AION — The Tower of Eternity buvo vienintelis MMO kuriam skyriau dėmesio. Kadangi tai tekstas iš GC08 leisiu sau truputi nukrypti nuo temos ir pasiaiškinti, kodėl AION buvo vienintelis. Iš esmės šiuo metu pasaulis labai laukia naujienų iš WOW ir Warhammer frontų. Abu šie žaidimai buvo parodoje, abu juos buvo galima išmėginti. Warhammer atveju to nedariau dėl laiko stokos, nes labai būtų sunku ką nors papasakoti apie žaidimą pažaidus jį keliolika minučių. Beto žaidimui buvo paruoštos vokiškos versijos, o aš vokiškai nė bum, bum. WOW: Wrath of the Lich King atvejis dar paprastesnis. Dalyvauju betoje, tad paprasčiausiai buvo gaila laiko trintis žmonėmis pergrūstame Blizzard stende. Visai netrukus games.lt pasirodys koncentruota šio žaidimo apžvalga remiantis įspūdžiais iš beta testo. Nekantriausi gali peržiūrėti juodraščius (1,2,3,4,5,6,7).
O štai AION iš esmės pasirodė kaip labai džiugi žinia. Aš, kaip ir didesnė dalis Europos ar JAV žaidėjų esu kur kas palankesnis vakarietiškiems MMO, nei tiems kurie sukuriami rytuose. Žinia, kad rytuose ir vakaruose sukurti MMO skiriasi kaip diena ir naktis ir būtent šie skirtumai nulemia tai, kad žaidėjas nuolat kažko atsisako. Rytietiškiems MMO būdinga ypatingai grakšti ir išraiškinga grafika, tuo tarpu vakarietiški pasižymi stipria istorija, artimu ir suprantamu žaidimo pasauliu. Beto, dauguma rytietiškų MMO kuriuos teko šiek tiek mėginti pasižymi ypač nemalonia savybe t.y. mažai įvairovės, daug buko žudymo. AION kuriamas kaip tiltas tarp rytų ir vakarų. Kūrėjai žada stiprią, kvestais paremtą istoriją, nuoseklų pasaulio aprašą, intriguojančias PvPvE kovas ir nuostabią grafiką. Bet apie viską iš eilės.
Žaidimą mums pristatęs NCSoft atstovas pradėjo nuo jo nuomone esminio žaidimo momento — priešistorės ir dabartinės pasaulio santvarkos. Žaidimo veiksmas vyks Atrėjoje, pasaulyje kuri prieš tūkstančius metų sukūrė Aion‘ai, dieviškoji žaidimo visatos rasė. Atrėjoje buvo apgyvendintos dvejos rasės, taikūs Žmonės ir bebaimiai Drakenai. Drakenai buvo sukurti kaip Atrėjos sargai tačiau netrukus penki iš jų sukilo ir pasivadinę Drakonų valdovais mikliai pavergė likusius Drakenus savo valiai. Taip susiformavo nauja, brutali ir grėsminga tauta, vėliau pavadinta Balaurais. Ilgainiui Aion‘ai sukūrė atsaką šiai jėgai, 12 Empyrėjos valdovų kurie mikliai atrėmė Balauru atakas ir apsaugojo Amžinybės Bokštą. Tačiau pats karas užsitęsė ir ganėtinai ilgam laikui. Jis vyko ištisą tūkstantmetį, tad nusikamavę Aion‘ai pasiūlė Drakenams derėtis. Derybos įvyko ir nors iki šiol nėra žinoma kas įvyko pačioje derybų salėje, jų metu buvo sunaikintas amžinybės bokštas. Vėliau šis reiškinis gavo Epinio Kataklizmo pavadinimą, mat sprogimo metu visa Atrėja plyšo į dvi dalis.
