Prekyba dainomis internetu jau senokai grasina tradiciniams muzikos pardavimo būdams. Štai vien „iTunes“ sistemoje per rugsėjį parduota sunkiai įsivaizduojamas kiekis, daugiau nei 3 milijardai dainų. Tuo tarpu muzikos leidėjai ieško būdų, kaip privilioti pirkėjus ne internetu.

„Universal Music“ paskelbė, kad jau šį mėnesį išleis kelis singlus, kurie bus parduodami ne kompaktiniuose diskuose, o USB atmintinėse. Sumanymas įdomus, bet kažin ar suvilios patogiai prie kompiuterio muziką perkančius internautus. Gali kilti klausimas, kodėl gi leidėjai taip trokšta parduoti kūrinius fizinį pavidalą turinčiose laikmenose. Atsakymas tik vienas – didesnis pelnas.

Pirmasis „Universal Music“ išleistas singlas turi pasirodyti prekyboje spalio 29 dieną. Tai bus Keane ir „Pussycat Dolls“ lyderės Nicole bendras darbas, kuris kainuos apie 10 JAV dolerių. Palyginimui – singlai CD diskuose paprastai kainuoja apie 6 JAV dolerius.