Naujausi rinkos tyrimų duomenys rodo, kad nepaisant rekordiškai menkai pelningo pirmo šių metų ketvirčio „Seagate“ pavyko išsaugoti lyderio poziciją kietųjų diskų rinkoje.

Iš viso per pirmą šių metų ketvirtį buvo parduota 101,7 mln. kietųjų diskų. Tai 16,5% daugiau nei per tą patį praeitų metų laikotarpį, tačiau 1,7% mažiau nei per paskutinį 2005 metų ketvirtį.

Žvelgiant į rinkos tyrimo rezultatus matyti ir tai, kad po pranešimo apie parsidavimą tiems patiems „Seagate“ kompanijos „Maxtor“ pardavimai ėmė smukti. Šiuo metu ji jau yra „Seagate“ dalimi, bet vartotojų pirkti jos diskus tai neįkvepia.

Per pirmą ketvirtį „Seagate“ pardavė 29,5 mln. kietųjų diskų ir užėmė 29% rinkos. Tuo tarpu „Maxtor“ pardavė apie 12,1 mln. kietųjų diskų bei užėmė 11,9% rinkos. Antra pagal rinkos dalį kompanija „Western Digital“, kaip ir rinkos lyderiai „Seagate“, savo pozicijas per pirmą ketvirtį sustiprino – WD tenkanti rinkos pyrago dalis padidėjo nuo 17,5% prieš metus iki 18,5% dabar.

Visas daugiausiai kietųjų diskų per pirmą šių metų ketvirtį pardavusių įmonių dešimtukas atrodo šitaip:

Seagate – 29.0%
Western Digital – 18.5%
Hitachi – 14.4%
Maxtor – 11.9%
Toshiba – 9.3%
Samsung – 8.6%
Fujitsu – 6.8%
Excelstor – 1.2%
Cornice – 0.4%
GS Magic – 0%