2015-ųjų metų „Assassin’s Creed“ žaidimo veiksmas vyks 19-ojo amžiaus Londone, Viktorijos laikais, teigia portalas „Kotaku“ kartu pateikdamas ir pirmuosius projekto paveikslėlius.
Šiuo metu žaidimas žinomas kodiniu pavadinimu „Assassin’s Creed: Victory“ ir turėtų pasirodyti kitų metų rudenį „Xbox One“, „PlayStation 4“ ir „PC“ platformoms.
„Kotaku“ teigia, kad projekto kūrimui vadovauja Kvebeke įsikūręs „Ubisoft“ padalinys. Tai yra gerai, pasikeitimų senokai reikėjo, nes nuo pat 2007-ųjų didžiųjų projektų kūrimui daugiausia vadovaudavo „Ubisoft“ padalinys, įsikūręs Monrealyje. Šaltiniai sako, kad tai bus vienintelis serijos žaidimas, išleidžiamas kitais metais, skirtas tik dabartinės kartos konsolėms, o senosios, matyt, jau dedamos į šalį. Pasak šaltinių, žaidimas kuriamas naudojant tą patį, superine optimizacija pagarsėjusį „Anvil“ variklį.
„Ubisoft“, bet ar tu sutvarkei „Assassin’s Creed: Unity“, kad stačia galva puolei kurti naujo serijos žaidimo? A, taip, mums bus pasakyta, kad jis jau kuriamas mažiausiai kelis metus ir kad jūs pasimokėte iš savo klaidų.
34 Komentarai
dviveidis
Šaunu. Senai laukiau, kada Ac persikels į Angliją 😉
sangiz
No sh*t men, again? This is getting ridiculous:-]
Gediminas
Nu ką, laukia dar vienas projektas nuo Ubi.
Ubisoft pareiškė, kad jie nusivylę, jog žaidimo detalės nutekėjo anksčiau laiko. Kol kas daugiau informacijos jie pateikti neketina, pažadėjo, tik kad toliau taisys Assassin’s Creed: Unity bugyną. Oficialiai Victory ko gero bus anonsuotas pavasarį, kaip ir visi AC serijos žaidimai.
Frostas
Atidarė konvejeri.
djmindziulis
(u) konvejeris jau senai atidarytas 😀
APCY
Bugu ble dar nespejo sutvarkyt o jau konvejeris visu pajegumu dirba..
LiaM-
Nemaisykit: Monrealyje taiso, o del naujos dalies dirbama Kvebeke.
gedunex
jauciu testavimo triusiukas buvo Unity,kaip kad buvo trecia dalis,neabejoju kad sekanti dalis eis kaip per sviesta.
Vyaeon
kai vanga :-]
Talwar
Early access galėtų pradėt daryt.
vicka116
UPDATE (3:59pm): Ubisoft has sent a statement out to several outlets, not including Kotaku. From PCGamer:11
It is always unfortunate when internal assets, not intended for public consumption, are leaked. And, while we certainly welcome anticipation for all of our upcoming titles, we’re disappointed for our fans, and our development team, that this conceptual asset is now public. The team in our Quebec studio has been hard at work on the particular game in question for the past few years, and we’re excited to officially unveil what the studio has been working on at a later date. In the meantime, our number one priority is enhancing the experience of Assassin’s Creed Unity for players.
cryska
na londonas atrodo graziai:)
WMD
bet kiek kartu Ubi gali gauti pass’a vien del sito pasiaiskinimo? „mes cia pirma karta taip darom, tai atleiskite mums, sekantis bus geresnis“ AC3 – pirma karta ejo ant naujo variklio; Watch Dogs – naujas IP, atskleisiantis visus navarotus ateityje; AC: Unity – pirma karta ejo tik naujos kartos konsolems/PC. kiek kartu jiems galim atleisti ir sakyti kad sekanti karta bus geriau?
LiaM-
Ziurint i zaidimus su tokiu mastymu – nekas. Esi pasirikes kvaila mastyma, o dar pc apkabines kuris kreivina suvokima apie zaidimu verte. Nekas.
Ziurint is tavo puses, nu ir kas pasikeis jeigu kurejams neatleisi klaidas? Vistiek sedesi ir bumbesi, bet niekas nuo to nepasikeis.
WMD
(u) o kiek kartu galima atleist ir toliau pildyti ju pinigines po 60 baksu uz kiekviena fail’a? tris? keturis? desimt?
su tokiu mastymu – ne kas..
