Kino giganto „Warner“ pranešimas apie sprendimą leisti filmus tik „Blu-ray“ formatus sukrėtė rinką, tačiau, panašu HD grotuvų pardavimams jis neturėjo tokios didelės įtakos, kaip galima tikėtis.

Rinkos tyrimų bendrovės NPD duomenimis, pastarąją savaitę „Blu-ray“ formato buitinių HD grotuvų pardavimai ūgtelėjo, bet vadinti juos „pardavimais“ kažin ar užtikrintai galima. Esmė tame, jog didesnius skaičiukus „Blu-ray“ naudai lėmė vykdomos marketinginės akcijos, kuriose „Blu-ray“ grotuvai duodami kaip priedas prie HD televizoriaus ir panašiai.

„Sharp“, „Panasonic“ ir „Sony“ beveik vienu metu ėmė vykdyti tokio tipo akcijas, tad nenuostabu, jog „parduodamų“ „Blu-ray“ grotuvų skaičius šoktelėjo. Tuo tarpu „Samsung“ savo „Blu-ray“ grotuvams panašių akcijų nerengė, ir jų pardavimai liko nepakitę.

Taigi, panašu, „Warner“ sprendimas esminių permainų buitinių HD grotuvų rinkoje bent jau kol kas nesukėlė. Nieko nuostabaus – juk kino studija dirbti su HD DVD grotuvu nustos tik po kelių mėnesių, tikėtis esminių pokyčių dar tikrai ankstoka.