AION — The Tower of Eternity buvo vienintelis MMO kuriam skyriau dėmesio. Kadangi tai tekstas iš GC08 leisiu sau truputi nukrypti nuo temos ir pasiaiškinti, kodėl AION buvo vienintelis. Iš esmės šiuo metu pasaulis labai laukia naujienų iš WOW ir Warhammer frontų. Abu šie žaidimai buvo parodoje, abu juos buvo galima išmėginti. Warhammer atveju to nedariau dėl laiko stokos, nes labai būtų sunku ką nors papasakoti apie žaidimą pažaidus jį keliolika minučių. Beto žaidimui buvo paruoštos vokiškos versijos, o aš vokiškai nė bum, bum. WOW: Wrath of the Lich King atvejis dar paprastesnis. Dalyvauju betoje, tad paprasčiausiai buvo gaila laiko trintis žmonėmis pergrūstame Blizzard stende. Visai netrukus games.lt pasirodys koncentruota šio žaidimo apžvalga remiantis įspūdžiais iš beta testo. Nekantriausi gali peržiūrėti juodraščius (1,2,3,4,5,6,7).
O štai AION iš esmės pasirodė kaip labai džiugi žinia. Aš, kaip ir didesnė dalis Europos ar JAV žaidėjų esu kur kas palankesnis vakarietiškiems MMO, nei tiems kurie sukuriami rytuose. Žinia, kad rytuose ir vakaruose sukurti MMO skiriasi kaip diena ir naktis ir būtent šie skirtumai nulemia tai, kad žaidėjas nuolat kažko atsisako. Rytietiškiems MMO būdinga ypatingai grakšti ir išraiškinga grafika, tuo tarpu vakarietiški pasižymi stipria istorija, artimu ir suprantamu žaidimo pasauliu. Beto, dauguma rytietiškų MMO kuriuos teko šiek tiek mėginti pasižymi ypač nemalonia savybe t.y. mažai įvairovės, daug buko žudymo. AION kuriamas kaip tiltas tarp rytų ir vakarų. Kūrėjai žada stiprią, kvestais paremtą istoriją, nuoseklų pasaulio aprašą, intriguojančias PvPvE kovas ir nuostabią grafiką. Bet apie viską iš eilės.
Žaidimą mums pristatęs NCSoft atstovas pradėjo nuo jo nuomone esminio žaidimo momento — priešistorės ir dabartinės pasaulio santvarkos. Žaidimo veiksmas vyks Atrėjoje, pasaulyje kuri prieš tūkstančius metų sukūrė Aion‘ai, dieviškoji žaidimo visatos rasė. Atrėjoje buvo apgyvendintos dvejos rasės, taikūs Žmonės ir bebaimiai Drakenai. Drakenai buvo sukurti kaip Atrėjos sargai tačiau netrukus penki iš jų sukilo ir pasivadinę Drakonų valdovais mikliai pavergė likusius Drakenus savo valiai. Taip susiformavo nauja, brutali ir grėsminga tauta, vėliau pavadinta Balaurais. Ilgainiui Aion‘ai sukūrė atsaką šiai jėgai, 12 Empyrėjos valdovų kurie mikliai atrėmė Balauru atakas ir apsaugojo Amžinybės Bokštą. Tačiau pats karas užsitęsė ir ganėtinai ilgam laikui. Jis vyko ištisą tūkstantmetį, tad nusikamavę Aion‘ai pasiūlė Drakenams derėtis. Derybos įvyko ir nors iki šiol nėra žinoma kas įvyko pačioje derybų salėje, jų metu buvo sunaikintas amžinybės bokštas. Vėliau šis reiškinis gavo Epinio Kataklizmo pavadinimą, mat sprogimo metu visa Atrėja plyšo į dvi dalis.