Po sprogimo Atrėjoje susiformavo du pasauliai o juose išgyvenę žmonės netrukus ėmė keistis. Apatinėje pasaulio dalyje, nuolat lepinamoje puikaus klimato ir šviesos, susikūrė Elijos rasė. Dėl savo gyvenimo sąlygų šie žmonės tapo ypač šviesūs, jų oda itin švelni ir spindinti. Nenuostabu, kad ilgainiui jie ėmė jaustis taip lyg jie būtų Aion‘ų išrinktieji ir palaimintieji. Tuo tarpu viršutinė pasaulio dalis paskendo absoliučioje tamsoje. To pasekoje ten gyvenančių žmonų oda ėmė pilkėti, tapo šiurkšti, ilgainiui jie net užsiaugino šiurpą varančias naguotas kojas, padedančias jiems išgyventi ypač nepalankiomis viršutinio pasaulio sąlygomis. Ši tauta pavadino save Asmodėjais. Laikas bėgo, abi tautos gyveno savo pasaulio dalyje o jų lyderiai nuolat žarstė anglis į ir taip karštą neapykantos ugnį. Tiek Elijos, tiek Asmodėjai kaltino vieni kitus dėl įvykusio kataklizmo. Kuo daugiau laiko prabėgo, tuo labiau užmarštin grimzdo tikrosios jo priežastys, tuo ryškesnė darėsi abipusė neapykanta. Tuo metu kai mes pradėsime žaidimą, Atrėjoje ims varstytis paslaptingi portalai gabenantys Asmodėjus pas Elijos ir atvirkščiai. Akivaizdu, kad vien dėl šių portalų Atrėja vėl nugrims į konfliktų ir kruvinų susirėmimų laikus. Tačiau tai dar ne viskas. Žmonės buvo įsitikinę, kad Balaurai buvo visiškai išnaikinti Epinio Kataklizmo metu, tačiau dabar aiškėja, kad nemenkos jų pajėgos išliko įkalintos centre tarp abiejų pasaulių.
Kalbėdamas apie kurį kitą NCSoft žaidimą, greičiausiai apsieičiau ir be šio įvado, tačiau AION atveju jis būtinas. Kodėl? Nes iš esmės ši priešistorė smarkiai įtakoja žaidimo pasaulį, žaidimo eigą ir mūsų vaidmenį žaidime.
Visų pirma žaidimo pasaulis. Grubiai kalbant jį galėtume sulyginti su WOW. Dvi milžiniškos ir patikimai atskirtos teritorijos žaidėjams garantuos palankią atmosferą kvestų vykdymui. Pasibaigus prezentacijai tiesiai šviesiai paklausiau ar tų kvestų užteks personažo vystymui. Atsakymas buvo teigiamas, nors iš karto po to NCSoft atstovai pridūrė, kad personažo progresija ir jo sąsajos su užduočių vykdymu vis dar testuojamos. Bet kuriuo atveju žaidimo kūrėjai stengiasi pateikti vientisą ir nuoseklią, užduotimis pagrystą istoriją kurią sekdamas žaidėjas ne tik pasieks naujus lygius, bet ir atrakins naujus gebėjimus. Tarp jų ir gebėjimą skristi.
Pasaulio istorija taip pat įtakos ir žaidėjų tarpusavio santykius. Dauguma žaidėjų puikiai suvoks, kad karas tarp Elijos ir Asmodėjų yra daugiau ar mažiau beprasmis, tačiau pati politinė pasaulio situacija nuolat kaitins kraują ir provokuos žaidėjus kautynėms.
Žaidėjų kovos žaidime žada nemenką intrigą dėl dviejų aspektų. Pirma. Žaidime bus toleruojamas gatvinis PvP, t.y. vienos pusės žaidėjas galės pulti kitos pusės žaidėją, bet kurio susidūrimo metu. Tačiau šioje vietoje reikia prisiminti, kad abiejų pusių žaidėjai bus įkalinti savame žemyne. Įdomu tai, kad kelionės iš vieno žemyno į kitą bus įmanomos tik per mistiškai atsiveriančius portalus. Portalai atsivers visiškai atsitiktine tvarka ir atstitiktinėse vietose, tad surinkti grupę žmonių ir laukti portalo atsivėrimo nepavyks. Tiksliau tai būtų tuščias laiko švaistymas. Portalu persikėlęs ir kitoje pasaulio pusėje žuvęs žaidėjas atgimti galės tik savo pusėje. Tokiu būdu žaidimo kūrėjai tikisi pasiūlyti mums intensyvią ir, tam tikra prasme, veiksmų laisvės neribojančią gatvinių PvP kovų sistemą, kurioje pasalūnų tykančių silpnesnių žaidėjų (ganker) problema bus bent jau dalinai išspręsta. Jei visas mechanizmas bus susktas taip, kaip buvo pasakojama parodoje, manau turėsime visai patrauklų ir azartišką žaidimą.
