodate ir leidžiate apdoroti savo duomenis pagal „Mailshimp“ privatumo politiką.
„Mailshimp“ Privatumo politika.
4. Kokius asmens duomenis mes renkame ir naudojame?
Bendrai mūsų renkami duomenys gali būti skirstomi į šias duomenų kategorijas:
- Informacija, kurią mums pateikiate. Pagrindiniai duomenys, tarp jų vardas, pavardė, kontaktinis telefono numeris, e. pašto adresas. Duomenys, gauti remiantis Jūsų sutikimu ir apibrėžti tuo metu, kai sutikimas buvo pateiktas: gimimo data, pareigos, darbovietės adresas, Skype ar kitų komunikacinių kanalų naudotojo vardas;
- Jūsų naudotojo vardas, el. pašto adresas, pareigos ir bet kokia kita informacija, kurią sutinkate bendrinti naudodamiesi trečiųjų šalių svetainėmis (pvz., socialinių tinklų svetainės, kuriuose Games.lt turi savo oficialias ir viešas paskyras);
- Informacija apie Jūsų naudojamą naršyklę, kai lankotės mūsų svetainėse, Jūsų IP adresas ir įrenginio adresas, pažymėtos nuorodos. Išsiuntę naujienlaiškį, galime rinkti statistinius duomenis apie jūsų elgesį su pranešimu, pavyzdžiui, ar atidarytas el. laiškas, kokios nuorodos paspaustos.
Mes naudojame slapukus t. y. nedideles teksto rinkmenas, kurios apsilankius svetainėje išsaugomos Jūsų kompiuteryje arba judriojo ryšio įrenginyje, todėl svetainė gali tam tikrą laiką „atsiminti“ jūsų veiksmus ir parinktis (toliau - slapukai) ir panašias technologijas, kad pagerintume savo produktus ir Jūsų patirtį mūsų svetainėse, rinkdami informaciją apie tai, kaip naudojatės mūsų svetainėmis. Dalis naudojamų slapukų reikalingi pagrindinėms svetainės funkcijoms, pvz., siekiant suteikti saugų prisijungimą; tačiau slapukus mes taip pat naudojame ir analizuodami naudojimąsi svetaine (kad galėtume įvertinti ir pagerinti jos veikimą).
Mūsų svetainėse naudojami slapukai:
Būtini ir analitiniai:
Slapuko pavadinimas
|
Aprašymas/
Naudojimo tikslas
|
Sukūrimo momentas
|
Galiojimo laikas
|
Naudojami duomenys
|
JSESSIONID
|
Naudojami tinklapio veikimo užtikrinimui, saugojamas sesijos ID
|
Įeinant į puslapį
|
Sesija
|
HTTP slapukas
|
_ga
_gid
|
Naudojami statistinei informacijai apie interneto svetainės lankomumą rinkti. Gauti duomenys naudojami ataskaitoms rengti ir siekiant patobulinti puslapį.
|
Įeinant į puslapį
|
2 metai
24 valandos
|
Apskaitai naudojai IP adresai ir unikalūs ID numeriai. Apskaitos rezultatas statistinis. Apskaita vykdoma per “Google analytics”
|
Funkciniai arba tiksliniai:
Slapuko pavadinimas
|
Aprašymas/
Naudojimo tikslas
|
Sukūrimo momentas
|
Galiojimo laikas
|
Naudojami duomenys
|
_hjIncludedInSample
|
Naudojami sekti vartojo egseną svetainėje
|
Viso apsilankymo metu
|
1 metai
|
HTTP slapukas
|
NID
|
Užregistruojamas lankytojo kompiuteris arba judriojo ryšio įrenginys, skirtas pateikti personalizuotą informaciją.
|
Pirmo apsilankymo metu
|
6 mėn
|
HTTP slapukas
|
fr
|
Užregistruojamas lankytojo kompiuteris arba judriojo ryšio įrenginys, skirtas pateikti personalizuotą informaciją.
|
Pirmo apsilankymo metu
|
3 mėn
|
HTTP slapukas
|
Slapukus galite valdyti ir (arba) pašalinti savo nuožiūra naudodamiesi savo naršyklės nustatymais. Galite ištrinti visus jūsų įrenginyje jau esančius slapukus, o daugumą naršyklių galite nustatyti taip, kad slapukai jūsų įrenginyje nebūtų įrašomi. Tačiau tokiu atveju kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, jums gali reikėti iš naujo nustatyti kai kurias parinktis, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.