Po sprogimo Atrėjoje susiformavo du pasauliai o juose išgyvenę žmonės netrukus ėmė keistis. Apatinėje pasaulio dalyje, nuolat lepinamoje puikaus klimato ir šviesos, susikūrė Elijos rasė. Dėl savo gyvenimo sąlygų šie žmonės tapo ypač šviesūs, jų oda itin švelni ir spindinti. Nenuostabu, kad ilgainiui jie ėmė jaustis taip lyg jie būtų Aion‘ų išrinktieji ir palaimintieji. Tuo tarpu viršutinė pasaulio dalis paskendo absoliučioje tamsoje. To pasekoje ten gyvenančių žmonų oda ėmė pilkėti, tapo šiurkšti, ilgainiui jie net užsiaugino šiurpą varančias naguotas kojas, padedančias jiems išgyventi ypač nepalankiomis viršutinio pasaulio sąlygomis. Ši tauta pavadino save Asmodėjais. Laikas bėgo, abi tautos gyveno savo pasaulio dalyje o jų lyderiai nuolat žarstė anglis į ir taip karštą neapykantos ugnį. Tiek Elijos, tiek Asmodėjai kaltino vieni kitus dėl įvykusio kataklizmo. Kuo daugiau laiko prabėgo, tuo labiau užmarštin grimzdo tikrosios jo priežastys, tuo ryškesnė darėsi abipusė neapykanta. Tuo metu kai mes pradėsime žaidimą, Atrėjoje ims varstytis paslaptingi portalai gabenantys Asmodėjus pas Elijos ir atvirkščiai. Akivaizdu, kad vien dėl šių portalų Atrėja vėl nugrims į konfliktų ir kruvinų susirėmimų laikus. Tačiau tai dar ne viskas. Žmonės buvo įsitikinę, kad Balaurai buvo visiškai išnaikinti Epinio Kataklizmo metu, tačiau dabar aiškėja, kad nemenkos jų pajėgos išliko įkalintos centre tarp abiejų pasaulių.
Kalbėdamas apie kurį kitą NCSoft žaidimą, greičiausiai apsieičiau ir be šio įvado, tačiau AION atveju jis būtinas. Kodėl? Nes iš esmės ši priešistorė smarkiai įtakoja žaidimo pasaulį, žaidimo eigą ir mūsų vaidmenį žaidime.
Visų pirma žaidimo pasaulis. Grubiai kalbant jį galėtume sulyginti su WOW. Dvi milžiniškos ir patikimai atskirtos teritorijos žaidėjams garantuos palankią atmosferą kvestų vykdymui. Pasibaigus prezentacijai tiesiai šviesiai paklausiau ar tų kvestų užteks personažo vystymui. Atsakymas buvo teigiamas, nors iš karto po to NCSoft atstovai pridūrė, kad personažo progresija ir jo sąsajos su užduočių vykdymu vis dar testuojamos. Bet kuriuo atveju žaidimo kūrėjai stengiasi pateikti vientisą ir nuoseklią, užduotimis pagrystą istoriją kurią sekdamas žaidėjas ne tik pasieks naujus lygius, bet ir atrakins naujus gebėjimus. Tarp jų ir gebėjimą skristi.
Pasaulio istorija taip pat įtakos ir žaidėjų tarpusavio santykius. Dauguma žaidėjų puikiai suvoks, kad karas tarp Elijos ir Asmodėjų yra daugiau ar mažiau beprasmis, tačiau pati politinė pasaulio situacija nuolat kaitins kraują ir provokuos žaidėjus kautynėms.
