„BioWare“ sumažino „Dragon Age 2“ galimų dialogų atsakymų pasirinkimą iki trijų variantų.
Anot IGN, geri dialogo pasirinkimai bus pažymėti su alyvmedžio šakele, bjaurūs dialogo pasirinkimai pažymėti pagal graikų komedijos kaukę ir itin blogi – su raudonu kumščiu.
Be to, svarbiausiose vietose, per dialogą, kartais bus variantas, leisiantis pasirinktam kompanionui atlikti kokį nors gerą ar blogą veiksmą. Pavyzdžiui, leisite savo draugui tiesiog išskersti visą orkų gaują.
Realaus laiko kovos taip pat akivaizdžiai patrauks jūsų dėmesį. Žaidimas nestokos žiaurių scenų, kaip nupjaustytos galūnės ir pnš. Ir atrodo jog tai yra didelė dalis to, ką BioWare norėjo matyti Dragon Age 2 žaidime, ypač konsolių versijoje. IGN pamačiusi žaidimą Comic-Con konferencijoje, „Dragon Age 2“ aprašė kaip „subtilų, komiksų stiliaus žaidimą“, kas paverčia naująjį „Bioware“ kūrinį iš tiesų išskirtiniu.
„BioWare“ pranešė „Dragon Age 2“ išleidimo data anksčiau šį mėnesį. Žaidimas pasirodys 2011 Kovo mėnesį. Su išleidimo data pasirodė ir pažadai „įdiegti labiau dinamišką kovos sistemą, pagerinti grafiką ir pasakoti svarbiausią istoriją pasaulyje“.
34 Komentarai
NeWerII
Puiki mintis, tegul DA2 būna fps.
Dowydas
Ir toliau debilinami ir bukinami žaidimai, kišama bukai USA rinkai, tiesiog kraupu, kokio aukšto lygio subukėjimas yra, tokių galvosokių kaip Resident Evil ar silent hill pirmose dalyse tikriausiai niekad neišvysime, taip pat tokių rpg, kaip Gothic 1,2 nes didžiajai daliai jie per sunkūs
Murakas
Kuo daugiau pranešimų apie dragona age 2 išeina tuo mažiau š jo laukiu .. Pirmas toks geras buvo, tereikėjo patobulinti jį… bet ne jiems reikėjo ji sugadinti … Regis praras jie visu fanus tikru RPG žaidimų ir gaus pilnu naujų idiotų kuriems grafika svarbiau visko, kurie tingi skaityt ir eksperimentuo ir jiems duok filmukus, o ne dialogus .
Riot
BioWare nuėjo ne į tą pusę. Reikėjo kaip tik pasunkinti. DA:O buvo geras, tačiau sunkumo lygis apsiribojo didesniu monstru kiekiu ar daugiau HP turinčiais bosais daugiausia. Reikėjo pabandyt sukurt natūralesnį DI, kad žaidėjas pasijustų iš tikro kovojantis, o ne skerdžiantis eilinę bereikšmių monstrų ordą.
Domenique
Panasiai ir su Oblivion. Supaprastintas iki neimanomo lygio, net rodo kur misijas daryt. Is tiesu zaidimu rinka bukeja.
good
100% pritariu, ypač dėl DI. dažnai priešai net nereguodavo kai į juos šaudydavau (jei pakankamai toli stovėdavau). Dielogų nubukinimas turūt bus skaudžiausias smūgis…
Rokimusas
Jeigu ir kartais supaprastina kaip kuriuos žaidimo elementus, nebūtinai tai reiškia, kad tai pakenkia žaidimui. Nu pavyzdžiui Mass Effect 2, žaidimas irgi turėjo parodytą, blogą, gerą ir neutralų pasirinkimą, bet niekas nesiskūndė dėl to ir žaidimas buvo idealus.
Man asmeniškai ne tiek rūpi dialogų pasirinkimo skaičius, o jo kokybė ir išpildymas. Jeigu žaidimas teturės 3 pasirinkimus ir kiekvienas iš jų šiek tiek keis istorija ir tikrai matysi savo veiksmų pasekmes ir kitą kartą žaidžiant matysi skirtuma pasirinkus kitus… Tikrai nesiruošiu nurašyt šio žaidimo. Priešingai, kuo mažiau, tuo kūrėjai gali susikoncentruot ir dar nuosekliau sekti istorija ir ją keist.
Bet kad ir kaip bebūtų, atrodo kad dabar žaidimas labiau norės ir konsolių torto gabalo, taigi galima tikėtis šiek tiek paprastesnio ir daugiau veiksmo parodančio žaidimo, svarbiausiai kad žaidimas nepataptu Fable II stiliaus…
zato
kam apribot dialogus,geriau juos pasalint visiskai, kad kiekvienas sesiametis galetu lengvai pereit.Kovas irgi galima palengvint iki oblivion „lygio“,tada ir eiliniam amerikonui nebutu per sunku.Nu ir pabaigai soundtracko vietoj galima imest pora popso „gabalu“.
Linkin96Park
Mano nuomone, nera blogai kad sumazino pasirinkima. tik, kam reikejo tuos pazymejimus det?? Kaip ir dauguma komentatoriu, pritariu, kad tuoj zaidimai isbukes tiek, kad FPS reikes nusauti 1 priesa, kad pereitum lygi, taciau grafika bus „afigena“ ir visi pirks ta zaidima ir liaupsins.|)
anceOTD
virsta panašu į ME2
gokas112
Kaip ziuriu visiems kuriems patiko si ideja buvo uzminusuoti o kuriems ne… Na o jeigu i tema tai jeigu jau sitaip lengvina zaidima ir pasklis komentarai kad jis buvo vis dar persunkus tai kas bus su Dragon age 3? Turbut bus nerealios grafikos zaidimas kuriame jums teks ziureti kokiu 6 valandu filma retsykiais paspaudus ant 🙂 :E atck/def ir zaidimas bus baiktas o musu vaikai nemate tikruju rpg girsis kaip jie vargo kol perejo toki sunku zaidima 😀
giglopas
Ko jus prie tos grafikos kimbat? BioWare kuria zaidimus dideliam zmoniu ratui nes jie vietoj to kad padarytu gera RPG jie padarys action game su keliais RPG elementais kad visi ji galetu zaisti, dar tikriausiai isims item sistema, tai bus tik lygiais einant atrakinami sarvai taip pat ir ginklai. Ir kai bus zaidimas baigtas, visi reviewer’iai ji ivertins itin aukstais balais ir aiskins kaip gerai isbaigtas o kad zaidimo mechanika yra 6-mecio tai i tai niekas nekreips demesio.
Sawiuxx
Is kur gi jus istraukete,kad zaidimas bus taip baisiai palengvintas juk nieko nenurodita be tona nemanau kad beda jei bus pazymeti dialogai? (ar jie blogi ar geri ) taigi pirmojoje dalyje nevisada geriau buvo rinktis gerus atsakymus.!-)
Taipat dar neaisku kokia bus ta kovos sistema tai neverta iskart kisti savo fps’u.
Mazu maziausiai reikia laukti trailerio arba officialaus gameplay.
IiIXAXIiI
na gal ir ira taip kaip ira bet as ce menuso jokio nematau