„Activision“ pristatė trumpą vaidybinį filmuką studijos „Sledgehammer Games“ kuriamam „Call of Duty: Advanced Warfare“. Filmuką režisavo Peter’is Berg’as, o egzoskeletą užsivilko aktorius Taylor’as Kitsch’as. Filmuke trumpai sušmėžuos ir žavioji aktorė Emily Ratajkowski.
Tai ne pirmas kartas, kuomet „Activision“ imasi reklamuoti žaidimus sukurdama jiems vaidybinius filmukus. Panašaus reklaminio filmuko yra sulaukęs ir neseniai pasirodęs hitas „Destiny“.
Beje, keli ankstesni „Call of Duty“ serijos žaidimai taip pat gavo tokius reklaminius filmukus. Jei kartais jų nematėt, galit juos pamatyti žemiau.
23 Komentarai
almioras
Tikrai kažkaip pernelyg daug dėmesio skiriama reklamai,tikėkimes pats žaidimas bus to vertas.
Boss12
Nedrisk lyginti BFBC 2 su bf 3 4 ar hardline. Bad company 2 turejo nesveika mp ir budavo komandinio darbo , o koks bf 3 tai kaip cod didesniam mape , jokio komandinio darbo 4 ir hardline nebandziau tai negaliu pasakyti.
Fooxas
Nedrįst? Wow… Ar aš apie žaidimo balansą kalbu? Ar aš sakau, kad BC2 taip at run n’ gun galėjai varyt kaip vėlesniuose? Ne, aš sakau, kad BF3,4 ir Hardline yra tas pats žaidimas tik su kitu (kiek mandresniu) skin’u. Kaip jie žaidimus subalansavo čia ne prie ko, esmė kad pats pagrinda yra tas pats.