Žaidėjų kovos žaidime žada nemenką intrigą dėl dviejų aspektų. Pirma. Žaidime bus toleruojamas gatvinis PvP, t.y. vienos pusės žaidėjas galės pulti kitos pusės žaidėją, bet kurio susidūrimo metu. Tačiau šioje vietoje reikia prisiminti, kad abiejų pusių žaidėjai bus įkalinti savame žemyne. Įdomu tai, kad kelionės iš vieno žemyno į kitą bus įmanomos tik per mistiškai atsiveriančius portalus. Portalai atsivers visiškai atsitiktine tvarka ir atstitiktinėse vietose, tad surinkti grupę žmonių ir laukti portalo atsivėrimo nepavyks. Tiksliau tai būtų tuščias laiko švaistymas. Portalu persikėlęs ir kitoje pasaulio pusėje žuvęs žaidėjas atgimti galės tik savo pusėje. Tokiu būdu žaidimo kūrėjai tikisi pasiūlyti mums intensyvią ir, tam tikra prasme, veiksmų laisvės neribojančią gatvinių PvP kovų sistemą, kurioje pasalūnų tykančių silpnesnių žaidėjų (ganker) problema bus bent jau dalinai išspręsta. Jei visas mechanizmas bus susktas taip, kaip buvo pasakojama parodoje, manau turėsime visai patrauklų ir azartišką žaidimą.
Antras labai svarbus PvP elementas yra labiau taktinio pobūdžio. Masinės PvPvE kovos vyks galutinėje žaidimo fazėje (end game) kurioje abiejų pusių žaidėjai šturmuos „The Abyss“ teritorijas. Tai pasaulio centras kuriame be jokios tvarkos skrajoja Atrėjos nuolaužos ir savo jėgas kaupia Balaurai. Žaidėjai į šias teritorijas keliaus tiek dėl masinių PvP kovų, tiek dėl specifinių užduočių skirtų žaidėjų grupėms. Esmė tame, kad šioje erdvėje, norėdami keliauti, dažnai naudosimės skrydžio galimybėmis. Skrydis pats savaime labai smarkiai įtakos vieną iš kovai reikalingų resursų (jei teisingai supratau tai bus Stamina). Esmė tame, kad skrydžio laikas, turės tiesioginės įtakos personažo gebėjimui kautis, tad kūrėjai žada užkrauti žaidėjus sunkia strateginio planavimo našta. Pasak kūrėjų, žaisdami mes nuolat turėsime spręsti kiek energijos verta išnaudoti skrydžiui į patogesnę poziciją, o kiek jos pataupyti kovai. Be jokios abejonės negalima pamiršti ir fakto, kad The Abyss teritorijoje skraidys visi. Ir skraidydami jie galės atakuoti taip pat efektyviai, kaip ir būdami ant žemės, tad PvP kovos žada būti labai inirtingos tuo atžvilgiu, kad žaisdamas niekada negalėsi nuspėti iš kur ir kokios laukti atakos.
Prezentacijos metu stebėjome kaip NCSoft atstovai atlieka keletą užduočių. Jos tikrai nustebino, mat jų turinys buvo keistas. Keistas tą prasme, kad stebėjome MMO iš rytų, o kvesto metu nereikėjo užmušti 165423 šernų. Užduotys labiau priminė WOW, reikėjo maskuotis, kažkur brautis, kažką pergdurauti. Paklausti ar visi kvestai bus tokie, kūrėjai tik šyptelėjo ir pažadėjo plačią užduočių tipų įvairovę.
Kas liečia pačios kovos žaidime tai vėlgi nustebino ganėtinai inovatyvus požiūris. Šiaip labiausiai užstrigo du dalykai. Talentų sistema kurią sutinkame kone kiekviename MMO žaidime čia pavirto į kombo sistemą. Personažas taip pat turės galimybę išmokti vieną kitą kitos klasės užkeikimą. Kiek plačiau apie abu šiuos dalykus.
Nors patys kūrėjai ir nepavadino to ką parodė talentais, naujoji kombo sistema būtent juos ir primena. Visai gali būti, kad šalia šios sistemos, turėsime ir tradicinius talentų medžius, bet kol kas nesigilinkime į tai.
