„Silent Hill“ žaidimai visuomet pasižymėjo lanksčiu sudėtingumo lygiu, o pradedant 2001-aisiais „PlayStation 2“ konsolėje debiutavusiu „Silent Hill 2“ net leisdavo žaidėjams atskirai pasirinkti kovų ir galvosūkių sudėtingumo lygį, tačiau dar labiau jame būtų pagelbėjęs ekrano kampe nuolatos rodomas mini-žemėlapis bei galimybė išsisaugoti progresą bet kur ir bet kada.

Pasirodo, tai buvo galima daryti visada.

Socialinio tinklo „Twitter“ vartotojas punk7890 paskelbė atradęs šias funkcijas aktyvuojančius „Silent Hill 2“ kodus ir pasidalinęs jais puslapyje „The Cutting Room Floor“.

Išsisaugojimą bet kur galima aktyvuoti iš karto, o štai prieš įjungiant mini-žemėlapį žaidimą reikia būti įveikus bent kelis kartus. Mini-žemėlapio kodas  aktyvuojasi tik po humoristinės, vadinamosios „šuns pabaigos“, geriausiu atveju pasiekiamos žaidžiant antrą kartą.

Kam šie kodai buvo originaliai sukurti, – testuotojams, žiniasklaidos atstovams, – galima tik spekuliuoti, tačiau jie nuo pat pradžių buvo prieinami „PlayStation 2“ versijoje.