Rinkos tyrimų bendrovės „Display Search“ duomenimis, plazminių televizorių pardavimai paskutiniajame 2004 metų ketvirtyje, palyginti su tuo pačiu 2003-ųjų laikotarpiu, padidėjo 98 procentais.

Iš viso per paskutiniuosius tris 2004 metų mėnesius buvo parduota daugiau nei 1,2 mln. plazminius ekranus naudojančių įrenginių.

Populiariausi – 42-43 colių įstrižainės modeliai. Tokios įstrižainės 2004 metais vidutiniškai buvo trys iš keturių parduotų plazminių ekranų. Mažesniems nei 40 colių įstrižainės ekranams teko 11% rinkos, didesniems nei 46 colių – 13%.

Nedidesnės nei 40 colių įstrižainės televizorių rinkoje labiausiai perkama buvo bendrovių „Fujitsu – Hitachi Plasma“ ir „Matsushita“ produkcija. 40-60 colių įstrižainės rinkoje dėl lyderio vardo varžosi „Samsung“ ir „Pioneer“, tuo tarpu didesnių nei 60 colių plazminių ekranų rinkoje tvirtai pirmauja „LG Electronics“.

52 procentai plazminių televizorių buvo pagaminti Pietų Korėjos gamyklose.