„Microsoft Zune“ muzikos grotuvai gal ir lėtokai, bet visgi populiarėja. Štai JAV rinkoje, vienintelė, kur jie kol kas parduodami, „Zune“ persirito jau per 2 mln. pardavimų ribą.

2 mln. riba peržengta praėjus beveik lygiai metams po to, kai 2007 metų gegužę buvo parduota vienas milijonas „Zune“ grotuvų. Taigi, pardavimų tempas pastebimai didėja, na o kalta dėl to veikiausiai pasirodžiusi antroji „Zune“ karta.

Žinoma, iki stulbinančių „Apple“ rezultatų toli – „Zune“ užima 3-4 procentus JAV rinkos. Panašu, kad šiuos grotuvus renkasi buvę „Creative“ ir „SanDisk“ grotuvų naudotojai, nes šioms bendrovėms tenkančios rinkos dalys mažėja – štai vien „Creative“ nuo 4 iki 2 procentų. „SanDisk“ lieka antrieji pagal pardavimus po „Apple“ su valdomais 11 procentų JAV nešiojamų grotuvų rinkos.

Įdomu būtų išvysti rimtą tyrimą, kokia gi situacija Lietuvoje. Įvairovės, tikėtina, būtų gerokai daugiau – nors „iPod“ manija kiek uždelstai, bet visgi susirgome, mielai renkamės ir kitų gamintojų produkciją.