Mūsų svetainėje gali būti nuorodų į kitų asmenų, įmonių ar organizacijų interneto tinklalapius. Atkreipiame dėmesį, kad Duomenų valdytojas nėra atsakingas už tokių interneto tinklalapių turinį ar jų naudojamus privatumo užtikrinimo principus. Tad jei paspaudę nuorodą iš Duomenų valdytojo interneto svetainės pateksite į kitus tinklalapius, turėtumėte atskirai pasidomėti jų Privatumo politika.
Mes specialiai nerenkame ir netvarkome asmeniškai identifikuojamos informacijos iš asmenų, kurie yra jaunesni nei norminiuose aktuose nustatyto amžiaus, suteikiančio teisę dirbti savarankiškai. Mes gerbiame tokių asmenų teises ir, prireikus teikti Paslaugas, prašome su mums susisiekti to asmens tėvus ar globėjus.
5. Kaip mes saugome Asmens duomenis?
Mes naudojame tinkamas technines ir organizacines priemones, leidžiančias apsaugoti Jūsų pateiktus asmens duomenis nuo atsitiktinio ar neteisėto sunaikinimo, praradimo, pakeitimo, neteisėto atskleidimo ar neteisėtos prieigos prie Jūsų asmens duomenų.
Surinkta informacija yra laikoma tik tiek, kiek to reikalauja teisės aktai ir tik tol, kol įgyvendiname pirmiau minėtus tikslus, kuriems rinkome arba gavome Jūsų asmens duomenis. Surinkta informacija yra reguliariai peržiūrima ir trinama, jei tampa neaktuali. Nuasmenintų duomenų saugojimui netaikomi apribojimai, tačiau ir juos mes saugome tik tol ir tik tiek, kiek reikia.
Galime dalintis surinkta informacija su kompetentingomis institucijomis, kaip to reikalauja teisės aktai. Informacija gali būti teikiama valstybės institucijoms ar atitinkamoms tarnyboms. Informacija yra pateikiama ir tais atvejais, kai yra pagrindas manyti, jog asmeninė informacija yra pateikiama neteisėtai.
Mūsų tikslas yra užtikrinti, kad informacija apie Klientą būtų teisinga ir aktuali. Todėl skatiname Klientus informuoti mus apie bet kokius pateiktos informacijos pasikeitimus.
6. Kam galime perduoti (bendrinti) Jūsų asmens duomenis?
Jūsų duomenis galime perduoti patikimoms trečiosioms šalims:
- sėkmingam įmonės atstovavimui įmonės paslaugų/produktų pardavimo tikslais
- jei yra jūsų sutikimas asmens duomenų atskleidimui;
Teisėsaugos ir kitoms institucijoms, jeigu atskleisti Jūsų asmens duomenis reikalaujama pagal įstatymus, teisėtą valdžios institucijų/pareigūnų nurodymą ar teismo sprendimą.
7. Kokios jūsų teisės?
- Susipažinti su savo asmens duomenimis, kreipdamiesi su prašymu patvirtinti, kad tvarkome jūsų asmens duomenis, norėdami gauti duomenų kopiją ar suteikti informaciją;
- Prašyti ištaisyti Jūsų asmens duomenis ir (arba) sustabdyti tokių asmens duomenų tvarkymo veiksmus, jei nustatote, kad duomenys yra neteisingi, neišsamūs ar netikslūs;
- Prašyti sunaikinti asmens duomenis ar sustabdyti tokių asmens duomenų tvarkymą, jei yra tvarkomi neteisėtai, nebėra reikalingi įgyvendinti tikslams, kuriems buvo surinkti, kai nebenorite, kad su jumis susiję asmens duomenys būtų tvarkomi;
- Turi teisę į duomenų perkėlimą (teisė perkelti);
- Nesutikti, kad būtų tvarkomi Jūsų asmens duomenys, kai šie duomenys tvarkomi ar ketinami tvarkyti tiesioginės rinkodaros neteisėto intereso tikslais.
