Tinklapyje „FiringSquad“ pasirodė gana įdomus straipsnis, kuriame įvardijamos penkios pagrindinės problemos, trukdančioms žaidimų apžvalgininkams rašyti įdomias apžvalgas.

Jų sąrašas atrodo taip:
1) Lengva persisotinti – per metus pasirodo daugiau žaidimų nei kada nors anksčiau. Sunku juose nepasimesti bei spėti visus apžvelgti, net jei domimasi tik labai siaura sritimi
2) Spaudimas kuo greičiau įveikti žaidimą nes pasimėgauti juo tiesiog nėra laiko – eilėje laukia kiti žaidimai, na o apžvalgos reikėjo jau vakar. Praleidžiamos svarbios detalės.
3) Mažiau laiko apsvarstyti įspūdžius prie imantis rašymo – vėl didelio tempo bei nekuklaus žaidimų kiekio rezultatas
4) Padrikas žaidimų pasirinkimas apžvalgoms, organizacinis chaosas
5) Iškrypęs virtualaus pasaulio vertybių ir prioritetų suvokimas – per sudėtinga, kad komentuoti, plačiau rasite pačiame straipsnyje 🙂

Tikrai rekomenduoju perskaityti ir tiems, kas patys rašo, ir tiems, kas skaito – gal labiau suprasite ir neteisite rašančių, net jei jie ir klysta.