Tinklapis „IGN“ publikavo filmuką, kuriame „Assassin’s Creed“ kūrėjai pažvelgia į praeityje padarytas klaidas bei pasakoja apie tai, jog neketinama jų kartoti naujojoje serijos dalyje „Assassin’s Creed: Syndicate“.
Didžiausią šurmulį sukėlė pernai pasirodęs „Assassin’s Creed: Unity“ — tokia klaidų, glitch’ų, nulūžimų gausa galėjo pasigirti retas žaidimas. Kai kurios klaidos tikras juodasis humoras — nesuprasi ar čia juoktis ar čia verkti.
Po tokios nesėkmės „Ubisoft“ nusprendė nutraukti „Season Pass“ pardavimus, o visiems jį įsigijusiems, pasiūlė pasiimti vieną iš siūlomų žaidimų nemokamai kaip kompensaciją už patirtus vargus. Poelgis gražus, bet reputacija jau vistiek sutepta. Kas padėtų ją atitaisyti? Serijos vardo vertas žaidimas, tačiau po „Unity“ fiasko žaidėjai kol kas labai atsargiai žiūri į „Assassin’s Creed: Syndicate“ ir nededa į projektą pernelyg daug vilčių.
5 Komentarai
gedunex
Unity butu buves labai geras zaidimas bet supjove visiskai tai kad buvo techniskai labai netvarkingas.butu atideja bent jau pusei metu.patys prisidirbo.
Fooxas
Jei jau tikrai norėtų nekartoti klaidų, tai žaidimą paprasčiausiai atšauktų.
labasrytas93
Unity yra geras zaidimas tiems, kas turi naujus IR galingus kompiuterius.
Is esmes Unity grafika low tuo high labai mazai skiriasi, kaip ir fps. Pvz.:
Seseliai: low nuo high seseliu is esmes nesiskiria visai. Siek tiek maziau daiktu gauna seselius, fps is esmes toks pat.
Effect detail: velgi, zole siek tiek toliau renderinama, lempos ir panasios smulkmenos. Skirtumas gal 2fps.
Unity grynai truko tikro „Low“ nustatymo. Nes is esmes jei unity nesa 60fps ant low, tai nes vos ne 60fps ir ant high. Tuo tarpu Rogue gyre del jo optimizacijos, nors jo max nustatymai atrodo prasciau nei maziausi unity.
WMD
(u) bullcrap, as turiu nauja ir galinga kompiuteri, bet patirtis is technines puses vis tiek buvo gaidys, o ne patirtis. taip, zaidimas ejo gana smoothly ~60fps 1440p ant ultros (ir 2x MSAA man regis), taciau problemu buvo apstu:
• nesveikas teksturu pop-in
• nesveikas seseliu flickerinimas
• characteriu / objektu glitchai
be to, gal laikas pamirsti vertinti zaidima vien is technines puses? net jei tai butu stebuklingai suoptimizuotas zaidimas, jis vis tiek butu smarkiai sub-par Assassin’s Creedas. jauciu Revelations net geresnis buvo! o siaip – stealthas suluzes, combatas toks pat sluggish kaip visad, parkouras glitchy, istorija niekalas, pacingas siaubingas, ivairoves nulis. smarkus zingsnis atgal serijai. sitas tures but belenkaip geras, kad ta kartu skoni panakintu. o gal serija ir visai doomed, an pagyvensim – pamatysim
labasrytas93
Su paskutiniais patchais visa sita istaise. O PCSS seseliai kaip ir visada be bugu buvo. Gal cia man taip pasiseke.