Nepriklausomos čekų studijos nepasitenkinimą sukėlė „Codemasters“ kuriamo „Operation Flashpoint: Dragon Rising“ marketinge naudojamos frazės Operation Flashpoint „sugrįžimas“ ir „oficialus tęsinys“.
„Bohemia Interactive“ yra „Operation Flashpoint: Cold War Crisis“ kūrėja. Žaidimo leidyba buvo patikėta „Codemasters“, tačiau vėliau kompanijų keliai tyliai išsiskyrė. Tiesa, „Operation Flashpoint“ prekinis ženklas priklauso „Codemasters“, nors paties žaidimo resursai pilnai priklauso čekams. „Codemasters“ priklauso tik vardas – ir Bohemia Interactive nori, kad fanai suvoktų, jog naujas „Codemasters“ žaidimas kuriamas ne tos komados, kuri pristatė klasika tapusį originalą“ – rašoma BI pranešime spaudai.
„Leidybinėje sutartyje Bohemia Interactive specialiai pasiliko išskirtinę teisę kurti tęsinius originaliam OFP žaidimui“ – tvirtina Bohemia Interactive atstovaujanti advokatė L. Herrmann. „Codemasters“ taip pat pripažino, kad BI priklauso visa žaidimo intelektinė nuosavybė – išskyrus žodžius „Operation Flashpoint““.
„Kadangi „Codemasters“ neturi teisės naudoti Bohemia Interactive varikliuko ar bet kokio kito BI sukurto žaidimo komponento, teisiškai negali tvirtinti, jog kuria „tęsinį““ – sako BI vadovas Marek Španel.
Negalėdami naudoti „Operation Flashpoint“ savo žaidimų pavadinimuose Bohemia Interactive 2007-ais pristatė naują karo simuliatorių ArmA, o šiuo metu darbuojasi prie šio žadimo tęsinio – ArmA II, kuris, beje, turėtų pasirodyti dar šiais metais, kaip ir „Codemasters“ kuriamas Operation Flashpoint: Dragon Rising. Tiesa, tuo BI veikla neapsiriboja. Naudojantis OFP varikliuku sukurta VBS treniruoklių serija, naudojama karinių struktūrų visame pasaulyje.
„Mes negalime uždrausti „Codemasters“ išleisti žaidimą naudojant žodžius „Operation Flashpoint““ – Pripažino M. Španel. „Tačiau neteisinga reklamuojant šį žaidimą tvirtinti, kad tai „oficialus daugelio apdovanojimų laimėjusio Operation Flashpoint: Cold War Crisis tęsinys“ ar Bohemia Interactive „žanrą apibrėžiančio karinio konflikto simuliatoriaus sugrįžimas“. Apdovanojimus gavo Bohemia Interactive žaidimas, o ne pavadinimas“.
9 Komentarai
RealGamer
Manau, kad Operation Flashpoint 2 Rising Dragon, nebus tokio tipo kaip pirmasis Operation Flashpoint, bet išlieku tvirtos nuomonės, kad abu šie karo simuliatoriai (ArmA 2 ir OFP 2 Rising Dragon) bus tikrai gerai, beto jie tūrėtų įšeiti jau šiemet.
P.S. Sveikinu visus karo simuliatorių gerbėjus. Šie metai bus išskirtiniai mums, kariai (aišku, jei neatidės nė vieno iš šių žaidimų)!
Consultant
kariai jus kariai , tik, kad per zaidimus
😀 (u) flashpointo tai laukiu tikrai
hydrogenet
Kaip simuliatorius neabejoju jog bus lb sunkus zaidimas. Taip, kad visokie CS fanai nelieskit sio zaidimo, nes paskui bus klausimai „kodel jis toks sunkus :(„.
FALLOUT4EVER
Na as dar dabar losiu pirma flash pointa ir daug jo modu turiu :d seip man patinka kad viska galima paciam susikurt misijas vietoves ir tt o dar prisisiuntus visokiu idomiu dalyku tai izvis coll
RealGamer
Pritariu, tam, kad Operation Flashpoint yra COOL!:D
Artojas
Codemasters PC Gamer UK puslapiuose apie Bohemia interactive panašiai sakė :). Labai gerai, kad vieni daro ARMA o kiti OFP. Bus puiki proga išsiaiškint, kas perlenkia.
Xanthus
Coderiai is dalies atsakingi uz OFP sekme, bet (kad ir ka jie sako) zaidima padare BI, o kurimas dar 1997 metais prasidejo, tada tikrai jokio codemasteriu indelio nebuvo. O bendrai aisku gerai, kad BI atsirado konkurentas, tik galetu daugiau geimplejaus parodyt.
alekxas
manot jaigu zmogus zaidzia cs tai jam bus sunkus? o jaigu as losiu ir cs poto mass efect ir kitus ? 😀
dig
pazystmas losia CS, sudominau ji su OFP or ArmA ten jis puikiai gaudosi ir nera jam ten nk sunkaus. Cia priklauso nuo zmogaus noro. jei patinka ir ismoksti lost