„Capcom“ šiandien papeikė vakarų žaidimų kūrėjus, kurie, esą „orientuojasi tik į vaizdą“, kol tuo tarpu japonai labiau vertina žaidimo eigą, valdymą ir mechaniką.
„DmC Devil May Cry“ direktorius Hideaki Itsuno išreiškė šitokius komentarus, kai buvo aptarinėjami kūrimo stiliaus skirtumai tarp Japonijoje įsikūrusios kompanijos „Capcom“ bei Didžiojoje Britanijoje veikiančios studijos „Ninja Theory“.
Anot Hideaki, jam pasirodė, jog vakarų kūrėjai pirma sukuria vizualinę žaidimo pusę, o tik tada imasi dėlioti žaidimo valdymą, mechaniką ir eigą ant viso to. Japonijoje, anot jo, visa tai vyksta atvirkščiai.
Kadangi „DmC Devil May Cry“ ir bus dviejų kultūrų susidūrimas, turbūt rasime šiokį tokį hybridą, tačiau abi kūrėjos yra patenkintos gautais rezultatais.
„DmC Devil May Cry“ pasirodys kitų metų sausį Xbox 360 ir PlayStation 3 konsolėms.
10 Komentarai
Nowitzki
Asmeniškai man atvirkščiai atrodo, pamačius Final Fantasy žaidimus paskutinius 😉
*Star*
Kad vakarai daro viską tik nuo vaizdo, ir tik dėl jo, tai nieko naujo.
Wolfpack
Lol tai kad Capcom kaip tik ir eina i vakaru puse ir bando vis labiau panaset i vakarietiskus game taip, kad fail
Stash
Tegul pradziai pasidomi kas pacioj Japonijos rinkoj dedasi. Square-Enix apart prezentacijos nieko daugiau nepasiulo.
killeriuxxx
Konkurencija
Dykumos_vejas
Resident Evil 4 ir jo portas PC norėtų paprieštarauti Capcom.
PATR10T
Lygiai ta pati yra pasakes Hideo Kojima, pries gerus du metus.
ownbullet
Nieko nuostabaus as visada pasiziurau dmc3 combo gameplay ir paziurau DmC combo gameplay. Nera ka lyginti, Dmc3 visa galva yra ispudingiasnis. As labai noreciau pamatyti Platinum Games DMC versija jauciu butu nuostabi , bet toki kaip capcom niekada neleis dmc papulti jiem i rankas.
Meshqis
Tas pats Hideo sakė, kad MGS4 negaus trofėjų. Bet yra kaip yra. Man tai atrodo į eilinę propogandą ir viskas.
Nike552™
Pamiršai paminėt kad po konsolių vėliau išeis ir PC versija.:)