Taigi. Kiekvienos klasės atstovas žaidimo pradžioje turės ribotą smūgių arsenalą ir kildamas lygiais galės pildyti Kombo grandinių medžius. Iš pažiūros jie atrodo kaip standartiniai talentų medžiai tik, kad jų išdėstymas ne iš viršaus į apačią, o iš kairės į dešinę. Kiekvienas šio medžio laukelis atrakina naują smūgį į kombo grandinę kurią atakuodamas galės sukurti žaidėjas. Pavyzdžiui, jei laviname kovos kardais medį iš pradžių galėsim atlikti tik paprastą smūgį. Investavę taškų į kombo medžius po sėkmingos atakos galėsime pratęsti ja kita, gerokai galingesne ataka. Vis dėlto, šie medžiai vadinami kombo medžiais ne be reikalo. Esmė tame, kad atrakinę kokį 6 smūgį grandinėje, ataką vistiek pradėsim nuo pirmo smūgio. Sėkmės atveju vartotojo sąsajoje aktyvuosis užkeikimai kuriuos galime iškarto panaudoti, jei spėjame juos aktyvuoti ir atakos sėkmingos, atrakiname sekančius smūgius grandinėje ir taip iki galo. Tikėtina, kad ši kovos mechanika šiek tiek užaštrins kampus. Iš pažiūros kovos valdymas žaidime visiškai standartinis ir paprastas, tad naujokai turėtų nepatirti didesnio diskomforto atlikdami užduotis savo pasaulio pusėje. Tačiau visai tikėtina, kad protingas taktinis manipuliavimas kombinacijomis, labiau patyrusiems žaidėjams leis siekti meistriškumo.
Kalbant apie galimybę įvaldyti kitos klasės užkeikimus, tai irgi labai įdomus sprendimas. Juos išmokti galėsime manipuliuodami tam tikrais kristalais, kurie bus randami žaidimo pasaulyje. Esmė tame, kad tam tikras jų junginys leis mums naudotis konkrečiu, konkretaus lygio užkeikimu, tol kol būsime jį pasirinkę. Reikalui esant galima jo atsisakyti ir vietoj jo įsidėti kitą, ar tokį patį, bet jau aukštesnio lygio užkeikimą. Žaidėjui tai atveria puikias galimybes turėti kozerinį judesiuką rankovėje. Žinia, kad PvP kovose paprastai žinomos visos oponuojančios klasės silpnybės, kuriomis pasinaudoję mes jei ir nenugalim priešo, tai daugeliu atveju bent jau sėkmingai nuo jų pabėgam. Kaži kaip sureaguotume žaisdami WOW, jei atsitraukimo metu oponuojantis karys pribaigtu mus Ugnies kamuoliu? Tas pats beje galioja ir gaudant bėgančius. Kūrėjai apskritai žada, kad ši sistema leis žaidėjams sukčiauti ir pradedant kovą apgauti oponentą, apsimetant neva esi kažkokios tai kitos klasės atstovas, ir taip sujaukiant jo strategiją. Skamba įdomiai, tačiau dėl pastarosios savybės turiu šiokių tokių abejonių. Bet kuriuo atveju ir dabar jau aikivaizdu, kad jei ir nebus naudinga, ši sistema galės būti panaudota pasilinksminimams ar žaidimui vaidmenimis.
Beje kas liečia pasilinksminimus, kūrėjai taip pat pažadėjo ir galimybę keisti personažo formą. Jei teisingai supratom, pasaulyje bus krūvos dirbtinio intelekto valdomų personažų, kurie tam tikros užduoties vardan, ar šiaip sau, galės paversti mus kokiu nors gyvūnu.