Vieną kartą per metus informacija apie asmens duomenis pateikiama nemokamai. Užklausą galima pateikti elektroniniu paštu arba registruotu paštu įmonės buveinės adresu. Jeigu kreipiamasi daugiau nei vieną kartą per metus dėl tokios informacijos pateikimo, mokestis už šios informacijos pateikimą negali viršyti tokios informacijos pateikimo sąnaudų. Apie mokesčio privalomumą informuosime jus iš anksto, prieš atsakant į jūsų pateiktą atsakymą ar užklausą.
8. Kaip galima sužinoti apie šios Privatumo politikos pasikeitimus?
Esant poreikiui, mes galime keisti šią Privatumo politiką, paskelbdami atnaujintą informaciją mūsų interneto svetainėje ir kituose mūsų komunikacijos kanaluose. Maloniai prašome Jus aplankyti šią skiltį ir susipažinti su aktualia Privatumo politikos redakcija prieš naudojantis mūsų interneto kanalais.
9. Kaip su mumis susisiekti?
Paklausimai dėl informacija apie tvarkomus duomenis gali būti teikiami gamesltmail@gmail.com, taip pat kitais aukščiau nurodytais kontaktais. Atsakymą stengsimės pateikti kuo greičiau, tačiau ne vėliau kaip per vieną mėnesį nuo prašymo gavimo, jei tik dėl klausimo apimties nebus reikalingas papildomas laikas. Jei toks laikas būtų reikalingas, jus nedelsdami informuosime ir nurodysime to priežastis.
51 Komentarai
Grandpapa
Prostreet buvo dar nieko (v)
dviveidis
Pro street tikrai buvo neblogas, nes turėjo gerą tiuningą ir smagų driftą :-)(u)
AngryBird
Mano manymu vieninteliai geri dalykai jame yra tai tiuningas , dragas ir driftas …
vVheris
Eh, jau skubat EA laidot. Meshqi, jau toks antifanas pasidares, kad jeigu zaidimas ne tobulas tai jis jau yra visiskas slamstas.
Sako Need For Speed Hot Pursuit nera need for speed, vietoj alaus gauni vandeny… Tai kaip tada apibudintum NFS Underground? Most Wanted? ProStreet, Undercover, Shift, Nitro? Jie yra visi visiskai skirtingi zaidimai nuo senesniu NFS. Kiekvienas buvo kitoks. Hot Pursuit irgi buvo kitoks. Dabar jus pykstat kad Criterion pereme NFS. kodel gi taip ivyko? Nes kazkokiu mistiniu budu EA gauna daugiau pinigu? Taip, EA gauna taip daugiau pinigu, bet kodel? TODEL kad NFS Hot Pursuit yra yvertintas geriau negu visi NFS isskyrus NFS Hot Pursuit 2, kuris kaip ir NFS HP’10 metacritic’e turi 89/100, todel kad ta zaidima gerai perka, todel kad criterion sugeba netik sukurt idomias lenktynes, bet ir gerai atrodanty zaidima. NFS HP netgi dabar atrodo kaip vienas geriausiu sios kartos zaidimu.
