OK, gal visiškai pašėlusių reklamos idėjų paskutiniu metu ir netrūksta, tačiau kai kurios iš jų tikrai išskirtinės žvelgiant ne tik žmogiškuoju, bet ir technologiniu aspektu.

Pranešama, kad Londone įsikūrę dezodorantų gamintojai „Right Guard“ sumanė originalų sprendimą – reklaminius ekranėlius įtaisyti drabužių pažastyse. Jie būtų matomi visuomeniniame transporte ir kitais atvejais, kuomet pakeliama ranka, tačiau kitu metu būtų praktiškai nepastebimi. Siekiant taupyti baterijas, ekranėliai jei ranka nepakelta galėtų net neįsijungti.

Sunku įsivaizduoti, ką tokie drabužiai sudomintų. Na, nebent jie būtų dalijami nemokamai ir atrodytų tikrai gerai, tačiau net ir tokiu atveju idėjos sėkmė atrodo abejotina. Net kyla įtarimas, kad ši idėja – viso labo sumanus dezodorantų įmonės bandymas patraukti dėmesį.