Reklamavimo žaidimuose kompanija Double Fusion pasirašė sutartį su THQ. Nesenai tą patį padarė ir su kita kompanija – Midway.

Pagal sutarties sąlygas, Double Fusion pateiks tris būsimus THQ žaidimus reklamos agentūroms. Kompanija nenurodė kokie žaidimai buvo pateikti Double Fusion kompanijai, tačiau tai turėtų būti sekančios kartos konsolių žaidimai, pasirodysiantys šį rudenį.

Pastaruoju metu ženkliai išaugo susidomėjimas reklamomis žaidimuose ir vis daugiau leidėjų bando įsilieti į šią sritį, taip tikėdamiesi gauti papildomų lėšų. Negana to, įvairios kompanijos taip pat domisi reklamavimusi žaidimuose, nes pasak jų, tai vienas geriausių būdų pasiekti 18-34 metų amžiaus vyrų auditoriją.

Double Fusion sukurta technologija, leidžia įgyvendinti dinamišką reklamą žaidimuose.