„Creative Assembly“ ateinančiam „Total War“ serijos žaidimui pasirinko Romos imperijos žlugimo laikotarpį ir anonsavo „Total War: Attila“. Kūrėjų teigimu, pasirinkti istorinį laikotarpį nėra lengva užduotis.

„Kiekvieną kartą, kai mes susėdame aptarti kur vyks kitas žaidimas, sugalvojame tiek daug skirtingų tematikų ir vietovių“, – sakė „Creative Assembly“ menininkas Pawel Wojs „Strategy Informer“ tinklapiui „EGX“ metu. „Mes aptariame privalumus ir trūkumus bei pasirenkame vieną“.

Kur keliausime po Atilos? Studijos darbuotojai Pawel Wojs ir Ed Ainsley, paklausti, ar yra tikimybė sulaukti „Total War: China“, atsakė: „viskas įmanoma!“.

„Tai didžiulė vieta, ir didžiulis laiko tarpas… „Total War: China“ – ką jus pasirinktumėte?“, – sakė Ainsley. „Ten tiek daug dalykų, juk negalime sudėti 4000 metų istorijos!“. 

Ar Kinijos istorija išties būtų įdomi „Total War“ gerbėjams? Kokiame konkrečiai laikotarpyje turėtų vykti tokio žaidimo veiksmas? Gal antikinėje Kinijoje, o gal viduramžiais? Juk kaip pats kūrėjas sakė, sudėti į žaidimą tiek daug istorijos būtų be galo sudėtinga.