Kadangi tai jau ne pirmas kartas, kai jaunieji žaidimų kūrėjai kreipiasi su prašymais padėti parodyti kuriamą žaidimą, nutariau sukurti naują rubrikėlę. Kiek ji gyvens, žinoma, priklauso tik nuo Jūsų.

Idėja paprasta. Jei kuriate originalų žaidimą ir jis vertas parodymo, parodykite jį man ir trumpai papasakokite apie save ir savo projektą, o aš pasistengsiu, kad jį pamatytų dar dešimtis kita žmonių. Paprasta.

Pirmasis žaidimas apie kurį kalbam vadinasi „Sustain“. Jį kūria Svajūnas, šiame portale žinomas tokiu pat slapyvardžiu — sustain.

Kaip matysite žemiau esančiame video, aštuoniolikmetis KMUG abiturientas kloja pamatus būsimam išlikimo žaidimui. Akivaizdu, kad Svajūną įkvėpė modernių indie, craft, survival tipo žaidimų banga, tačiau erdvės šiame žanre tebėra labai (net labai) daug, o pirminė „Sustain“ idėja leidžia pafantazuoti apie koncentruotą mission based, išlikimo simuliatorių. Žodžiu nenurašykim dienos be vakaro. 

Toliau kalba pats kūrėjas:

„Žaidimą kuriu vienas savo laisvalaikiu. Kol kas kloju pamatus žaidimui, rašau kodą, ir pritaikau idėjas, kurias jam sugalvoju. Kol kas žaidime kaip ir nėra ką veikt, tik žudyt šunis ir kurti laužus. Gameplay dizaino dar nepradėjau, nes liko dar daug idėjų realizuoti. Manau gameplay bus panašus į „Dont Starve“. Pats survival žaidimo aspektas susidarys iš daug mažų tikroviškų detaliu, pvz. veikėjo kūno temperatūra bus veikiama aplinkos, bus alkio ir dehidratacijos lygiai, vietose kur bus sniego veikėjo temperatūra kris, kitaip nei miške ar dykumoje, todėl bus privaloma užsikurti laužą, kad veikėjas nemirtų. O dykumoje veikėjas greičiau dehidruos, tad dažniau reikės gerti vandenį. Vartotojo sąsaja bus minimalistinė, daugelis žaidimo aspektu bus realistiški, įvairius veiksmus reikės atlikti fiziškai (pvz. kepti mėsą), o ne per kokį nors meniu. Turiu galvoje begalę tokiu smulkmenų, kurios manau tikrai padarys šį žaidimą išskirtinį iš minios kitų survival tipo žaidimų. Žaidimą kuriu su „Unity3D“ varikliu, o visi modeliai padaryti su „Blender“. Pradėjau dirbti su „Unity“ prieš maždaug metus, tada viską mokiausi iš „Youtube“ pamokų. Pirmas rimtesnis žaidimas kurį buvau sukūręs — „Cashier Simulator 2014“ kurį padariau, nes atrodė absurdiška ir juokinga idėja žaidimui. Kurdamas tą žaidimą išmokau labai daug apie programavimo logiką, ir netgi kažkiek kodo iš jo perkėliau ir pritaikiau Sustain. Kai žaidimas bus ganėtinai patobulintas, ketinu jį pardavinėti „mokėk kiek manai jis yra vertas“ principu, tad žmonės kurie negali sau leisti mokėti už jį galės jį parsisiųsti nemokamai, o žmonės kurie norės mane paremti turės galimybę tai padaryti.“

Žiūrom video žemiau, vertinam, komentuojam, džiaugiamės ir laukiam kas iš to išaugs. Svajūnas ketina rašyti ir devblog‘ą apie paskelbs savo YT kanale.

Atsisiųsti Sustain pre-alpha.

Norintys paremti kūrėją, spaudžia čia.