„CD Projekt“ jau yra numačiusi futuristinės veiksmo vaidmenų distopijos „Cyberpunk 2077″ išleidimo datą, tačiau neatskleis jos tol, kol nebus pradėta žaidimo reklamos kampanija ir kol nebus iki galo išnaudotas „The Witcher 3: Wild Hunt“ komercinis potencialas, verslo portalui money.pl duotame video-interviu teigė kompanijos vadovas Adamas Kicinskis. Panašiai jis kalbėjo jau anksčiau.

„Šie ir kiti metai bus dedikuoti „The Witcher“. Be antrojo papildymo turime ir kitų idėjų. Jos 2016-iaisiais turėtų padėti pagyvinti pardavimus. Žaidimas parduodamas taip gerai, jog esame įsitikinę, kad dar yra daugybė žmonių, kurie jį nusipirktų, jeigu reklamuotume jį toliau. 

Egzistuoja gyvenimas po „The Witcher“. Mes jau ilgą laiką dirbame su „Cyberpunk 2077″. Tai visiškai kita tikrovė, esanti ateityje, su korporacijomis ir moraliai pilku pasauliu. Pasakysiu tiesiai šviesiai: jau esame numatę „Cyberpunk 2077″ išleidimo datą, tačiau jos nepaskelbsime tol, kol nebūsime pasirengę pradėti reklamos kampanijos. Šiuo metu koncentruojamės į „The Witcher“ ir nenorime atitraukti vartotojų nuo šio produkto, iš kurio mes vis dar uždirbinėjame“, – sakė „CD Projekt“ vadovas.

Anot jo, artimiausiu metu kompanijos veiklos tipas ir darbo principai iš esmės nesikeis.

„Savo AAA žaidimais ir toliau orientuosimės į suaugusius žaidėjus, bet mes taip pat dirbame su mažesniais projektais.“

„Nenorėjome atskleisti „The Witcher 3″ biudžeto tam, kad Vakarų žaidėjai neišsigąstų manydami, jog tai mažo biudžeto žaidimas“, – daugelį nustebinusį trečiosios „The Witcher“ dalies biudžeto dydį prisiminė A. Kicinskis.

Žaidimo kūrimas ir reklama kartu atsiėjo maždaug 81 mln. JAV dolerių.

„Žinau, esame verslo televizijoje, taigi vartosiu žodį „klientas“, kita vertus, viduje mes nevartojame tokios nomenklatūros. Jie mums žaidėjai. Bandome greitai pataisyti visas klaidas bei problemas ir norime, kad žaidėjai su mumis bendrautų kaip lygūs su lygiais. Štai kaip mes iš tikrųjų žiūrime į dalykus, ir sakau tai visai ne todėl, kad mane rodo per televiziją. Nenorime išnaudoti žaidėjų dėl jų pinigų (ką daro daugelis kitų žaidimų kompanijų) ir dėl to nenorime tapti didesnės struktūros dalimi“, – kalbėjo „CD Projekt“ vadovas.