Gaila, kad po prezentacijos turėjom labai mažai laiko klausimams ir didesnę jo dalį praleidom tikslindamiesi portalų veikimo principą bei diskutuodami apie personažo vystymą. Daug ko paklausti nespėjau. Pavyzdžiui apie grafiką. Iš pažiūros AION siaubingai gražus žaidimas (varomas Crytek varikliuko), tačiau akimirką pasirodė, kad jis serga Lineage ligomis. Montsrai elgiasi vangiai, retai kada kreipia dėmesį į personažą, o ir šiaip atrodytų, kad jie miega. Tiesa demonstracijai buvo pasirinktas gerokai aukštesnio lygio personažas, tad aggro sistema galėjo neveikti ir dėl to, tačiau judesio ekrane trūkumas vistiek kelia nerimą.
Reziumuojant tai, ką spėjome išvysti per 20 minučių ir išsiklausinėti per dar penkias reiktų pridurti, kad kol kas AION išties atrodo neblogai. Panašu, kad kūrėjai labai aiškiai suvokia savo tikslus ir tiltas tarp rytietiško ir vakarietiško MMO bus pastatytas. Nežinia, kiek jis bus tvirtas, bet be menkiausių abejonių aš laukiu žaidimo šio žaidimo pasirodymo ir visiškai rimtai ketinu jį išmėginti. Bent jau mano gyvenime tai pirmas NCSoft žaidimas apie kurį aš turiu išankstinę, tvirtą ir palankią nuomonę.
P.S. Nieko nerašiau apie tai kokios galimybės atsiveria kuriant personažą žaidime. Kūrėjai labai didžiuojasi tuo ką jiems pavyko pasiekti, tad šioje vietoje geriau jau 1 filmukas nei 1000 žodžių.
Antras filmukas pristato Asmodėjus, o trečiasis skirtas PVP dvikovų į kurias įsivelia ir Drakenai paversdami jas PvPvE dvikovomis, pristatymas.
78 Komentarai
Tommyli
Laukiu nesulaukiu Aion, manau dauguma l2 fanu puls prie sito zaidimo, nes pavyzdziui pas mane 3 metus is lose l2 nusprendziau pabandyt wow susipirkau viska globalui su prepaidas 🙂 bet galiu pasakyt wow po l2 nelabai prigyja, tad manau kurie yra priprate prie Nsofto kuriamu mmo tikrai isbandys sita zaidima ir anion sulauks dideli zaideju skaiciaus
Aventura
tikrai taip! as bandziau savo kambarioka uzverbuot i WoW, o jis kokius 3 metus lose L2… jis nusipirko WoW, palose menesi ir mete, nes nerado tame zaidime tikslo. As is tiesu jo nekaltinu, nes is esmes jis buvo teisus. kelti 70 lvl vien del to, kad po to kazka darytum, jam pasirode beprasmiska, jau nekalbant apie epexu nuvertejima. L2 tokio dalyko nera, ten nuo 1 lvl prasideda zaidimas. ir jis tesiasi visada.
almioras
Aion tai kolkas gerai atrodo.Dar nežinau ar žaisiu,bet turtų būti geras konkurentas mmorpg žanre. 😉
TRAJANAS
Koks zaidimas nuo 1lvl? Grindas?Ir ar ten isvis zaidimo yra?
Aventura
pupuli, tik nemokantys L2 zaisti ir negudrus zmones, zaidime kencia grindo kancias 🙂
FanTaz
seip L2 prazde ir yra gridnimas, realei ten zaidimas prasideda tik nuo a greido kai jau gali kazka apie mass pvp galvoti, kaip manai kodel t2 tiek daug orentuotas kad greit dasivyti a greida ? , l2 beda kad ten zaidimas be galo, jai losi kaip reike – cs, cw, mass pvp ir t.t. tai del mirciu tu niekada neturesi max lvl visada nusimusi ir uzsikeli, o dar subai yra ir t.t. , tas geras pastebejimas kad l2 losejai wow nelose jiem sunku suvokti kad wow’e esme yra tik nuo 70 lvl kai l2 grazei atrodo ir low lvl, tik va wow’e jai low lvl nera visiskai ka veigty tai 70 lvl yra labai didele veiksmu laisve, tai l2 laisve low lvl didesne bet max lvl nelabai kas ir pasikeitcia, dadedama salygynai nedaug.
domekis MMOrpg rinka, visi zino kas turejo buti aion ir kuo jis pavirto.
