Anapus Atlanto vėl sklando gandas, jog į konkurencinę kovą su „Apple“ tinklo dainų parduotuve „iTunes“ gali stoti mažmeninės prekybos gigantas „Wal-Mart“.

Didžiausias pasaulyje prekybos centrų tinklas ėmė ieškoti darbuotojų, besispecializuojančių daugialypės terpės medžiagos pateikime internetu. Patys „Wal-Mart“ gandų apie žengimą į prekybos dainomis ir filmais rinką neneigia, bet ir nepatvirtina. Anot neįvardytų šaltinių, vienas iš bendrovės IT padalinio vadovų yra sakęs, jog „Wal-Mart“ tiesiog privalo savo pirkėjams pasiūlyti galimybę klausytis muzikos ir žiūrėti filmus tada, kai jie to nori bei jiems priimtinu būdu.

Jei „Wal-Mart“ imsis prekybos internetu, „iTunes“ JAV rinkoje gyvenimas gali gerokai pasunkėti. Tai, beje, nebūtų pirmas kartas, kuomet apsistumdoma pečiais – prekybos centrų tinklas buvo labai nepatenkintas kuomet „iTunes“ susitarė su keliomis įrašų studijomis dėl išskirtinių naujienų premjerų.

Jei žiūrėsime ne tik internetinius, bet ir visus muzikos įrašų pardavimus apskritai, JAV rinkoje „Wal-Mart“ yra aiškus lyderis, tuo tarpu „iTunes“ – tik penktoje vietoje. Anksčiau „Apple“ žadėjo pakilti į ketvirtąją, bet kad taip nutiktų, iš jos teks išstumti ne ką kitus, o pačius „Amazon“, kurie lengvai tikrai nepasiduos.