Antras labai svarbus PvP elementas yra labiau taktinio pobūdžio. Masinės PvPvE kovos vyks galutinėje žaidimo fazėje (end game) kurioje abiejų pusių žaidėjai šturmuos „The Abyss“ teritorijas. Tai pasaulio centras kuriame be jokios tvarkos skrajoja Atrėjos nuolaužos ir savo jėgas kaupia Balaurai. Žaidėjai į šias teritorijas keliaus tiek dėl masinių PvP kovų, tiek dėl specifinių užduočių skirtų žaidėjų grupėms. Esmė tame, kad šioje erdvėje, norėdami keliauti, dažnai naudosimės skrydžio galimybėmis. Skrydis pats savaime labai smarkiai įtakos vieną iš kovai reikalingų resursų (jei teisingai supratau tai bus Stamina). Esmė tame, kad skrydžio laikas, turės tiesioginės įtakos personažo gebėjimui kautis, tad kūrėjai žada užkrauti žaidėjus sunkia strateginio planavimo našta. Pasak kūrėjų, žaisdami mes nuolat turėsime spręsti kiek energijos verta išnaudoti skrydžiui į patogesnę poziciją, o kiek jos pataupyti kovai. Be jokios abejonės negalima pamiršti ir fakto, kad The Abyss teritorijoje skraidys visi. Ir skraidydami jie galės atakuoti taip pat efektyviai, kaip ir būdami ant žemės, tad PvP kovos žada būti labai inirtingos tuo atžvilgiu, kad žaisdamas niekada negalėsi nuspėti iš kur ir kokios laukti atakos.
Prezentacijos metu stebėjome kaip NCSoft atstovai atlieka keletą užduočių. Jos tikrai nustebino, mat jų turinys buvo keistas. Keistas tą prasme, kad stebėjome MMO iš rytų, o kvesto metu nereikėjo užmušti 165423 šernų. Užduotys labiau priminė WOW, reikėjo maskuotis, kažkur brautis, kažką pergdurauti. Paklausti ar visi kvestai bus tokie, kūrėjai tik šyptelėjo ir pažadėjo plačią užduočių tipų įvairovę.
Kas liečia pačios kovos žaidime tai vėlgi nustebino ganėtinai inovatyvus požiūris. Šiaip labiausiai užstrigo du dalykai. Talentų sistema kurią sutinkame kone kiekviename MMO žaidime čia pavirto į kombo sistemą. Personažas taip pat turės galimybę išmokti vieną kitą kitos klasės užkeikimą. Kiek plačiau apie abu šiuos dalykus.
Nors patys kūrėjai ir nepavadino to ką parodė talentais, naujoji kombo sistema būtent juos ir primena. Visai gali būti, kad šalia šios sistemos, turėsime ir tradicinius talentų medžius, bet kol kas nesigilinkime į tai.
Taigi. Kiekvienos klasės atstovas žaidimo pradžioje turės ribotą smūgių arsenalą ir kildamas lygiais galės pildyti Kombo grandinių medžius. Iš pažiūros jie atrodo kaip standartiniai talentų medžiai tik, kad jų išdėstymas ne iš viršaus į apačią, o iš kairės į dešinę. Kiekvienas šio medžio laukelis atrakina naują smūgį į kombo grandinę kurią atakuodamas galės sukurti žaidėjas. Pavyzdžiui, jei laviname kovos kardais medį iš pradžių galėsim atlikti tik paprastą smūgį. Investavę taškų į kombo medžius po sėkmingos atakos galėsime pratęsti ja kita, gerokai galingesne ataka. Vis dėlto, šie medžiai vadinami kombo medžiais ne be reikalo. Esmė tame, kad atrakinę kokį 6 smūgį grandinėje, ataką vistiek pradėsim nuo pirmo smūgio. Sėkmės atveju vartotojo sąsajoje aktyvuosis užkeikimai kuriuos galime iškarto panaudoti, jei spėjame juos aktyvuoti ir atakos sėkmingos, atrakiname sekančius smūgius grandinėje ir taip iki galo. Tikėtina, kad ši kovos mechanika šiek tiek užaštrins kampus. Iš pažiūros kovos valdymas žaidime visiškai standartinis ir paprastas, tad naujokai turėtų nepatirti didesnio diskomforto atlikdami užduotis savo pasaulio pusėje. Tačiau visai tikėtina, kad protingas taktinis manipuliavimas kombinacijomis, labiau patyrusiems žaidėjams leis siekti meistriškumo.