Špyžius
Hot Pursuit 3 buvo grafiškai atsilikęs. Juk ten naudojamas senas Burnauto varikliukas, kuris jau išleidimo dieną atrodė prasčiau nei metais ankščiau išleistas Shift ar po jo išleisti Shift 2 bei The run (su Frostbite2 varikliuku). Aš nemanau, kad HP3 buvo toks jau blogas žaidimas, tačiau pripažinkime grafika tenais atsilikusi, o fizika ten arkadinė, kitaip tariant tokius žaidimus padaryti paprasičiau. Criterion technologiniu požiūriu tiesiog nejuda priekin, kodėl jie laikosi įsikibę į savo seną burnauto varikliuką užuot padarę kažką su EA priklausančiu Frostbite2? Nes tiek HP3, tiek dabar ateinantis MW2 bus tik burnauto modifikacija, o ne naujas projektas – taip pigiau ir paprasčiau. Dar aš ant Criterion pykstu, nes jie nenaudoja skaičių žaidimo pavadinime. Toks žaidimas kaip NFS HP jau buvo (NFS3 HP), o Most wanted yra 2005 metų žaidimas. Negi jiems sunku skaičių 2 prirašyti?
Grandpapa
(u) Jie naudojasi nfs ir mw vardu. Šis ateinantis mw, nei kiek nepanašus į senąjį mw. Mano nuomonė galėjo uždėt kitą pavadinimą, nes įtariu taip sugalvoja, kad senus žadėjus pritraukti…pigus triukas
vVheris
NFS Hot pursuit vel ta pati istorija kaip ir The run, tik tiek, kad draw distance yra dar didesnis, yra ir kitu niuansu.
Zodziu, bent jau dabar, dazniausiai kurejai pasidaro tai kas reikalinga ju poreikiams. Beto, jus neretai painiojat ka padaro dizaineriai ir tai ka gali atkurti variklis.
Fizika, cia irgi lenkiat i sona, fizikos simuliacijos ant arkadiniu zaidimu paprastai buna paprastesnes bet tai neturi nieko bendro su tuo ar zaidimas yra simuliatorius ar arkada.
Kaip jau minejau, siuo metu [sioje konsoliu kartoje] kurejai pasidaro tai kas jiems reikalinga. Jeigu tai yra nereikalinga, to zaidime ir nebus. nes kiekviena dalykas kainuoja pinigus. didelius pinigus.
galu gale, stai jums pavizdys ka gali UE3.[ir tai tikrai nera geriausias pavizdys, pvz kad ir Samaritan Demo]
bet stai ka su juo padaro tie, kas nelabai moka naudotis UE yrankiais.
Cia naudojamas tas pats UE3 variklis ir yrankiai.
Taigi, vel sakau, kaip atrodo zaidimas neretai neturi nieko bendro su varikliu, tiesiog juo reikia moket naudotis ir jy geriausiai isnaudot.
vVheris
Špyžiau. Na nezinau gal ir dauguma jusu taip galvoja. Kad engine senas, tai visiskai nereiskia kad jis prastas. Ka dauguma jusu vadina varikliuku realiai yra zaidimo grafikos rendereris. Zmones neretai nesupranta skirtumo tarp to kas yra variklis, ir atskiros jo dalys. NFS Hot Pursuit atrodo prasciau negu Shift 2. Taip. bet zmonems tai yra jau taskas. Kodel taip yra, jau nebelabai suprantama. Todel ir sako kad variklis. Ne, po velniu, tikrai ne!. Tikri zaidimu varikliai tokie kaip Frostbite2, Madness ar Chameleon yra daugiau maziau yra labai gerai parasyti. Ka mato zaidejas yra tai ka nupiesia renderis, visu siu isvardytu varikliu renderiai yra geri ir pritaikyti tam tikroms paskirtims.
Shift 2 turi uzdaras trasas. tai reiskia tai, kad nera pasaliniu masinu, zaidimo aplinka yra dazniausiai projektuojama taip, kad detali buna tik vaziuojamoji dalis. Tas reiskia kad gali buti naudojamos detalesnes masinos, detalesnes trasos, geresni shaderiai ir t.t.
