Norint atvaizduoti žaidimus „PlayStation 4“ lygio grafika 4K rezoliucija ir 30 kadrų per sekundę dažniu reikalinga bent 7,4 TFLOPS siekianti skaičiuojamoji galia, žurnalui „Edge“ sakė mikroschemų gamintojos AMD, kurios vaizdo procesoriai naudojami „Sony“ ir „Microsoft“ konsolėse, žaidimų inžinerijos komandos narys Timothy Lottes, atsakingas už vaizdo procesorius, jų tvarkykles bei ryšius su žaidimų kūrėjais.

„Kalbant labai paprastai, 4K raiška turi keturis kartus daugiau pikselių negu 1080p, bet „PlayStation 4 Pro“ neturi keturis kartus daugiau galios už „PlayStation 4“, – tame pačiame straipsnyje cituojamas vyriausiasis „Codemasters“ kuriamo lenktynių žaidimo „Onrush“ grafikos programuotojas Oli Wright.

Kaip pabrėžia AMD atstovas, skaičiuojamoji galia dar ne viskas, daug ką lemia ir tokie techniniai parametrai kaip atminties pralaidumas, tačiau, jo teigimu, teorinė dabartinės kartos platformų galia atskleidžia, kaip jos pasiruošusios 4K rezoliucijos žaidimams:

„PlayStation 4“: 1,8 TFLOPS

„PlayStation 4 Pro“: 4,2 TFLOPS

„Xbox One“:  1,3 TFLOPS

„Xbox One S“: 1,4 TFLOPS

„Xbox One X“: 6 TFLOPS

Panašius skaičius – 8 teraflopus 4K žaidimams – anksčiau „Eurogamer“ minėjo ir pats „PlayStation 4“ architektas Mark Cerny.

Ir iš tiesų, „PlayStation 4 Pro“ natūralia 4K raiška atvaizduoja anaiptol ne kiekvieną „PlayStation 4“ žaidimą. Dažnai didesnės raiškos efektui išgauti pasitelkiamas vadinamasis šachmatinis vaizdo apdorojimas. 

Jis nesvetimas ir daug galingesnei „Xbox One X“ konsolei. Tokiu būdu joje dirbtine 4K raiška bus atkuriama itin laukiama trečio asmens tinklo šaudyklė „Anthem“. Vis dėlto gerokai didesnė dalis „Xbox One“ žaidimų joje atvaizduojama tikra 4K raiška.

Šiuo metu 7,4 TLFLOPS skaičiuojama galia pasižymi aukštos klasės vaizdo plokštės pradedant „AMD RX Vega 56“  ir „Nvidia GeForce GTX 1070 Ti“.