Kalbant apie galimybę įvaldyti kitos klasės užkeikimus, tai irgi labai įdomus sprendimas. Juos išmokti galėsime manipuliuodami tam tikrais kristalais, kurie bus randami žaidimo pasaulyje. Esmė tame, kad tam tikras jų junginys leis mums naudotis konkrečiu, konkretaus lygio užkeikimu, tol kol būsime jį pasirinkę. Reikalui esant galima jo atsisakyti ir vietoj jo įsidėti kitą, ar tokį patį, bet jau aukštesnio lygio užkeikimą. Žaidėjui tai atveria puikias galimybes turėti kozerinį judesiuką rankovėje. Žinia, kad PvP kovose paprastai žinomos visos oponuojančios klasės silpnybės, kuriomis pasinaudoję mes jei ir nenugalim priešo, tai daugeliu atveju bent jau sėkmingai nuo jų pabėgam. Kaži kaip sureaguotume žaisdami WOW, jei atsitraukimo metu oponuojantis karys pribaigtu mus Ugnies kamuoliu? Tas pats beje galioja ir gaudant bėgančius. Kūrėjai apskritai žada, kad ši sistema leis žaidėjams sukčiauti ir pradedant kovą apgauti oponentą, apsimetant neva esi kažkokios tai kitos klasės atstovas, ir taip sujaukiant jo strategiją. Skamba įdomiai, tačiau dėl pastarosios savybės turiu šiokių tokių abejonių. Bet kuriuo atveju ir dabar jau aikivaizdu, kad jei ir nebus naudinga, ši sistema galės būti panaudota pasilinksminimams ar žaidimui vaidmenimis.
Beje kas liečia pasilinksminimus, kūrėjai taip pat pažadėjo ir galimybę keisti personažo formą. Jei teisingai supratom, pasaulyje bus krūvos dirbtinio intelekto valdomų personažų, kurie tam tikros užduoties vardan, ar šiaip sau, galės paversti mus kokiu nors gyvūnu.
Gaila, kad po prezentacijos turėjom labai mažai laiko klausimams ir didesnę jo dalį praleidom tikslindamiesi portalų veikimo principą bei diskutuodami apie personažo vystymą. Daug ko paklausti nespėjau. Pavyzdžiui apie grafiką. Iš pažiūros AION siaubingai gražus žaidimas (varomas Crytek varikliuko), tačiau akimirką pasirodė, kad jis serga Lineage ligomis. Montsrai elgiasi vangiai, retai kada kreipia dėmesį į personažą, o ir šiaip atrodytų, kad jie miega. Tiesa demonstracijai buvo pasirinktas gerokai aukštesnio lygio personažas, tad aggro sistema galėjo neveikti ir dėl to, tačiau judesio ekrane trūkumas vistiek kelia nerimą.
Reziumuojant tai, ką spėjome išvysti per 20 minučių ir išsiklausinėti per dar penkias reiktų pridurti, kad kol kas AION išties atrodo neblogai. Panašu, kad kūrėjai labai aiškiai suvokia savo tikslus ir tiltas tarp rytietiško ir vakarietiško MMO bus pastatytas. Nežinia, kiek jis bus tvirtas, bet be menkiausių abejonių aš laukiu žaidimo šio žaidimo pasirodymo ir visiškai rimtai ketinu jį išmėginti. Bent jau mano gyvenime tai pirmas NCSoft žaidimas apie kurį aš turiu išankstinę, tvirtą ir palankią nuomonę.
P.S. Nieko nerašiau apie tai kokios galimybės atsiveria kuriant personažą žaidime. Kūrėjai labai didžiuojasi tuo ką jiems pavyko pasiekti, tad šioje vietoje geriau jau 1 filmukas nei 1000 žodžių.
Antras filmukas pristato Asmodėjus, o trečiasis skirtas PVP dvikovų į kurias įsivelia ir Drakenai paversdami jas PvPvE dvikovomis, pristatymas.
78 Komentarai
kefyraz
Hah, vos perskaites temos pavadinima jau zinojau, kad cia sedes FanTaz ir skleis savo erezijas aukstindamas WoW ir menkindamas L2.