Aventura
atleisk, del mano neismanymo, bet ar galetum pateikti tuos oficialius rinkos duomenis, kurie irodo, jog Aion turejo buti L3?
o dabar kitas klausimas apie L2. Tu visa ta nesamone teigi remdamasis privat serveriais?
TRAJANAS
Jo tu gudras ir zinai kita buda, ir ka veikt 1lvl, tu keliauji dziaugies pasauliu turbut tu patenki i ta 1% kuriem nerupi lvl Raid bos padarot, paskui darot vel ir vel ir vel ir cia jega, must viena moba su daug hp?…O seip tai kalbu apie losima globale, ir jis man ten ne zaidimas, o kantrybes isbandimas.Sakyt kad l2 galima kaska veikt be grindo ir daryt tai yra savesa apgaudinejimas!!!Visi zino kad svarbiausias lineage dalykas grind grind grind… Uzsimeti kokios muzikikes ir pompuoji kokia 5val per diena. Paskui gal po 8men pasieksi max lvl…Nu sakyk ka nori bet va jei sitame zaide bus kaskas panasaus kaip l2 tas supuves noliferiu grindas, jis bankrotuos ir pamatysit bus mano tiesa!
P.S Lineage2 is zmogaus daro zombi, kiti zaidai taip pat daro, bet va cia pats baisiausias trutsas jusu sveikatai, matsiau kaip atroda linegaeriai ir matau kad jie is vis sukiure zmones, nueikit i ju foruma ir uzduokit koki klausima…Pamatysit kokie liegoniai, ir dar paziurkit ir pameginkit rast kokia didkusija ten ju forume. Jei ir rasi tai labai mazai, neturi jie apie ka sneket tik stumt vienas ant kito, zodziu LAVONAI
FanTaz
deja negaliu patiekti (abejoju ar imanoma tokei dalykai oficialei neskelbemi), klausk taiptikrai jis labiausei informuotas rytu mmorpg zynovas sitame forume uz ji daugiau niekas nezyno.
na seip as nesu koks 13 metu vaikas kuris gyvena is tevu pinigu , gaunu nebloga alga tai tikrai galiu leisti losti sau losti globale, o nezaloti savo psichikos privatuose, jai tu manai, kad as sneku nesamones tai tu l2 fan boy , arba tik klauses kas yra l2 bet jo realei nemates.
Aventura
TRAJANAS>>
tai tu man paaiskink durneliui, kaip as budamas 20 lvl globale, sugebejau apsirengti best D grade, isigyti Best D Grade arbaleta ir spaga ir dar man liko 8kk lišnų adenu.? Kaip man tai pavyko padaryti, nesedint 5 valandu per diena ir nieko nepumpuojant?
o dabar leist man paklaust, WoW bosai, tai kas, ne 10000…. HP turintys mobai? Tik jau nereikia lialia.
Kiek as tyriau ta zaidima, jis yra visiskai paprastas ir nesudetingas jei turi galva ant peciu. pinigai ten ne problema, rubai irgi. LVL. kas tas LVL. zaidi partyje ir net nematai, kaip tas lvl kyla. Zmones neskiria vieno dalyko apie L2, tas zaidimas sukasi ne apie LvL, o apie ekonomika ir santykius tarp zaideju. zaidimas del LVL yra iskreipta vakaru MMO filosofija. Nes WOW’e sukandes dantis turi kelti LvL, kad paskui kokiem 2 menesiams pajustum teikiama smaguma, veliau ten nera ka veikti.
Gal ir L2 zaidimas be pabaigos, taciau bent jau nedingsta tikslas kazko siekti. MMO negali tureti pabaigos, nes tai ne singleplayer zaidimas.
