„Acer“ atstovas vienoje iš spaudos konferencijų užsiminė, kad dirbama ties atviro standarto žaidimų kompiuterio kūrimu. Jokių tikslių duomenų apie būsimą konsolę neskelbiama, tačiau teigiama, jog rinkoje ji konkuruos su didžiuoju trejetu – „Microsoft Xbox 360“, „Playstation 3“ bei „Nintendo Wii“.

„Acer“ viceprezidento James T. Wong teigimu, dabartiniai žaidimų kompiuteriai yra pernelyg uždari architektūrine prasme, žaidimus priedus ir techninius papildymus jiems gali rengti tik patys kūrėjai, jiems įmonės arba nemažą mokestį mokančios bendrovės. Tuo tarpu „Acer“ savo sėkmę mato būtent atviruke – jų konsolei žaidimus, priedus ir papildymus galės kurti beveik visi norintys. Be to, teigiama, kad „Acer“ žaidimų kompiuteris bus ir šiaip įdomus, atvirumas nebus vienintelis jo privalumas.

Ką reiškia platformos atvirumas gerai matyti pažiūrėjus į žaidimų kainas – dėl skirtingos rinkos sanklodos atvirai asmeninių kompiuterių platformai skirti produktai kainuoja gerokai mažiau, nei skirtieji konsolėms. „Acer“ teigia, kad iš žaidimus jų konsolei norinčių kurti bendrovių mokesčiai imami nebus, tad ir žaidimai bus pigūs. Žinoma, kitas klausimas, ar uždirbdami mažiau „Acer“ sugebės tuo pat metu išlikti patrauklūs išlepintiems konsolių pirkėjams.

Įprastas žaidimų kompiuterių verslo modelis yra kad techninė įranga parduodama nuostolingai, tuo tarpu atsigriebiama iš žaidimų, licencijų kurti priedus bei žaidimus pardavimo. Tuo tarpu „Acer“ ketina uždirbti iš įrangos bei visiškai neimti licencinio mokesčio. Ar toks planas pasiteisins? Sunku pasakyti, bet bandymą bus įdomu stebėti.