Na, jei i tema tai viskas atrodo puikiai, belieka tik issiaiskinti kaip sis dalykas bendraus su mano hardware’u.
Itraukiam i sarasiuka po Runes of Magic. 🙂
Oh, katik paziurejau pirmaji fimuka O.o. Yeaaaha, pagaliau turesiu unique snukuti.
MentaL
Lineage2 lošiau nuo betos pradžios iki praeitų metų… Pats žaidimas yra puikus mmorpg pavizdys, bet NCsoft supporto nebuvimas vakariečiams sugadino visą žaidimą, daugiau nei puse serverio naudoja botus, priviso farmeriu, ncsoft buvo nusispjaut and žaidėjų skundų ir ekonomika tiesiog žlugo.
Reikia tikėtis, kad NCsoft pasimokys iš klaidų ir AION skirs daugiau dėmesio, vistik brangiai jiems šis žaidimas tūrėjo išeit, tūrėtų neleist greitai ir mirt.
Dėl WoW tai kažkur pusmetį žaidžiau, bet visiškai neužkabintas likau… Gal dėlto, kad pražaidęs vidus geriausius MMO rinkoje, pradedant L1 ar DragonRaja(best ever) baigiant Eve, L2,wow ir t.t ir pnš, dar neteko būti tokioje prastoje community. Bendrauti pavyko tik su tikrai pažystamais, nes didžioji masė online arba retarded, arba mažamečiai amerikoniukai ir sutikti normalų žmogų buvo sunkoka.
AION kolkas panašesnis į community game su gana didelė RPG doze.
Bandyti šį žaidimą tai tikrai bandysiu, o ar užkabins(kas atrodo labai tikėtina) žiūrėt reikia kai bus žaidimas.
Naujo AK tik trūksta, nes dabar tik minimum reikalavimus tempčiau. Nesitikėjau iš MMO tokių grafikų. :N
TRAJANAS
Na bet kokiu atveju niekaip nesutiksiu su tavim kad L2 yra kas veikt be grind,ten jei ir yra kas veikt be grind tai pasiruosimas paciam grind, daiktu depirkimas pardavimas, ir cia nera joks l2 stebuklas ta jo ekonomika.Visi mmo ja turi turi ir wow! O wow palost patinka vien del juose esantsiu idomiu questu. O kokie questai l2? Yra panasiu l2 ir wow questu. Bet va wow zymiai yvairesni, ir juos bedarant pamirsti apie ta lvl. Darai darai isgyveni ne viena yviki ir ziuri jau pora lvl up. Va jei sitam AION bus idomus questai tai tikrai pabandysiu as ji, bet nelabai tikiu suo dalyku…Is viso vaizdo jis man labai primena l2. Net ten per filmuka matosi solshotai bliksintis.Dar patiko tame AION kad ten world pvp kaskiek neblogas nusimato. Bet vel jei ten reiks kankintis kaip l2 metus kad pajustum visa zaidimo grozi , nemanau kad kas jis zais.
O del wow tai jis nebera toks geras kaip kad buvo pries TBC , gaila wow nebera world pvp, nebeverda ten toks gyvenimas…Ji losia zmones kurie mate wow pradzia ir kaip ir ilgisi patirtu ispudziu, kiti ji losia vien del to kad yra reklamos aukos.Dar joks MMO neturi tokios reklamos kaip wow!
Patarejas
abejoju šio mmo sėkme
MentaL
argumentuok :N
TeraX
Dabar garantuotai minusų susilauksiu, bet nors savo nuomonę išrėšiu:
Man AION panašus į eilinį Rytų MMO. Pažiūrėkit į CABAL. Tai, kad lvl kėlimas neparemtas questais nieko nereiškia. WASD jame buvo sukurtas kaip pagalbinis valdymas- kovoje juo naudotis normaliai- neįmanoma. Nepaisant questų be grindinimo neapsieinama- tas skillų kėlimas daužant užknisa. Be to visi rytų MMO turi tą savybę, kad jei netyčia (arba nežinodamas) paspausi ne tą mygtuką, gali būti, kad savo char nepataisomai sugadinsi ir būsi silpnas. Tie negrįžtami pasirinkimai baisiai gadina reikalą. WoW talentų sistema man daug labiau prie širdies. Dar didelis visų šitų MMO minusas šabloniškumas. Esu matęs krūvas Rytų MMO kurie nukopijuoti vienas nuo kito. Pažiūrėkit vien į tuos pačius CABAL ir Silkroad, dėl kurių išprotėję visi Lietuvos dvylikamečiai. Ir CABAL ir SRO UI nukopijuotas nuo WoW. CABAL rest, nukopijuotas nuo WoW. Apie 90 % CABAL monstrų man kažkur jau matyti (turbūt SRO, 9D ir L2). SRO castle siege irgi mados reikalas. Visi kopijuoja kosmetines smulkmenas iš kitų žaidimų, kad visi galvotų- jei screen panašūs tai ir žaidimas toks pat geras (blogas?). Tačiau nei vienas rytų MMO nesugebėjo nukopijuoti iš WoW NIEKO, dėl ko jį žaidžia tiek žaidėjų.