NFS the run jau yra pusiau atviro pasaulio zaidimas. Jis reikalauja jau didelio Draw Distance [piesimo atstumo], pasaliniu automobiliu, [kas jau yra dinamini modelis, turintis savo teksturas, shadow mapus, atspindzius, geometrija [kuri gali keistis, nes gali buti sudauzyta], tas automobilis reikalauja kazkokio dirbtinio intealekto, dirbtiniam intealektui velgi reikia vektoriu kad zinotu kur vaziuoti ir t.t.. Dabar pridek tai kad reikia tokiu masinu ne vienos o bent jau 10ties. Trasa yra padaryta in engine, tai jau reiksia kad ji nebus taip gerai optimizuota kaip galetu but. Taigi, viskas susideda ir gaunasi tai, kad jie jau nekazka galejo padaryt. taigi, jie naudojosi tuo faktorium, kad zaidejas reciau pravaziuos pro ta pacia vieta, todel tolimesni modeliai nera detalus, naudoja tilintas teksturas [lietuviskai tai reiskia kad tiesiog maziau skirtingu teksturu], del to, zinoma jie dar idejo postprocesu ir gaunam gan nebloga paveiksliuka.
Meshqis
Špyžiau, nejaugi burnout paradise ir HP sukasi ant to pačio varikliuko? Jei taip, tai kodėl BP eina kaip per sviestą ant PS3, o HP yra grynų gryniausias lagynas. OK, ten tie spec efektai akį džiugina, bet aš tame žaidime nieko gero nemačiau. Ką pamatė kritikai? Krovimo laikai žiauriai ilgi (ir dar kažkas drysta tuom kaltinti GT5? ). HP events žiauriai mažai. Mažiau negu outlaw lenktynių. Na o įvairovė irgi neblizga. Išvis, tikro hot pursuit (ne kokių time trial kitu pavadinimu ir pan) gal kokie 25proc. visame žaidime. Nekalbu apie mechaniką, kai mašinos skiriasi savo inercija. T.y. Kiek labiau „ping pong’ą“ nuo sienos galėsi padaryti. Dar pridėsime tas bulių kautynes. Juk čia need for speed, o ne destruction derby. Akis taip pat badė labai daug burnout elementų. Bet jei to žaidimo norėčiau, tai jį pirkčiau. Neverta minėti to jau man (manau ne tik) nusibodusio Rubber AI. Ir taipogi vieno labai šaunaus „bugo“ (įdomu, ar pažvalgininkai tai pastebėjo). Jei nesi atsirėmęs į oponentą (nepamenu tiksliai, gl net ir to nepakanka), tai jo sulaikyti negali. Absurdas totalus. Juk buvusiose dalyse ~75proc visų pažeidėjų taip ir sugaudavau. Reikėdavo juos sulėtinti iki minimalaus greičio.
O aš tobulumo ir nereikalauju iš EA. Aš reikalauju nors normaliau apvarkytų žaidimų, nes pastovųs kibinėjimai, lūžinėjimai tikrai nervina. nekalbu apie juokingas optimizacijos problemas ir t.t. Kartais žaidimas atrodytų gerai, bet jis yra toks griuvena, kad neįmanoma žaisti.
Kodėl kitos kompanijos šiek tiek ilgiau kūrusios žaidimą jį sugeba išleisti tikrai geros kokybės, su normaliais, bei savo kainą atitinkančiais DLC. Taip, taip šiais laikais būna.
Simplo
Anonimas va tau keli simuliatoriai: Operation Flashpoint, Arma. O dabar taip tavo prasomi argumentai. Simuliacija- ko nors imitavimas siekiant kuo didesnio realistiskumo. Arma 2- viena kart pataiko i tave ir tu lavonas. B3 tave saudo kaip nori, o zala kaip gaunant is dazasvydzio sautuvo. Ir pasakyk nuo kada GRAFIKA ir GARSAS parodo realistiskuma? Mane moke gerbt kitu nuomone bet tu arba kvailas mazametis arba trolis (arba du viename)!-)
Špyžius
vVheri ir Meshqi, aš nežinau ar Burnautų ir NFS HP3 grafiniai varikliukai yra tie patys, tačiau iš pažiūros HP3 man žiauriai priminė Burnautą.