„Total War“ forume studija „Creative Assembly“ atskleidė, prie kokių projektų šiuo metu dirba atskiros studijos komandos.

Komanda, sukūrusi 2015 metais pasirodžiusį „Total War: Attila“, jau kuris laikas dirba prie naujo istorinio „Total War“ frančizės žaidimo. Pasak žaidimo direktoriaus Janos Gaspar, šiuo metu bandoma sukurti prototipinę žaidimo versiją su naujomis mechanikomis bei sistemomis. Į kokį laikotarpį šis žaidimas nukels, neatskleidžiama, užsimenama tik, kad jo reikės laukti ilgai.

Internete spekuliuojama, kad tai bus Pirmojo pasaulinio karo laikų žaidimas. Manoma, kad žaidimas pasirodys 2018-siais metais, praėjus lygiai 100-ui metų nuo Pirmojo pasaulinio karo.

„Total War“ žaidimai visuomet pasižymėdavo milžiniškais mūšiais tarp legionų/batalionų, taigi, nėra aišku, kaip „Total War“ žaidimas atrodytų tokiame laikotarpyje, kuomet kovojama apkasuose ir esant mažiems pulkams.

Komanda, kuriai vadovauja Jack Lusted, šiuo metu dirba prie „Total War: Warhammer“ parsiunčiamo turinio. Pirmas DLC jau beveik pabaigtas, atliekami galutiniai testavimo darbai.

Ian Roxburgh vadovaujama komanda jau pradėjo antrosios „Total War: Warhammer“ trilogijos dalies kūrimo darbus. Šiuo metu esama dizaino, planavimo ir koncepcijos etape, kuriami modeliai bei svarstomos įvairiausios idėjos. Ši komanda atsakinga ir už „Total War: Warhammer“ žaidimui skirtas pataisas, pirmoji jų turėtų pasirodyti greitu metu.

„Creative Assembly“ taip pat turi komandas, dedikuotas internetiniams žaidimams „Total War: Arena“ bei „Total War Battles: Kingdom“. Atskira komanda dirba ir prie 2017 metais pasirodysiančio, „PC“ („Windows 10“) bei „Xbox One“ platformoms skirto realaus laiko strateginio žaidimo „Halo Wars 2“.