Žinau, kad tekstas nerišlus ir kad tuoj prisirinksiu SRO žaidėjų minusų, bet gal pasiseks ir prieš mane užminusuojant kas nors spės perskaityti… |-|
Aventura
(u)nemanau, kad kas minusuos… bet supranti, CABAL SRO yra beveik nemokami zaidimai. na juos galima zaisti visai nemokamai, tik galima ten dasipirkti, kazka (tiksliai nzn ka). Kad jie nemokami, del to ir yra sabloniski. Kas tau uz dyka pazers inovaciju? Visi nemokami MMO, yra praktiskai L2 kopijos blogaja prasme. Del to ir susidaro toks ispudis bendrai apie Azijos MMO vien del to, jog daugelis gaili moketi pinigus, uz gera daigta. Todel nelabai suprantu, kodel lyginami mokami ir nemokami MMO, kai ju kokybe tokia skirtinga.
fiscof1
kazkokia „neartojiska“ apzvalga….
FanTaz
gryna tiesa, tokie MMORPG kaip , teisiog triuskina sena MMOrpg standarta, panasiai kaip wow savu laiku triuskino tuometini.
Aventura
lol
taiptikrai
Fantai sitas zaidimas turejo iseiti dar 2003m, prie jo dirba maza grupe zmoniu, kurie daug sneka, bet realiai nieko neparodo. Kiekvienais metais zada jog iseis, o net neturi pasirase sutarties su leidejais. Niekas nera mates tikru gameplay filmuku, jie net neleidzia visokiems zaidimu zurnalams paziuret ka sukure. Vercia pamastyti ar isvis kaip mmo egzistuoja zaidimas .
Stump
Sutinku. Zinau si zaidima. Prie sio zaidimo dirba tikrai maza grupe zmoniu ir kas sunkina jiems darba, tai jog patys savo varikliuka grafikos kure. Apskritai, pats zaidimas buvo labai daug kartu tiesiog is esmes perdarytas ir kolkas nesimato galo kada ji galiausiai sukurs.
As pats tiesa sakant turejau omeny si zaidima:
Unreal 3 varikliukas, First Person View, full-loot, free pvp, warfare sistema, kurioje gilda gales statyti savo miestus (miestiecius sudatys patys zmones), plestis, kariauti ir griauti kitu gildu miestus, nu krc, visas karas.
Dalyvavo jie GC ir po biski idomios naujos informacijos isgirstam forumuose.
Taigi, dziaukis Aion’e kol gali… 🙂
FanTaz
On June 30, 2008, Aventurine confirmed they have signed with Greek company AudioVisual Enterprises to distribute Darkfall in Europe. [32] AudioVisual later made a stock market announcement to this effect.
is
kaip „burbuliui“ gan daugoka 🙂 , net jai darkfall bus kaip burbulas (aoc pavyzdys) jis bus pac pirmas kuris pabande, ir po to sekantis MMOrpg bus tik darkfall klonai, geresni, bet klonai 🙂
TeraX
Taip, tiesa, lyginu su nemokamais rytų MMO. Žinoma dar galėčiau kalbėti apie savo patirtį L2 privatuose, bet čia beveik tas pats. Kitą vertus CABAL buvo mokamas ir jis iš esmės yra toks pats. Mokami priedai prideda minimaliu pakeitimus. Tai negi taip sunku tiems korejiečiams sukurti kažką be grindo?… Negi sunku padaryti kokį nors (kad ir mokamą) daiktą stats’ų reset’ui? Čia nieko sunkaus manau. Tiesa, SRO kažkas panašaus skill’ams buvo atsiradę, bet norint nusiimti nereikalingus skillus ten reikėjo ohoho kiek vargti ir tai atgaudavai tik 30% išleistų taškų. Na bet šiaip ar taip- iš AION aš nesitikiu kažko daugiau nei kad rytietiškų MMO grafikos žaidimas, kurio geimplėjus atrodo beveik kaip vakarų MMO, bet giliau paknisus paaiškėja, kad tai eilinis korejietiškas „grind“ (kančia) tipo žaidimas…
Aventura
fe esu jau ji mates, ir nesuprantu, kad ten tokio nematyto, pasaulis vos ne copy paste LOTR…
Aventura
tai NCsoftas butent ir bando padaryti zaidima, kuriame pagrindas butu kvestai.
