Beyond Good & Evil 2 bus lengvesnis už savo pirmtaką, supraskite mane teisingai, žaidimas bus lengvesnis savo sudėtingumo lygiu, o ne svoriu!!!
Pasak Ubisoft vadovo Yves Guillemot, Beyond Good & Evil 2 bus labiau tinkamas naujos kartos žaidėjams.
„Mes matėme laimingus Beyond Good & Evil žaidėjus žaidimą. Bet tada buvo skirtingi žaidėjai… o šiuo metu mes turime daugiau atsitiktinių žaidėjų, nei konkrečių… Todėl manome, kad didesnei žaidėjų grupei bus per sudėtingas Beyond Good & Evil buvęs sudėtingumo lygis. Todėl Beyond Good & Evil 2 sudėtingumo lygis bus lengvesnis.“
Pirmą kartą apie Beyond Good & Evil 2 kūrimą buvo paskelbta per UbiDays 2008 renginį. Tada žaidėjai galėjo pamatyti nuostabią grafika filmuke. Gerbėjai dar labiau apsidžiaugė, kai Ubisoft pareiškė, kad žaidimo grafika bus artima filmukui…
Kol kas nežinoma nei išleidimo data, nei kurioms platformoms žaidimas kuriamas.
10 Komentarai
WarCrafteris2
Et žmogau, kokia reikšminga naujiena, ar negalėjai šio fakto pasilaikyt kokiai išankstinei apžvalgai?
samanas
Nelabai aš čia tave supratau….
simram94
gerai jis sako tokios zinios sio zaidimo pirmtako fanus tikrai nuliudins. tarp ju ir mane
Blood_arrow
tegu mokos žaist vaikai. Kodėl gameriai ir šio žaidimo fanai turi gauti barbės sunkumo lygio žaidimą. Gi jokio įdomumo nebus kai pereisi per vieną dieną.
WarCrafteris2
Aš sakau, jog dėl tokio fakto, kurti naujieną nėra labai tikslinga, manau vėliau kai atsiskleis daugiau detalių, galėsi parašyt išsamią naujieną paminėdamas ir šį faktą.
Sly_Cooper
Tai kad ir pirma dali perejau be vargo, na vienoje vietoje buvau striktelejes bet visviena perejau. Taj apie koki cia dar sunkumo lygio mazinima kalba?|-|
E417
Nesupratau. Ką reiškia sudėtingumo lygis? Priešų atakos tipo nebus tokios kaip anksčiau? Ar čia turima galvoje galvosūkių sudėtingumas? Dabar visai neaišku, ką jie čia lengvins. Tikiuosi, kad nepadarys Harry Potter žaidimo Bge pasaulyje…
samanas
NU cia kaip iseina, bus silpnesni priesai, lengvesnes uzduotis ar pan…
E417
ne na tai arba bus galvosūkiai arba nebus 🙂 Bge man būtent ir patiko tie nuotykių žanrams būdingi galvosūkiai, tačiau jų ir taip nebuvo daug. O ką ten lengvinti kovose su priešais? jie ir taip buvo lengvi, ten kūrėjai darė viską, kad žaidimas būtų kinematografiškas, kad labiau malonumą žaidėjai jaustų, o ne poreikį dėti dar daugiau pastangų, kad tik įveikti bandą priešų.
tad jeigu jie ketina ir tai, kas jau buvo palyginti nesunku, o tikra atgaiva palengvinti, tai tegul tiesiog daro CG filmą, kuris atrodytų kaip tas teaseris naujas 🙂 Nes tikrai nuobodu žaisti kai per lengva, o Bge nėra vaikiškas žaidimas, nors gražus.
TeraX
Na vienintėlis sunkesnis dalykas šitam žaidime man buvo surinkti perlus kosmoso varikliui…