Paskutinės spaudos konferencijos metu „Activision“ pranešė, kad šiais metais marketingo reikmėms skirta žymiai didesnė suma, nei praeitais metais buvo skirta „Call Of Duty: Modern Warfare 2“ žaidimo reklamai.

„Black Ops“ startuoja daugelyje platformų, palyginus su visomis praeitomis serijos dalimis, ir mes esame užsibrėžę tikslą sumušti praeitų metų „Modern Warfare 2“ rekordą, – pareiškė „Activision“ darbuotojas Thomas Tippl. – Mes manome, kad „Black Ops“ leis „Call Of Duty“ tapti svarbiausiam metų įvykiu pramoginėje industrijoje“.

Einantysis kompanijos direktorius Bobby Kotick, neįvardindamas konkrečių skaičių, pareiškė, kad „Black Ops“ startas bus lydimas pačios didžiausios reklaminės kampanijos per visą leidybos istoriją, kuri buvo įkurta 1979-ais metais.

„Call Of Duty: Black Ops“ pasirodys šių metų lapkričio 2 dieną.