„Take 2“ vadovas Strauss Zelnick, po vienos konferencijos prakalbo, apie planus kurti „Gearbox Software“ RPG žaidimo „Borderlands“ ilgalaike frančize. Tokia mintis jam kilo dėl didelių žaidimo pardavimų.
Strauss Zelnick nuomone, šis žaidimas yra vertas ilgalaikės frančizės ir turėtu toliau išlikti „Take 2“ dalimi. Iš tokių Strauss Zelnick kalbų galima suprasti, kad žaidimas sulauks tęsinio. O, „Gearbox Software“ direktorius Mike Neumann savo „Twitter“ anketoje užsiminė apie labai slaptą projektą prie kurio dabar dirba jo studija. Gal tai naujas „Borderlands“ žaidimas?
„Mes turime ilgalaikes teisęs į „Bordarlands“ vardą, todėl norime, kad šis žaidimas taptu ilgalaike frančize“, – aiškino Ben Foster.
41 Komentarai
lomzonas
(u) kas del ginklu – tas pats yra ir diablo 2 , isvaizda tapati tik statai skiriasi. Ir del to niekas neverkia
ULUMULU
(u) Nu nepamirskime kad Diablo 2 yra 10 metu zaidimas :] pagrystas 2D pagrindu. Piesinukais. Tai nejau lyginsime dabartinius zaidimus su praeito tukstantmecio :] Aaa 😉
WhitEagle
ULUMULU iskart tapk zaidimu profesionalu o poto cia sakyk.Visiem (tikriem) pasaulio geimeriam sis zaidimas patinka,o kad cia toks zmogus su debilisku nicku kitus apvardziuoja mazvaikiais tai niekam nesvarbu.Vyresnis zmogus nerasytu taip kaip tu rasai…tokie zmones kaip tu tik ir moka kitus su sudu lygint,o normaliai parasyti savo argumentus kodel jis tau nepatiko ir ko nors ,,neapsikt,, tiesiog negali…
ULUMULU
Zmogau. Mano argumentai jau buvo auksciau pamineti.
===========
* Jame labai durnas mobu responas. gali stoveti prie vienu vartu ir tiap mazdaug kas 30 sec atbega monstrai tie patys is tu paciu vietu. praeini viena vieta. grysti o ten vel tie patys monstrai. Nu suboro laikai.
* Istorija labai dirbtinai istampyta.
* Miestai tusti, krc po 1-2 zmones ir misijoskabinamos atseit kazkokiam aparate. Gi RPG ir yra toks zaidimas kai bandai surasti ivairisu ir unikalius veikejus, dialogai ju, misijos ir pan. o cia …….
* Ginklai. Tu paciu modeliu belekiek, tik statai skirias. Ne nu to dar nebuvo plačiai šypsosi
* Nu monstru rusiu ir kelios. Kaip rpg zaidimui tai geda.
======================================
Sakai tikriems pasaulio giemeriams. Tu man juos parodyk. As review’u neskaitau, kurie turbut 90% yra papirkti. As esu uzkietejas RPG zaidimu fanas. Tikru RPG. kaip antai (Baldurs gate 1-2, ICE windate, Gothic1-2, Ultima, Dragons age origins, Tes1-2, Planet scape Torment ir pan.) Taip pat patinka ir RPG+action misiniai (Deus eX(1), System shock(1-2), Blade of darkness ir pan). Bet siandien yra kepama tiek daug POPSO, kad net vemti vercia. O jus jaunimas, nemate tikru geru zaidimu, tai nelabai ir suprantat kame saknys. Jums tik duok.
MPower
ULULULU eik geriau kefyro isgerk, kad nervai nurimtu, arba moteri susirask pagaliau, tik ne ta gumine, o tikra 😉
DragonFlame
Ulululu, matai, kad durni yra ir į rimtus argumentus tik kokią nesąmonę atsakyt gali. Užleisk durniui kelią kaip sakoma.
Knoxville
Sutinku su Ulumulu. Viskas kas man ten patiko tai tik tas robotukas kur beatboxina, daugiau jokiu ispudziu.
Pacas
Pagarba ULUMULU. Mastai labai panasiai, kaip ir as. Istikruju siais laikais zaidejai nebemato tu pliusu, kuriuos turejo senesni game (kalba eina ne tik apie RPG). Isivaizduoja, kad viskas ko reikia, tai grafika, ginklas ir taikiniai (t. y. i ka saudyt) ir nepagalvoja, kad zaidimo esme yra istorija, kaip jis isdirbtas. Pvz. Diablo, nebuvo jis pilnai RPG (toks kaip Baldur gates), bet jis turejo gera istorija, gerai isdirbta „sujungima“ zaidejo su zaidimu. Ir tai padare zaidima epiniu.
