„EA“ pranešė, jog žaidimas „Army of Two“ nepasirodys šių metų lapkričio mėnesį, kaip buvo planuota anksčiau, o savo debiutą žaidimų pasaulyje išvys tik kitų metų pradžioje.

„Army of Two yra potencialus kompanijos žaidimas, kuris ateityje galėtų tapti išliekančia frančize, todėl labai svarbu pirmąjį žaidimą padaryti gerai“, – kalbėjo „EA Games“ vadovas Frank Gibeau.

Kompanijos teigimu, jai reikia papildomo laiko kad galėtų patobulinti bendradarbiavimo režimą, kuris yra ruošiamas „Xbox 360“ ir „PlayStation 3“ konsolėms.

Na, o kai kurių analitikų nuomone, ši frančizė yra labai svarbi „EA“ kompanijai, jeigu ji nori padaryti ją ilgalaikę. Jų teigimu, „EA“ galėtų uždirbti iš šio žaidimo apie 54 milijonus dolerių per savo trečiąjį fiskalinių metų ketvirtį.

Minėtasis bendradarbiavimo režimas yra esminis dalykas visame „Army of Two“ žaidime, kadangi jame mums teks imtis samdomo kareivio vaidmens ir kartu su kitu porininku atlikinėti gaunamas užduotis. Visa esmė yra tai, jog daugelį galvosūkių bus galima išspręsti tik savo partnerio pagalba.

Šiame žaidime taipogi bus pilnai išnaudota „Aggro“ funkcija, panaši į tą, matytą įvairiuose tinkliniuose vaidmenų žaidimuose, kai vienas iš veikėjų pritraukia visą priešininkų dėmesį, o tuo tarpu kitas gali atlikti tam tikras užduotis.