taiptikrai
Taip, lengviausiai varyti ant zaidimo apie ji nieko nezinant… Tavo visokie mineti cabal, sro yra pigus, mazo biudzeto mmo, kurie visas idejas panaudoja is konkurentu ir tampa eiliniais boring mmo. Siais laikais pagaminti gera mmo, kad varzytu su konkurentais reikia daug pinigu, patyrusiu kureju su daug ideju ir investuoti daug laiko. Aion visai tai turi. Kai kurie zmones turi problema, kad visa laika turi yra nusistate jog rytu mmo bus tokie , vakaru mmo tokie. Viskas keiciasi Aion ne rytu grindfest su tik grazia grafika ir boring gameplay. Ziuriu pradejai gilintis i kazkokius statsu resetus. Aion net netures tokios sistemos, kaip, kad pvz Sro kur reik delioti ant Int ant Str taskus, o bus su baziniais statsais priklausomai nuo profesijos, combo skillais, skill tree ( kaip wow), DP skillai, stygma system. Gal gana stumti ant zaidimo del to, kad jis kiles is Korejos ir atmerkti akis , bei paziureti ka jis siulo?
FanTaz
tu cia apie l2 sneki ? , nes atrodo kad sneki apie kita zaidima , l2 ekonomika isejus t2 isvis nuejo suniu ant uodegos, gali best itemus pirkti is shopo 3 – 4 kart pigiau nei kad seniau pardavinedavo dwarfai, vienitelis ju minusas, kad ju negali pliusinti, bet kas pliusina itemus iki a greido ? , dwarfai gali pagaminti daugiau kaip viena itema ir gali net pagaminti rare itemo versija tai yra geresne nei turejo pagaminti. ir tai tipo neveike charo pinigu ?, dabar l2 zmones labai paturtingejo, o dar kaip q yra pagerinti tai ir itemu, xp, sp, adenu, visko gauni daug daugiau.
Stump
Ateina laikai kai tokie statiski zaidimai kaip Aion bus nustumti i sali. Jau kuriami tokie zaidimai, kurie is esmes pakeis supratima apie MMORPG, ir galesime patirti tik tai ka iki siol isivaizdavome.
Sekmes Aionui, tegul dziaugiasi kol gali.
P.S. Vieni sakysit ka as cia nusisneku, taciau as nenusisneku. Pamatysit patys, po metu, dvieju 😉
Aventura
FanTaz, tai leisk paklausti. Jeigu jau taip viskas lengva pasidare L2, tai kam po velniu reikia ant jo varyti, kad ten tikra kancia ka nors gauti? :-]
ir siaip zmogeli, esi viska labai linkes supaprastinti:) nes ekonomija L2 visai puikiai vystosi visai taip kaip ir anksciau. ir kas cia per nesamone, kad nieks nepliusina iki A grade? 😀 einamiausia preke yra EWC ir EWB.
be to kur tie shopai, kur galima papigiai nusipirkti best grade wp? as ju niekur dar nemaciau. net ir tie patys D grade wp shope kainuoja lygiai tiek pat kiek jie kainavo pries pries t1.
Dabar yra supaprastintas D grade, kadangi atsirado akademija. taciau veliau viskas po senovei. nebent yra tie shopai kur best itemai yra papigiai ir kuriu as dar nesugebejau rasti.
Kita vertus, ekonomika zaidime nezlugus, nes privat shopai ir craftinimas vyksta po senovei. zmones perka ir parduoda. turgus visada pilnas zmoniu. Kokia ekonomine krize? pro kuri gala?