Dar vienas pvz. yra The Settlers serija. Is sio zaidimo daliu, geriausia (man) buvo The Settlers 2. Nes ten viskas buvo taip, kaip ir turetu buti, jokia is nauju daliu (apart The Settlers 10th anniversary, kadangi tai The Settlers 2 ramake’as) neprilygo jai tuo zaidimo pojuciu kuri jausdavai zaisdamas. Istorija yra pati svarbiausia zaidimo dalis nes tai yra (bent jau turetu buti) ideja del kurios zaidimas ir yra gaminamas (t. y. kaip pvz. knygos yra rasomos tam, kad papasakot istorija, o kai rasomos del pinigu, jos issigimsta).
djsymka
taip zaidimo istorija sudina tikrai, paskutiniai zaidimo lygiai taip pat, grafika tikrai savotiska ir tokiam zaidimui manau pats tas nereikia cia foto realistikumo ir perdetu grozybiu. visas NPC pasaulis toks tikrai negyvas ir neidomus atrodo taciau pats zaidimas itraukia ir sunku pasakyti kodel? duota daug ginklu ir daug priesu, kad ju nepritruktu imesti respawnai – klasikinis diablo stiliukas paimtas suviniotas i post-apokalitini pasauli igrusta i FPS role ir stai yra BORDERLANDS. Zaidimas populiarus o tai garantija tesiniui. Zaidimai kuo toliau tuo labiau tampa popsiniais ir nieko cia nepaveiksi, gali stugauti ivariuose forumuose kokie debiliski zaidimai (ok tarkim butu gerai sukurta istorija su movie intarpais ir pan. bet ar moster shooter toks koks yra 98% zaidimo ka nors pakeistu tiems kuriem siaip ar taip sis zaidimas neitinka)
bet jis nieko nepakeis tik kiti jam uzmes etikete „liurbis ir zioplys“
medionaz
Pritariu ULUMULU, apie zaidima galiu pasakyt – visiskas s****… Labai jau monotoniskas, visa laika tokios pacios misijos, na ne tokios pacios, bet tokio pacio principo. Siuzeto nulis, ginklai kaip jau ULUMULU minejo beveik tokie patys, tik ju spalva skiriasi arba kokia maza detale, kurios beveik nepastebi. Su mobais tokia pati situacija kaip ir su ginklas. Pradzioje sutinku, jis itraukia, smagu pazaisti gal kokias 2 – 3 dieneles (aisku ne istisai sedint). Bet veliau vis tie patys questai ir mobai, kuriuos jau vykdei nesvarbu ar vienas ar per co-op, padaro zaidima tokiu banaliu, kad supykina vien apie ji pagalvojus. Taigi jeigu ir bus tesinys, tai nemanau, kad as ji pirksiu. 😉
lomzonas
(u) sis zaidimas praktiskai tas pats kaip diablo 2 tik siuolaikiskoje 3D aplinkoje – ir del to man patinka . Ta pati ginklu shema , perejus zaidima viskas kartojasi tik sudetingesniu lygiu , perejau as ji coop 4se su random zaidejais – tikrai uskabino . Tik kadangi as niekada neinu to paties zaidimo antra karta koks jis bebutu tai ir sis perejus visa istorija – antro karto nesuviliojo.
Nowitzki
Pirma- VISI rpg tipo žaidimai monotoniški jei žaidi vienas, 2- jei žaidei tik 1h, tai apie ginklų skirtumus vietoj taves net nekalbėčiau, nes matosi kad nežaidei pakankamai kad pamatytum jų, 3- rpg taipogi turi vinodus quest,visi fantasy, ir daugumoje jų mobailabai panašūs.
Taigi būdamas rpg fanboy, ir lik prie rpg, o ne stūgauk ant fps-rpg.
ULUMULU
(u) Su vaikais nesigincijam. :-]:-]:-]
WhitEagle
Sutinku ULUMULU,taip ir padarysiu (u)|)
Zadex
su Gazu pilnai sutinku, o su kitais kas sako kad sudas, tai as tai suprantu, nes kiekvieno nuomone skirias. Be to ziuriu kas jus cia ziurit y borderlands kaip y rpg, bet jies ne tik rpg, o ir fps jeigu nepastebejot!
o dabar biski pakomentousiu jusu komentarus:
Cell shading yra isskirtina, nes jisai nenaudojama beveik kiekviena zaidime
o to ULUMULU: eik tu geriau toliau tous rpg lost, o ne gincytis su zmonem, jeigu jusu nuomones nesutampa ir is tavo kalbos matos, kad esi tikrai ne patyres geimeris.(turbut daug kas tingesit skaityt)
Airguru
Ką aš manau apie „didžiausią šių metų hitą“.
Žaidimas nėra ant tiek blogas, kad galėtume ji vadinti „šūdinu ir supopsintu“ ,tačiau iki tikrai gero zaidimo jam kaip iki mėnulio.
Niekada nepraleidžiu AAA projektų, kuriamų didžiųjų žaidimų industrijos kompanijų, tad pries gerus 3-4 metus pasirodžiusi naujiena apie Borderlands + keletas screen’u mane tikrai sudomino. Pats esu tikras post – apokaliptiniu filmų ir zaidimų fanatas, mėgstu tokio žanro knygas ir t.t, tad pirmasis ispūdis apie naująjį GX Soft. žaidimą buvo tikrai geras. Patiko is pažiūros tamsus ir „nešvarus“ Borderlands pasaulis, tad tikrai tikėjausi, kad sulauksime kažko panašaus į Fallout 2 žaidimą , kuriame buvo daug įsimintinų veikėjų ,ryškūs socialiniai skirtumai dar vyraujančių rasių ,rasizmas, alkoholio bei narkotiku vartojimas ,truputis sekso ir prievartos…Taip, galbūt norėjau per daug, tačiau kodėl negalima pakartoti to , ką jau padarė beveik 10 metų senumo žaidimas?