FanTaz, as visu pirma esu MMO fanbojus. ne vieno MMO as negarbinu. Garbinu visu MMO gerasias savybes ir kritikuoju blogasias. nes mano nuomone garbinti viena MMO yra absoliuciai kvaila. MMO zaidimai keiciasi, kaip ir keiciasi ju pliusu ir minusu skale.
ir gali daugiau nebeskiesti man apie Aion ir L3 rysi. Nes jeigu tiki, ka peza forumu bobutes, nesi kompetetingas.
iLLiuSioN
Ehh o man atvirkciai po l2, wow atrodo labai gerai, as nesuprantu ka kelis metus losdamas as galedavau ten veikti ? Grindas… Kvaili pvp.. Questu kelios deimtys ir tiek, L2 seip nera labai vykes kaip kad gali atrodyti. Mano manymu ten tuscias zaidimas ir tiek…
O del Aion kazinau jai pasiulys gera istorija, puikus questus gal visai ir nieko. Nors kiek teko skaityti apie kitus NCsoft ziaidmus (teko losti tik l2 ir dungeo runer) daug kalba bet nieko gero nepadaro (nu gal isimtis tik su Guild Wars)
Fastes
Sekantis zaidimas eileje po Warhammer. Zesim kuris labiau uzkabins. Galbut ir pasiliksiu prei kaikurio is siu dvieju.
Aventura
skambios frazes, daugiau nieko. Cia zmogaus problema jei jis zaisdamas zaidima tampa zombiu, tai ne zaidimo problema.
balista
Tipiskas MMORPG|-|
Laisvis
Turetu buti labai idomus, gaila , kad mokamas. Beto jau tikrai atsibodo, tarp kiekvienos temos prikisat ta L2 ir wow.:|
Dzebis
Niek idomaus kazakip is tu video, bet demesi atitrauke, reiks pamegint kai iseis 😉
TRAJANAS
Dar pritark ir siam teiginiui tik jau daug kartu grubesniam reikalui, kaskiek padidintam kad tavo akis atsimerktu ir pamatytu ka tu cia nusikalbejai.
9mm sautuvelis isoves i zmogui i galva, padaro ji lavonu, tai ne sautuvo problema cia zmogaus problema kad jis tapo lavonu…
Sautuvas yra priemone zudimui taip kaip l2 verst zmones zombiais…Nieko cia nepaginsisi. Pazaisk l2 metus globale ir pabandyk desikast iki piliu sturmu, suprasi ka turejau galvoje.
FanTaz
ojojoi katik issidavei , L2 po t1 radikalei pasikiete, t2 isvis viskas skubinama iki a greido , taip po t1 l2 pasidare labai smagus low lvl, t2 isvis pasaka lvl kyla labai skubei IKI A GREIDO , po to zaidimas buna lygei toks pac na gal vos vos greitciau , iskart matosi kad tu l2 rimtciau neloses, kaip manai kodel visi l2 fanai keike viska kas prasidejo nuo t serijos, nes tada l2 buvo uzmustas , jai dometumeisi l2, o kaip matau tu mmorpg isvis nelabai domies ( oi geras tu mmorpg fan boy 😀 ), tai zynotum, kad isvis nuo interliudyjos l2 kopina wow vos ne 100 proc, jai tu nesidomi/neloses to zaidimo tai ir nesakyk, kad tu ji loses, nes geda darai sau , nes dabar tai sneki kaip wow bandes zmogus kuris pakele 5 lvl ir reke – as bandziau wow. Nsoftas l2 su t2 palaidojo tai kas is jo liko yra tik fun zaidimukas skirtas casualams, hardcorinimo l2 neliko visiskai, juk net pvp radikalei pakeistas is mass pvp i solo pvp (stebetinai panasu i wow beja) , senojo l2 liko tik cs
teko gyrdeti kad zmones is l2 planuoja i aion kraustytis nes l2 mirsta o aion kaip tik tuoj gims, nsoftas yra savotiska „rytu ea“ ju ekonomine politika labai panasi , tureti daug zadimu kurie nera labai kobyski ir juos pumpuoti kad zmones vis sudominti naujais produktais, aion irgi turejo toks buti bet tokiu netapo, jam skirta daug lesu ir darbo ko is nosfto tiketis butu nelabai realu , jai nsoft dabar gerai suzais tai aion bus labai stiprus wow konkurentas – garantuotai.