LiaM-
(u) Man svarbu zaidimas, uz zaidima moku. Jeigu man jis patinka, o apie musu senoves istorinem praeitim, zaidimu kaip AC nera. Kaip atkurtos aplinkos, maza to yra siuzetas, yra veikejai, zaidimas atrodo turtingai. Tikrai noriu toki kolekcijoj, nes kito tokio nerasi, nes nera pasiulos.
Su bumbejimu tau tikrai ne kas, daug praleidi, kaip ir patirti. Maziau glausk pc po pazasties, nes visu pirma ir as bumbeciau apie zaidimus jeigu buciau tavo pasirinktoj pusej.
moliuskas
Liam sapaliones skaityti yra liudna, vyriukai. kazkaip atrodo kad numete ji ant galvos kai mazas buvo, nes mastymas nuo to laiko nepasikeites. jam bl yra geriau moket daugiau pinigu negu maziau, jam bl geriau zaisti maziau ir sudinu zaidimu ant ps4 negu daugiau geresniu ant pc, jam bl px kad kurejai juokiasi is koncoliniu botu jau metu metus, leisdami ta pati perdirbta suda metai, is metu, is metu :-] nu grynai – standartas koncolinio zombio-maniako, kuriam rankytes is siknytes isauge, taigi nesugeba pasistatyt savo kompo, ir kuriam biski su galvyte negerai kad perka aparata su nuliu zaidimu ir 20FPS vidutiniu frames rate :-]
WMD
@Liam
what? 😀 tu rimtu veidu sakai tokius dalykus kaip kad „yra siuzetas“ ir „zaidimas turtingas“? 😀 omg.. gerai, eilini karta pointinu tavo fail’us:
• siuzetas – jo? 😀 ta prasme, net juokas neima mineti sito zaidimo siuzeta. tragikomedija, nesugebanti naudoti unikalaus ir idomaus istorinio laikotarpio. nuvalkiota „kersto“ istorija su nuliu konteksto, is esmes recycled AC2
• veikejai – mhm, irgi ispudingi. Ubis gavo feedbacka po Connor’o, kad reikia daryt charizmatiskus veikejus. ju „charizmos“ apibrezimas yra mazdaug – „padarykim protagonista, identiska Ezio“. ir taip mes turejom Edward Kenway, ir dbr Arno, a.k.a. nevykusius Ezio klonus. ir dar – gali bent viena veikeja is supporting cast’o ivardint? labai ispudingi ir isimenantys? nejuokink
• zaidimas turtingas? patinka penkiolika skirtingu rusiu skryniu rinkt, kuriu puse yra po atskiry paywall’u?
• jau neklabant apie geimplejaus defektus. vakar tokia situacija apturejau – slepiuosi uz medzio restricted zonoj. priesas mane pamato kazkaip, per siena ir per medi. bet AI sistema nuostabi – jie dar puse minutes galvoja, ar mane pulti. as per ta laika prasoku pro medi ir nukertu viena priesa. tada pamatau kita netoliese, virs atbrailos. galvoju uzbegsiu ir nukirsiu. BET… ubi nuostabi parkouro sistema paveda eilini syki, nes prie prieso mat yra dar koks tai stalas, tai Arno gudriai uzsoka ant jo pries nukepdamas priesa (because why not?). kyla aliarmas ir as stoju i eiline nuobodzia kova su 10 zandaru, nes matomai zaidime apie assassinus kuo daugiau combat – tuo geriau. viename dvieju minuciu epizode patyriau visus geimplejaus defektus – stealth, AI, parkouro ir combato. elementariai – zaidimas yra mechaniskai pasenes ir jam ZUTBUT reikia permainu. blin, is esmes geimplejaus principai nepasikeite nuo septyniu metu senumo pirmos dalies!
WMD
kazkaip toks jausmas, kad tu nesi zaides kokybisku zaidimu, jei jau tenka garbinti redeeming qualities neturincia Unity. kazkaip paprasta turetu buti: zaidei GTA5 – zinai kas yra geri veikejai; zaidei Bioshocka – zinai kas yra geras siuzetas; zaidei Shadow of Mordor – zinai kaip turi atrodyti ir jaustis sita combat sistema. bet su tavim niekas matyt nera paprasta 🙂
jth
nebloga vieta sugalvoja aišku lieva kad taip anksti leaked 😀 galėjo bent sausio mėnesi. tik idomu kada išeina dead kings dlc 😀 😀 😀 😀