Airguru
O ką gavome? Kažkokius sutrūnyjusius robotukus, aiškiai parodijuojančius WALL – E, ir keletą visiškai neįsimintinų antraplanių veikėjų ? Ar toks turi būti 2009 metų RPG – FPS mišinys? Judam toliau.
Kūrėjai intensyviai reklamavo savo naująjį žaidimą, naudodami itin skambų šūkį – Guns!Guns!Guns!. Taip,žaidime tikrai yra ginklų ir taip, jų čia yra nemažai. Bet mes Borderlands (toliau Bo) žaidžiame ne iš trečiojo asmens perspektyvos, bet is pirmos! Jau trečiasis mano gautas sniper’is buvo visiškai identiškas pirmąjam, o viso žaidimo metu mačiau gal tik porą šio ginklo variacijų, ir tai jie skyrėsi ti ksavo spalva, taikiklio dydžiu, na, porai buvo uždėtas savotiškas duslintuvas , kuris (nepatikėsit) net nesistengė atlikti duslintuvo pareigos (apie ginklų stats nekalbu , jie skirtingi ,kaip ir kiekviename RPG).
Airguru
O kokį efektą padarytų nors menkas vizualinis pokytis kiekviename ginkle – juk tereikia tiek nedaug ,kad ir šovinių dėtuvės arba atotrankos stabilizatoriaus , kurį galima „įdėti“ kaip nors įmantriai…Juk dideli dalykai prasideda nuo mažų,argi ne taip? O kūrėjai tą užmiršo.Net neverta toliau tęsti ,nes kaip bandai pagalvoti apie B kaip apie RPG – FPS žaidimą , iškarto iškyla tokie grandai kaip WOW,BG,Fallout serija, Baldurs Gate ir kiti RPG žaidimų etalonai.Kaip RPG , B yra nyki tų žaidimų kopiją, iš pirmo žvilgsnio turinti viską, bet ilgiau pasikapsčius – nieko. Kaip FPS šis žaidimas yra geras,tikrai geras, man patiko lengvas ir standartinis ginklų bei veikėjo valdymas, tačiau to tikrai nėra gana. Pripažinkime – GX Soft. suklydo ,kai nusprendė šį žaidimą kurt dviejų absoliučiai skirtingų žanrų pagrindu, tad gavome štai ką – itin paviršutinišką, vaikišką ir smagų keleto žanrų mišinį , kurį tu praeisi per porą vakarų ir užmirši, na nebnt žaistum su draugais CO-OP mode, bet tai kilsteli žaidimo balą tik šiek tiek nežymiai.
B perėjau, net du kartus , vieną kart vienas ,darydamas visus side questus ir norėdamas pajusti jo „dvasią“, kaip kadaise, kai žaidžiau F ir F2…bet nepajutau.Antras perėjimas buvo linksmesnis, nes žaidžiau su pažystamų kompanija , bet tai tebuvo keleto vakarų nuotykis, kuri visi greitai užmiršome. Tai tiek. Žaidimas nėra geras ,ir dauguma iš čia esančių 12-14 metų „geimerių“ (:D:D) net nežino, kas yra iš tikrųjų geras kūrinys.
medionaz
ULUMULU as negaliu nesigincyti, kai is oro raso tokias nesamones. 🙂
Nowitzki,
visu pirma – as zaidziau ir vienas ir ne vienas, pliusas prie co-op buvo tik toks, kad su draugais greiciau nuzudai mobus ir vsio. Tikri RPG tikrai nera monotoniski kaip sitas.
visu antra – as zaidziau pakankamai ilgai, kad zaidimas man atsibostu, pagalvok logiskai pats, ar nauja zaidima megindamas tu prie jo praleisi tik viena valanda ir mesi lauk ? tikrai nemanau. Per savo zaidima as isbandziau per 200 ginklu ir to tikrai uzteko, kad pamatyciau koks sis zaidimas apgailetinas.
visu trecia – gerai, rpg yra taip pat monotoniski, bet ne ant tiek kiek cia.
As pasakiau savo nuomone, nori zaisti si zaidima, zaiski, niekas gi tau nedraudzia ir per galva neduoda. O tu cia pradejai stumt ant manes, kad as RPG fanboy.
Galiausiai is kokio urvo atkasiai, kad as RPG fanboyus ? Ar as kur
rasiau, sakiau, kad myliu RPG ? Nemanau… Taigi geriau isbek i lauka ar dar kurnors, nes jau matau, kad po biski vaidenasi…
;):-)
Gezys
Jei jums tas zaidimas nepatinka, tai kam apie ji naujienas skaitot?