jo cia geras pastebejimas , gyvenimas ir end game – l2 sunkei suderinami dalykai .
Aventura
ne nu bet, tavo ir palyginimas. jeigu auka prisidirbo, ji ir gavo kulka i kakta. tavo pavyzdys visiskai ne i tema.
as zinau, kas yra zombejimas ir kas yra end game. ir viskas priklauso ne nuo zaidimo, o nuo zaidejo. Zaidimas gali buti itraukiantis ir t.t., taciau jeigu zaidejas neturi proto, ir realu gyvenima iskeicia i zaidima, tai yra zaidejo problema.
as ilgai laika mmo zaidziau be jokios priklausomybes ir man gerai sekes. taciau pernai, pagalvojau, kad man visko per mazai ir noriu dar daugiau todel pradejau zombeti, sedejau uzsidares, kirmyjau, losiau, manipuliavau kitais zaidejais, kad vieta reiduose man butu garantuota. Viskas aisku baigesi, sveikatos suluosinimu ir t.t. ir tada as atsigavau. ir visa tai vyko ne su kuo kitu o WOW! tai, gal but dabar WoW man kaltinti, kad jis zmones daro zombiais?
Todel esme yra tame, kiek zaidejas leidzia zaidimui kontroliuoti jo gyvenima. Taip, zaidimas yra tik irankis, bet zaidejas pats pasirenka, kaip zaisti. Kitas gal but, tiesiog pirks golda aucionuose uz tikrus pinigus ir nesedes farmindamas golda ar itemus. Juk dabar taip daroma. Net TURBO hardcoriniai WoW guildai, perka golda, kad galetu sau leisti koncentruotis tik ant reidu. Taip, kad neaiskink, kad L2
yra kaltas, kad prie jo tenka sedeti parom ir nejauciant jokio malonumo.
Aventura
L2 mirsta? turbut juokauji. nes Lineage 1 dar nenumire, jis dar zaidziamas. ir kol bus istikimu fanu, tol ir L2 gevens. zaidimas nera mires.
Man nesvarbu, kiek zmoniu zaidzia L2. taciau skirtumas tarp WoW ir L2 yra tas, jog L2 matai zmones ir jauti, kad vyksta gyvenimas. dabar auginu nauja chara WoW…. Shadowmoom slenyje, gal 2 3 zaidejai buna. Ar tai nesavotiska zaidimo mirtis? kai pasaulis tiesiog tuscias? ir na ir, kas gal pasaulis zaidimo didelis, koks skirtumas, jeigu zonoje vos keli zaidejai?
ir taip, L2 tikrai apsikeite vardan casualu. uz dyka dalinami terminuoto naudojimo ginklai, ivesti academijos rubai. pradzioje tikrai lengviau. ir ivairus potionai is mobu krenta. Taciau, tiek kiek as dabar esu pasiekes L2, siekiau senoviskais budais. ir tie „palengvinimai“ visiskai neturejo itakos charo financinei busenai. koks skirtumas, kad kaikuriuos dalykus galima dabar galima daryti paprasciau. pagrindinis dalykas L2 nepasikeite. Ekonomika nepagreitejo, o butent didziaja dalimi zaidimas ir remiasi ekonomikos valdymu.
gali tu greitai uzsikelti ta Lygi, bet kas is to, kad pinigu neturesi. Cia ir yra esme.
o pinigu L2 grindindamas neuzsidirbsi.